Съскане при развиване на капачката на резервоара

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Съскане при развиване на капачката на резервоара

Мнение от BOz » 23 Юли 2020 12:21

Тази система не беше задължителна за Европа до миналата година.
От тази година вече всеки нов модел автомобил трябва да има такава система за управление на парите.
За това по-старите коли се държат и доста различно. Някои модели може да съскат, други не. Въпрос на виждането на конструктора и спазване на зададените му параметри.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
nikdel
Мнения: 129
Регистриран на: 11 Юли 2011 20:16
Местоположение: Пловдив

Съскане при развиване на капачката на резервоара

Мнение от nikdel » 23 Юли 2020 12:40

И моята вдигаше голямо налягане, та се изплаших и премахнах филтъра за парите. Сега отиват директно към дросела. Налягане в резервоара вече няма. Не съм забелязал прооблем.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ

Hursa
Мнения: 5663
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 168 пъти

Съскане при развиване на капачката на резервоара

Мнение от Hursa » 23 Юли 2020 19:21

По скоро - отиват в атмосферата, когато спрете и когато зареждате. Филтъра е адсорбер (преди него има сепаратор, който отделя носещите се в обема много малки капки, вдигнати при "плискането" на горивото в резервоара при движение на автомобила) - върху повърхностите на който кондензират бензиновите пари, за да не бъдат изхвърлени. Електро клапана свързва смукателен колектор над определени обороти с атмосферата, през адсорбера, така се дренира образувалия се конденз по неговите повърхности (както и горивото уловено от сепаратора).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта