
Чип тунинг
Чип тунинг
Мнение от newmiro » 11 Авг 2007 01:33

slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 11 Авг 2007 03:41
при бензинов двигател само създава илюзия че върши нещо. чип на ЕКУ-то без останалите преработки е загуба на време и пари.
agent dust
ALTEZZA
Мнение от newmiro » 12 Авг 2007 15:34


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 12 Авг 2007 15:57

agent dust
KORD
Мнение от b_d » 12 Авг 2007 17:41
Чиповете често променят и горивната карта, като леко я обедняват. Като резултат вдигат мощността, но и повишават рисковете от детонации.maggkrabar написа:толкова не можеш да качиш само с чип12кс се усещат - и пак ще ги има само при мощно настъпване на колата. и въртящият момент в ниските ше се усети - ако наистина го има. комбинацията спортна генерация, спортен филтър и чип би дала такъв резултат, но само с чип едва ли. едиснтвеното което прави чипът е да промени картата на авансът и да го направи малко по-агресивен - а за да има резултат от него трябва да има и малко повече гориво - а повечето гориво се осигурява с повечето въздух - т.е. спортен филтър с ниско съпротивление и генерация да диша по-добре двигателят. чип винаги се слага след наличието на подобен филтър и генерация - това е при бензинов двигател. при дизелите ефектът се постига и само с чип
Пример: Атмосферките обикновено правят макс. коне в зоната м/у 13-13.5:1 AFR. Заводски обаче разботят на смес около 12.5:1 (става дума за газ до ламарината), за да има резерв за лош бензин и други нещица, които могат да повишат риска от детонация.
b_d
Мнение от newmiro » 13 Авг 2007 20:18
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Мнение от ALTEZZA » 13 Авг 2007 21:58
ili inache kazano mu triabva APEXi SAFC II i Zetronixbad_dog написа: Чиповете често променят и горивната карта, като леко я обедняват. Като резултат вдигат мощността, но и повишават рисковете от детонации.
Пример: Атмосферките обикновено правят макс. коне в зоната м/у 13-13.5:1 AFR. Заводски обаче разботят на смес около 12.5:1 (става дума за газ до ламарината), за да има резерв за лош бензин и други нещица, които могат да повишат риска от детонация.
ALTEZZA
Мнение от newmiro » 15 Авг 2007 13:40
доколкото разбрах това е само мониторинг, а и струва колкото чипа:)?ALTEZZA написа:ili inache kazano mu triabva APEXi SAFC II i Zetronixbad_dog написа: Чиповете често променят и горивната карта, като леко я обедняват. Като резултат вдигат мощността, но и повишават рисковете от детонации.
Пример: Атмосферките обикновено правят макс. коне в зоната м/у 13-13.5:1 AFR. Заводски обаче разботят на смес около 12.5:1 (става дума за газ до ламарината), за да има резерв за лош бензин и други нещица, които могат да повишат риска от детонация.
или може и да adjust-ва?:
The S-AFC-II is a fuel computer that adjusts fuel/air ratio by modifying the air-flow meter/MAP sensor signal. It features a user-definable, eight-point, adjustable fuel curve that can be set in 500 RPM increments. The range of fuel adjustment is +/- 50% at each of the user-defined setting points. On hot-wire vehicles, the Deceleration Air Flow Correction function is capable of curing the erratic idle and stall problems associated with open-atmosphere blow-off valves on hot-wire air-flow meter systems. The S-AFC is capable of monitoring and replaying the following data channels in Numerical, Analog Meter and Graph displays: Intake Manifold Vacuum/Boost Pressure, Air Flow Capacity, Intake Manifold Pressure, Karmann Frequency, Engine RPM, Throttle Position, and Air Flow Correction %.
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Мнение от ALTEZZA » 15 Авг 2007 19:41
az do sega ne znam da ima chovek koito da e uspial da se prebori sas Toyota ECU che da sashtestvuva rabotesht chip. koe struva kolkoto chip pri uslovie che rabotesht chip za tvoiata kola niama?newmiro написа: доколкото разбрах това е само мониторинг, а и струва колкото чипа:)?
или може и да adjust-ва?
SAFC promenia A/F smesta, ili po skoro laje ECU-to kolko vazduh v deistvitelno vliza, t.e. se reje jicata det idva ot MAF sensora i nosi signala za kolichestvo vazduh i mejdu sensora i ECU-to se montira SAFC-a. chrez kalibrirane na SAFC promeniash kolko da laje ECU-to. problema e che ti ne gonish procenti na tova kolko da laje SAFC-a, ami gonish tochna proporcia na A/F smesta, t.e. triabva da seldish smesta kolko e, za maksimalna moshnost se pravi da e okolo 13.5-14:1, nad 14:1 stava opasno.
za da sledish deistvitelnata A/F smes obache ti triabva da montirash shirokolentova sonda(prilicha na O2 sensor, no e BOCSH A/F sensor) i che da go chetesh ti triabva mashinka kato Zetronix ili neshto podobno. ako imash poznat det ima Zetronix, mojesh prosto da go vzemesh na zaem, da nastroish SAFC-a i da mu go varnesh.
i neshto drugo, ECU-to e dostatachno umno, i se poluchava moment che vapreki che ti go lajesh, to pak si namira nachin da si vaztanovi smesta na fabrichnata, ta ot vreme na vreme triabva da se resetva ECU-to.
ALTEZZA
Мнение от newmiro » 15 Авг 2007 23:06
Благодаря на всички за изчерпателните отговори, може би ми спестихте една добра сума пари:)
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
Мнение от newmiro » 22 Авг 2007 21:15
i have the same engine as you, just put a chiptuning on it, a k&n filter 3322??, put the cats out, put iridiumplugs in it denso ik16, and it will go mucht better
някой може ли да ми преведе какви са тези iridium plugs and 'put the cats out', че нещо не разбирам:))
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
jamie
Мнение от diver » 22 Авг 2007 21:24
diver
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта