Почистване МАФ сензор Тойота Авенсис 3ZZ-FE
Почистване МАФ сензор Тойота Авенсис 3ZZ-FE
Всичките, освен последното ми мнение в тази тема са променени, не знам как се е случило и не мога да възстановя информацията, за което съжалявам. Предвид съдържанието на постовете ги изтривам.
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:08, променено общо 7 пъти.
Corolla Е11 4E-FE
da, ako imash MAF sensor nai veroiatno e ot nego. v USA Corollite det sa s 1ZZ-FE(podoben na tvoia dvigatel, no e 1.8L) redovno go imat tozi problem. izvadi sensora, vednaga shte zabelejish sensora det e za temperaturata, prilicha na kapka zasahnala smola, izchistigo i nego, no ne ot nego ti e problema. ako poglednesh na vatre s fenerche, shte vidish dve malki sensorcheta, prilichashti na rezistori, te imat teflonovo pokritie, izhcisti gi tiah i triabva da se opravi(do kolkoto pokriitieto ne im se e povredilo, togava moje da ti triabva napravo nov MAF). nai dobre se chisti s Throttle Body Cleaner.
che da izchistish lampata, vij dali imash EFI bushon, kato go izvadish za poveche ot 10 sekundi shte se izchisti. az obache ti preporachvam da izvadish bushona za poveche ot minuta, taka se chisti pameta na komputara, koeto za tvoia sluchai e dobra ideia. ako ne namerish bushona, prosto razkachi akumolatora za 10-15 minuti.
che da izchistish lampata, vij dali imash EFI bushon, kato go izvadish za poveche ot 10 sekundi shte se izchisti. az obache ti preporachvam da izvadish bushona za poveche ot minuta, taka se chisti pameta na komputara, koeto za tvoia sluchai e dobra ideia. ako ne namerish bushona, prosto razkachi akumolatora za 10-15 minuti.
EFI бушон би трябвало да имаш на всяка цена,и то в моторния отсек.Изваждането му чисти само компютъра.Свалянето на клемите на акумулатора е равносилно,разликата е че ще изчистиш всички часовници,километражи(без основния разбира се),евентуално настрйки на музиката и въобще всичко с енергозависима памет
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
до следващото замърсяване
сменяй по-често въздушния си филтър
иначе двете съпротивления дето си видял са така наречения термоанемометър, идеята е че се подгрява едното до 100 градуса целзий, като въздуха който засмуква двигателя го охлажда. Но електрониката го държи винаги 100 градуса - т.е. повече въздух , по-голям ток за подгряване. (свързани са в т.нар. мост на Уинстън, получава се - тока е функция на минаващия въздух)
Като се зацапа отчита по-малко въздух, ЕКУ-то съответно пуска по-малко гориво - получава се обедняване на сместа
сменяй по-често въздушния си филтър
иначе двете съпротивления дето си видял са така наречения термоанемометър, идеята е че се подгрява едното до 100 градуса целзий, като въздуха който засмуква двигателя го охлажда. Но електрониката го държи винаги 100 градуса - т.е. повече въздух , по-голям ток за подгряване. (свързани са в т.нар. мост на Уинстън, получава се - тока е функция на минаващия въздух)
Като се зацапа отчита по-малко въздух, ЕКУ-то съответно пуска по-малко гориво - получава се обедняване на сместа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта