Почистване МАФ сензор Тойота Авенсис 3ZZ-FE

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Почистване МАФ сензор Тойота Авенсис 3ZZ-FE

Мнение от gueorgi » 29 Юли 2007 18:16

Всичките, освен последното ми мнение в тази тема са променени, не знам как се е случило и не мога да възстановя информацията, за което съжалявам. Предвид съдържанието на постовете ги изтривам.
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:08, променено общо 7 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Мнение от gueorgi » 30 Юли 2007 01:14

виж пост 1
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:10, променено общо 2 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Юли 2007 06:59

da, ako imash MAF sensor nai veroiatno e ot nego. v USA Corollite det sa s 1ZZ-FE(podoben na tvoia dvigatel, no e 1.8L) redovno go imat tozi problem. izvadi sensora, vednaga shte zabelejish sensora det e za temperaturata, prilicha na kapka zasahnala smola, izchistigo i nego, no ne ot nego ti e problema. ako poglednesh na vatre s fenerche, shte vidish dve malki sensorcheta, prilichashti na rezistori, te imat teflonovo pokritie, izhcisti gi tiah i triabva da se opravi(do kolkoto pokriitieto ne im se e povredilo, togava moje da ti triabva napravo nov MAF). nai dobre se chisti s Throttle Body Cleaner.
che da izchistish lampata, vij dali imash EFI bushon, kato go izvadish za poveche ot 10 sekundi shte se izchisti. az obache ti preporachvam da izvadish bushona za poveche ot minuta, taka se chisti pameta na komputara, koeto za tvoia sluchai e dobra ideia. ako ne namerish bushona, prosto razkachi akumolatora za 10-15 minuti.

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Мнение от gueorgi » 30 Юли 2007 11:08

виж пост 1
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:10, променено общо 2 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 30 Юли 2007 17:06

EFI бушон би трябвало да имаш на всяка цена,и то в моторния отсек.Изваждането му чисти само компютъра.Свалянето на клемите на акумулатора е равносилно,разликата е че ще изчистиш всички часовници,километражи(без основния разбира се),евентуално настрйки на музиката и въобще всичко с енергозависима памет
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Юли 2007 19:28

ne znam pri Avensis kak e, no sam siguren che e podobno kat na Corollite. zad akumolatora tirabva da imash edna cherna kutia(ne taia za vazdushnia filtar), v neia sa bushoni i releta. edin ot bushonite triabva da e EFI.

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Мнение от gueorgi » 30 Юли 2007 21:36

виж пост 1
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:11, променено общо 2 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Юли 2007 22:03

gueorgi написа:...препоръките са да не се използва brake or carburator cleaner, че били по-агресивни...
tova ne go biah chuval, no moje i da e taka. nie tuk taka ili inache napravo smeniame sensora, ne si igraem s pochistvane...

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Мнение от gueorgi » 30 Юли 2007 22:15

виж пост 1
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:12, променено общо 2 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 31 Юли 2007 00:49

на газ или на бензин караш колата?
status: за БАН

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Мнение от gueorgi » 31 Юли 2007 07:16

виж пост 1
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:12, променено общо 2 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

Аватар
gueorgi
Мнения: 33
Регистриран на: 01 Мар 2007 11:15
Местоположение: София

Мнение от gueorgi » 01 Авг 2007 22:20

виж пост 1
Последно промяна от gueorgi на 11 Апр 2012 20:14, променено общо 3 пъти.
Corolla Е11 4E-FE

i_ilieff
Мнения: 7
Регистриран на: 07 Авг 2007 00:42
Местоположение: Varna

Мнение от i_ilieff » 07 Авг 2007 22:31

до следващото замърсяване
сменяй по-често въздушния си филтър

иначе двете съпротивления дето си видял са така наречения термоанемометър, идеята е че се подгрява едното до 100 градуса целзий, като въздуха който засмуква двигателя го охлажда. Но електрониката го държи винаги 100 градуса - т.е. повече въздух , по-голям ток за подгряване. (свързани са в т.нар. мост на Уинстън, получава се - тока е функция на минаващия въздух)
Като се зацапа отчита по-малко въздух, ЕКУ-то съответно пуска по-малко гориво - получава се обедняване на сместа :thumbsup:

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 08 Авг 2007 14:27

Моя авенсис няма такава екстра(MAF).
Има си датчик които мери подналягането в колекторите и би трябвало да не се цапа.
MAF-a или на БГ. дебитомера за Д4Д преди време в ТМ цената му беше само около 80 лв.
Авенсис 3S-FE

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 08 Авг 2007 21:08

tova koeto ti imash e MAP sensor

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта