Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Мнение от Bard » 23 Яну 2020 22:15
Здравейте, колата е 1.8 бензин, 2012г., АГУ Романо.
От няколко дена насам ми прави впечатление, че започна да пали трудно, когато е топла, но е престояла около 10-15 Мин. Върти около 2-3 секунди. Когато я угася и запаля веднага си пали нормално. Когато е студена също си пали нормално. Някой имал ли е подобен проблем?
От няколко дена насам ми прави впечатление, че започна да пали трудно, когато е топла, но е престояла около 10-15 Мин. Върти около 2-3 секунди. Когато я угася и запаля веднага си пали нормално. Когато е студена също си пали нормално. Някой имал ли е подобен проблем?
Bard
Toshiro
Bard
Toshiro
Bard
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Мнение от pashata » 04 Апр 2020 20:08
Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря.
- техстиим 2 4 2020.png (231.17 KiB) Преглеждано 3505 пъти
pashata
- biro
- Мнения: 2799
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Мнение от biro » 04 Апр 2020 21:02
Темата е за Версо, че пали трудно загряла. Ти питаш за Корола версо (друг модел) палеща трудно студена. Подвеждащо питане. Коя година е поне? Моно инжекция ли е щом е с един инжектор?
П.с. през мобилен телефон не ви се вижда колата дето сте си написали в профила.
П.с. през мобилен телефон не ви се вижда колата дето сте си написали в профила.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
biro
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Мнение от vfr800 » 04 Апр 2020 23:06
Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.pashata написа: ↑04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря
техстиим 2 4 2020.png
vfr800
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Мнение от pashata » 05 Апр 2020 14:45
Благодаря за подсказването, един път е сменена, но ще я проверя отново и нея.vfr800 написа: ↑04 Апр 2020 23:06Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.pashata написа: ↑04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря
техстиим 2 4 2020.png
pashata
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта