Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Здравейте, колата е 1.8 бензин, 2012г., АГУ Романо.
От няколко дена насам ми прави впечатление, че започна да пали трудно, когато е топла, но е престояла около 10-15 Мин. Върти около 2-3 секунди. Когато я угася и запаля веднага си пали нормално. Когато е студена също си пали нормално. Някой имал ли е подобен проблем?
От няколко дена насам ми прави впечатление, че започна да пали трудно, когато е топла, но е престояла около 10-15 Мин. Върти около 2-3 секунди. Когато я угася и запаля веднага си пали нормално. Когато е студена също си пали нормално. Някой имал ли е подобен проблем?
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
При друга марка съм имал такъв проблем и беше някой от датчиците на валовете. Може би диагностика и измерване ще дадат повече яснота.
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Направих диагностика. Всичко е в норма. Когато работи само на бензин, няма проблем. Съмнявам се да не би клапана на АГУ то да изпуска леко газ и да се дави, когато е топла.
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Не, всяко палене е на бензин. Сутринта ми направи впечатление, че при първото палене пак запали трудно.
Много странно, но явно проблема е свързан с АГУ-то.
Много странно, но явно проблема е свързан с АГУ-то.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Темата е за Версо, че пали трудно загряла. Ти питаш за Корола версо (друг модел) палеща трудно студена. Подвеждащо питане. Коя година е поне? Моно инжекция ли е щом е с един инжектор?
П.с. през мобилен телефон не ви се вижда колата дето сте си написали в профила.
П.с. през мобилен телефон не ви се вижда колата дето сте си написали в профила.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 104 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.pashata написа: ↑04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря
техстиим 2 4 2020.png
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 25 Мар 2015 18:21
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: тойота корола версо
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 3 пъти
Версо 1.8 бензин, пали трудно, когато е топла.
Благодаря за подсказването, един път е сменена, но ще я проверя отново и нея.vfr800 написа: ↑04 Апр 2020 23:06Грешката за ленива сонда е трудно да бъде сбъркана, алгоритъма там е супер прост. Ако е Сензор 1 т.е смесообразуващата, няма какво да се диагностицира, сменете сондата. Препоръчително е да се ползва оригинална такава заради специфичното съпротивление. С универсалните е въпрос на късмет заради това че имате втора, при разлики в показанието ще ви свети чека доста редовно.pashata написа: ↑04 Апр 2020 20:08 Имам нужда от помощ. Качвам снимка на живи данни по причина, че имам трудно палене сутрин и докато е студена колата, оборотите не са стабилни ( играят значително, от 1600 обор. почти до изгасване). При закачане на компа колата е загряла. Предполагам, че са инжектори, но не ги виждам, вижда само един и не зная какво е това. Въпроса ми е как да ги намеря, за да видя стойностите им и вижда ли се друг проблем. Ще бъда благодарен да пишете.
Колата е газ/бензин, но пали на бензин и ги прави тези неща докато прехвърли на газ. Периодично изкача и РО133 - бавен отговор на кислородния сензор.
Предварително благодаря
техстиим 2 4 2020.png
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта