Много добре ми е известно какво представляват MAF /т.н. дебитомер/ и MAP /датчик за налягане в колектора/ сензорите. Доста прочетох по въпроса. Самия лост на акуратора не съм го барал, а развих 2-те болчета които държат самия акуратор. Те го фиксират на точно определено място и няма как да му променя мястото, дължината на лоста и т.н. Има си контра гайка на самата ос.
Намерих интересна статия в един руски форум:
https://www.drive2.ru/l/545337977241338071/
До колкото разбирам според автора на статията, хубаво е да се промие E-VRV клапана, който управлява променливата геометрия, чрез вакумния акуратор, като самия клапан се разглоби и се тества дали пуска и задържа вакум в определени посоки. Другото което е споменал, че филтъра който е завит към смукателния колектор при него е бил запушен и го е промил. Точно от него тръгва маркучето към VSV соленоида и след това към MAP сензора. В една друга статия пък пише, че макар и рядко се наблюдава нарушаване на сигнала от MAP сензора към ECU-то.
Ще помоля ако някой колега от Варна разполага с правилно работещ Techstream, да направим тестдрайв и диагностика когато има време, защото кабела който си поръчах ще излезе, че е копие и не показва всички нужни данни. При тест с живи данни не виждам показания, като "Target Booster Pressure" или "Target Common Rail Pressure"