Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Здравейте, имам проблем със студения старт. Когата стане около 3 градуса почва трудно да пали, а под 0'лата не пали. Ходих на майстор направи диагностика няма грешки, провери свещите, релето и акумулатора и те са наред. Каза ми да мина когато е по студено.
- WoLF
- Мнения: 3445
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 688 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Датчик колянов вал прави такива фалове понякога
Дюзите как са?




-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Как мога да проверя този датчик, за дюзите не каза нищо пита дали пуши, но нямам бял пушак и разхода е нормален. Незнам при какъв майстор да отида?
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Весела Коледа , Уважаеми Съфорумци ! Колега, трябва да търсиш автомонтьор, на който имаш доверие или такъв който ви препоръчат ваши близки или приятели !
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Днес установих, че горивната система засмуква въздух, снощи бях паркирал на надолнище и колата запали без проблем, също така и когато напомпя клапичката върху горивния филтър пак пали от раз. Сигурно засмуква от тази клапа върху филтъра.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Опела го правеше това на всеки грубо 1.5-2 години и виновниците бяха тънките маркучи за "обратната" нафта. И два пъти са ми зачиствали накрайниците на металните тръбички за "входящата" нафта, плюс леко притягане.
Веднъж за 10 годнини братовчеда смениха медният дихтунг на дюзата на трети цилиндър. Погледни си за омазняване и мирис на нафта по телата на самите дюзи, възможно е да се наложи да ги залееш на студен мотор с обезмаслител и да покараш с него, после да изплакнеш.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Тялото на дюзата на първия цилиндър е омазнено. Значи да я налея с обезмаслител на студено и после да я изплакна. А трябвали да пристегна гайката на тръбичката. Благодаря за съвета.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Напръскай си обилно мотора с обезмаслител - най евтиния, домакински който хванеш ще ти свърши работа и покарай поне докато се стопли мотора, за да може да поработи обезмаслителя. После изчкай да поизстине мотора до "хладка" температура и го изплакни обилно с вода. Покарай с измитият мотор отново, по възможност вдигни за малко оборотите на 3000 и малко нагоре. Виж след измиването къде има течове - нафта масло и т.н.. Нафтата си мирише и няма как да я сбъркаш и ще видиш дали е пресен теча и откъде. Ако е от "гайката" отгоре - развиваш и с фина водна шкурка зачистваш края на тръбичката - не натискаш и си много внимателен - идеята е да махнеш от повърхността нагара, засъхналата нафта и т.н без да пипаш геометрията на тръбичката. После наместваш внимателно тръбичката да легне плътно на дюзата и по-скоро обираш хлабината. Т.е стягаш бавно, леко и без усилие докато спре . Не стягаш до пълен запор - ще смачкаш тръбичката. Проверяваш за течове и ако има - обираш още малко - докато спре, но бавно и нежно. Ако спре гайката и тече вероятно ще се наложи да сменяш тръбичката - мисля че не бяха с някаква космическа цена.
За момента подозирам че ти е охлабена гайката и тръбичката на "челото" си е събрала изсъхнала нафта, прах и т.н. - с почистване и притягане на гайката обикновено става.
Другата възможност е някой да е пипал дюзите или тези тръбички и да не е легнала плътно. Ключовият момент е да не смачкаш върха на тръбичката и да я наместиш плътно преди да си навил гайката отгоре.
Измий си и кутията на горивният филтър. Не знам на Тойотата как е, но на Астрата, и на Зафирата на баща ми беше лесно да бъде затворен без да уплътни и да дърпа въздух от там. От времето и двете кутии се бяха поизметнали и си имах точно положение на капаците за да не "дишат". Симптома им беше че се оливаха с нафта от едната страна на много тънък слой и само след измиване им личеше.
В общи линии нямаш много възможности за да ти "диша" горивната система - кутия на филтъра, горивопроводите към дюзите и (ако има) маркучи за обратната нафта. Лошото е че отнема време да намериш кой "диша", а "ремонта" обикновено не е скъп и е в порядъка на около 10на лева.
Всичко друго ако е спукано ще има обикновено силни течове на нафта и сутрин ще смърди силно на гориво и там ремонта ще е цифра, но не си за тази точка все още.
За момента подозирам че ти е охлабена гайката и тръбичката на "челото" си е събрала изсъхнала нафта, прах и т.н. - с почистване и притягане на гайката обикновено става.
Другата възможност е някой да е пипал дюзите или тези тръбички и да не е легнала плътно. Ключовият момент е да не смачкаш върха на тръбичката и да я наместиш плътно преди да си навил гайката отгоре.
Измий си и кутията на горивният филтър. Не знам на Тойотата как е, но на Астрата, и на Зафирата на баща ми беше лесно да бъде затворен без да уплътни и да дърпа въздух от там. От времето и двете кутии се бяха поизметнали и си имах точно положение на капаците за да не "дишат". Симптома им беше че се оливаха с нафта от едната страна на много тънък слой и само след измиване им личеше.
В общи линии нямаш много възможности за да ти "диша" горивната система - кутия на филтъра, горивопроводите към дюзите и (ако има) маркучи за обратната нафта. Лошото е че отнема време да намериш кой "диша", а "ремонта" обикновено не е скъп и е в порядъка на около 10на лева.
Всичко друго ако е спукано ще има обикновено силни течове на нафта и сутрин ще смърди силно на гориво и там ремонта ще е цифра, но не си за тази точка все още.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Колата почна да пали само че с пуснато парно. На студен двигател стартира на 1000 оборота, а при минусови температури на 1200 оборота. Когато изключа парното оборотите падат на 800 при студен двигател. Проверих датчика за охлаждаща течност вярно си отчита. Незнам Еку-то от къде взима сигнала за да стартира на по - високи обороти.
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Здр,
Думата " стартира" сигурен ли сте че правилно я използвате.
Относно всичко останало което заявихте досега давате ли гаранция че е така или някой ви го каза а вие му се доверихте.Тех.познания имате ли на ниво управление от ЕКУ?
Думата " стартира" сигурен ли сте че правилно я използвате.
Относно всичко останало което заявихте досега давате ли гаранция че е така или някой ви го каза а вие му се доверихте.Тех.познания имате ли на ниво управление от ЕКУ?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Имах съмнения за горните написани, но тогава продължи да не пали. А сега вече пали от раз, само че със пуснато парно.Electronic Control Unit (ECU). Споделете колега, ако се сещате от къде може да е проблема. Благодаря предварително
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Ако попаднат частици от шкурката в металната тръбичка дюзата заминава. Ако правите нещо такова трябва да е на свалена тръбичка и хубаво измиване с нафта и въздух преди монтажа.
Carina E 4AFE LB 1992
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Така е. Имах предвид предимно за периферията на тръбичката, и съвсем внимателно и "дискретно" челото. За измиването и почистването след нагара и шкурката, си мисля че се подразбира.
Възловият момент е да се зачистят наслоените неща за да легне и уплътни тръбичката. И да не се промени по никакъв начин геометрията на челото на тръбичката, за да уплътни спрямо дюзата.
Възловият момент е да се зачистят наслоените неща за да легне и уплътни тръбичката. И да не се промени по никакъв начин геометрията на челото на тръбичката, за да уплътни спрямо дюзата.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Монтирах възвратен клапан преди горивния филтър и сега нямам проблеми с паленето. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта