Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от TAURIS » 25 Дек 2019 12:08
TAURIS
WoLF
TAURIS
Shishkovi
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от TAURIS » 27 Дек 2019 15:22
TAURIS
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Трудно пали под 3 градуда Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от mapamop » 27 Дек 2019 19:22
Опела го правеше това на всеки грубо 1.5-2 години и виновниците бяха тънките маркучи за "обратната" нафта. И два пъти са ми зачиствали накрайниците на металните тръбички за "входящата" нафта, плюс леко притягане.
Веднъж за 10 годнини братовчеда смениха медният дихтунг на дюзата на трети цилиндър. Погледни си за омазняване и мирис на нафта по телата на самите дюзи, възможно е да се наложи да ги залееш на студен мотор с обезмаслител и да покараш с него, после да изплакнеш.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
TAURIS
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от mapamop » 27 Дек 2019 20:37
За момента подозирам че ти е охлабена гайката и тръбичката на "челото" си е събрала изсъхнала нафта, прах и т.н. - с почистване и притягане на гайката обикновено става.
Другата възможност е някой да е пипал дюзите или тези тръбички и да не е легнала плътно. Ключовият момент е да не смачкаш върха на тръбичката и да я наместиш плътно преди да си навил гайката отгоре.
Измий си и кутията на горивният филтър. Не знам на Тойотата как е, но на Астрата, и на Зафирата на баща ми беше лесно да бъде затворен без да уплътни и да дърпа въздух от там. От времето и двете кутии се бяха поизметнали и си имах точно положение на капаците за да не "дишат". Симптома им беше че се оливаха с нафта от едната страна на много тънък слой и само след измиване им личеше.
В общи линии нямаш много възможности за да ти "диша" горивната система - кутия на филтъра, горивопроводите към дюзите и (ако има) маркучи за обратната нафта. Лошото е че отнема време да намериш кой "диша", а "ремонта" обикновено не е скъп и е в порядъка на около 10на лева.
Всичко друго ако е спукано ще има обикновено силни течове на нафта и сутрин ще смърди силно на гориво и там ремонта ще е цифра, но не си за тази точка все още.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от TAURIS » 06 Яну 2020 18:22
TAURIS
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от memorex » 06 Яну 2020 19:22
Думата " стартира" сигурен ли сте че правилно я използвате.
Относно всичко останало което заявихте досега давате ли гаранция че е така или някой ви го каза а вие му се доверихте.Тех.познания имате ли на ниво управление от ЕКУ?
memorex
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Дек 2019 11:34
- Местоположение: Kardzhali
- Автомобил: Auris 2.0 D4D
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от TAURIS » 06 Яну 2020 20:44
TAURIS
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от memorex » 06 Яну 2020 20:51
Аз бих почнал от горивен филтър.
memorex
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от max-2 » 06 Яну 2020 21:08
Ако попаднат частици от шкурката в металната тръбичка дюзата заминава. Ако правите нещо такова трябва да е на свалена тръбичка и хубаво измиване с нафта и въздух преди монтажа.
max-2
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Мнение от mapamop » 06 Яну 2020 21:21
Възловият момент е да се зачистят наслоените неща за да легне и уплътни тръбичката. И да не се промени по никакъв начин геометрията на челото на тръбичката, за да уплътни спрямо дюзата.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост