Още една МК4 във България
Хайде пак одата за английския бригадир....
Не ти увря главата че не можеш да кажеш тук "колега" ни за мен, ни на Лорда, ни на БедДог. Да, колата е готинка като модел. Да, осрана е типично по български. Да, не знаеш какво правиш. Дотук констатирам факти. Според мен страдаш от стандартния Ганьовски комплекс - купил си лъскава кола и смяташ че това е голямата работа. Само че това те издига на ниво на лузър (опс, юзър исках да кажа). Това проумей - хората с право ти критикуват кокошарника, оправи си тона, оправи си постингите и се научи да комуникираш нормално. Инак ще си говориш сам - а ние ще ти се присмиваме на ламерските мнения.
Не ти увря главата че не можеш да кажеш тук "колега" ни за мен, ни на Лорда, ни на БедДог. Да, колата е готинка като модел. Да, осрана е типично по български. Да, не знаеш какво правиш. Дотук констатирам факти. Според мен страдаш от стандартния Ганьовски комплекс - купил си лъскава кола и смяташ че това е голямата работа. Само че това те издига на ниво на лузър (опс, юзър исках да кажа). Това проумей - хората с право ти критикуват кокошарника, оправи си тона, оправи си постингите и се научи да комуникираш нормално. Инак ще си говориш сам - а ние ще ти се присмиваме на ламерските мнения.
ENGINE:
BL custom single turbo kit
(incl 76mm Garrett GT42 DBB)
BL custom 4-inch full-length DP/MP
HKS GTII 52 mm wastegate
HKS SSBOV
HKS Racing BOV II
GReddy 4-Row FMIC
custom PM 3.5" IC piping
BL 5" intake piping and K&N intake
HKS 272 cam shafts, intake and exhaust
NGK spark plugs
Fluidyne radiator
electric fans
BL/PM custom 4" exhaust with custom 5" muffler
BL radiator plate
Carillo H-beam rods
CP oistons, 0.020 overbore
custom pins and rings
Crower titanium springs and retainers
BL crank pulley
BL custom single turbo kit
(incl 76mm Garrett GT42 DBB)
BL custom 4-inch full-length DP/MP
HKS GTII 52 mm wastegate
HKS SSBOV
HKS Racing BOV II
GReddy 4-Row FMIC
custom PM 3.5" IC piping
BL 5" intake piping and K&N intake
HKS 272 cam shafts, intake and exhaust
NGK spark plugs
Fluidyne radiator
electric fans
BL/PM custom 4" exhaust with custom 5" muffler
BL radiator plate
Carillo H-beam rods
CP oistons, 0.020 overbore
custom pins and rings
Crower titanium springs and retainers
BL crank pulley
Абе "разбирач", чак сега се светнах каква е работата! Ти си си купил лепенка за тия пари, не е зора да смениш частите мухахахаха ! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gifveilside написа:Pa kato ti kazvam 4e ne razbirash ot supri prosto go priemi,shte ti prashtam link lsed link na smeneni crank puleys dokato se ubedish 4e e taka.http://www.t04r.com/member.php?show=ryan.woon
това, че някой го е сменил не доказва по никакъв начин твоята теза. По-скоро намери написано, че оригиналното е проблемно.
Ти самият пишеш, че си счупил две, но някой сети ли се да ги балансира с вала и маховика преди това да се случи? Вярно е, че Лорда е пълен ламер (същото важи и за Алтезов), но колкото и невероятно да звучи - понякога имат проблясъци и казват верни неща.
Ти самият пишеш, че си счупил две, но някой сети ли се да ги балансира с вала и маховика преди това да се случи? Вярно е, че Лорда е пълен ламер (същото важи и за Алтезов), но колкото и невероятно да звучи - понякога имат проблясъци и казват верни неща.
Tva 4e si tuk ot 2,3 godini ne ti dava pravo da kritikuvash hora koito ne poznavash....kokosharnik e mai tvoita kola,ako iskash zapoviadai da se drupnem kato si tolkova otvoren.....da tona mi shte e takuv zashtoto nishto ne ti dava pravo da obsujdash avtomobil koito ne poznavash i 4erpish info samo ot net i razni tam forum4eta kato tuning.bg...ne mislia da pisha pove4e v tozi forum dadoh vi dostatu4no informacia.....
Да, сега вече знаем че в България има още една ламуга с МК4, за съжаление. Горката кола. Ако още не си схванал - не обиждам автомобила (него го съжалявам).
ПП: Чудя се какво ще ти покаже кошницата при драг наистина - гледам увърташ на въпроса на БадДог. Май си се поизложил ?
За мен е достатъчен дори само простия факт къде е била колата. Ти това още не си го осмислил - или може би си като гледам зора да я шитнеш ? 
ПП: Чудя се какво ще ти покаже кошницата при драг наистина - гледам увърташ на въпроса на БадДог. Май си се поизложил ?


Абе ти тия "големи мощности" къде ги предаваш през това колело - на алтернатора ли или на водната помпа laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Я като каза та разрових:
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... de&start=0
туй интересна тема. И оня капут Зарко и той там - ако още се чудиш - казвам ти че заради неговото присъствие я отписах тая кола от читавите.
Я като каза та разрових:
Мда, общо взето сток времена. И не са впечатляващи - та казваш навървява а ?400м за 13-13.5 сек.ништо впе4атлиавашто за сега.
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... de&start=0
туй интересна тема. И оня капут Зарко и той там - ако още се чудиш - казвам ти че заради неговото присъствие я отписах тая кола от читавите.
туй е от постинг преди година и отгоре. Как го разбираш "съвсем скоро" щото аз изненади не виждам ? laugh.gifСкъпи фенове,Супрата не е вав форума за да доказва 4е е наи бързата кола,заштото тя дале4 не е.Не е и за да припада някои,а за да нау4ат феновете малко пове4е за нея.Скоро няма да идва на Калояново за да доказва времена....Тя си е доказала отдавна способностите.Както казах ако някои се интересува да погледне линковете които съм оставил.Ште има изненади савсем скоро
Ne sum se puskal na Bojura za da si zaseka vreme....za tova se iska ne samo tuningovan motor ami nai ve4e slikove: 15 incha Mickey Thompson ET,za suprata se znae 4e starta e goliam problem zaradi zadnia zadvijvasht most.Kolata vse oshte ne e podgotvena za drag ima redica oshte neshta koito triabva da se smeniat za da se zapushi ustata na lameri kato jamie....iavno v tozi forum se govori po tozi na4in....Na kaloianovo sum se puskal,s normalni gumi i spiraki predi finala kolata dava postoiani 13 na 1 bar of boost.Pistata v kaloianovo e dosta kusa sled finala e samo 200 metra.
Тряя ти кажа че докато покажеш нещо - вероятно ще остарея и ще се пенсионирам laugh.gif Не можеш да ме убедиш че 600 коня мотор (цитат от темата ти в тунинга) е на 13 средни. Мдаааам, от многото ПАЛАР върти колелата и не може да тръгне - трябваше сам да се сетя biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Сега засега ми се струва че в Божурище и клас А ще ти дойде множко - защо не и свалиш мотора и да я разхождаш на платформа като шоу-кар ? Ама махни простора за пране отзад че верно изглежда смехотворно laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Зарко го познавам лично, той е единствения смотльо с акъл да заварява турбо-бутала laugh.gif Изобщо не се учудвам вече на нереалните ти проблеми.veilside написа:Jamie,vijdam 4e se rovish dosta vav tuning bg i 4e poznavash Zarko dosta dobre....edno shte ti kaja za nego:Vaobshte kolata ne se podgotvia pri nego.Toi uspia da se spravi s problemnia kolianov val,taka 4e vse oshte transmisiata si durji na moshnosta.....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта