Още една МК4 във България

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 13:48

Хайде пак одата за английския бригадир....
Не ти увря главата че не можеш да кажеш тук "колега" ни за мен, ни на Лорда, ни на БедДог. Да, колата е готинка като модел. Да, осрана е типично по български. Да, не знаеш какво правиш. Дотук констатирам факти. Според мен страдаш от стандартния Ганьовски комплекс - купил си лъскава кола и смяташ че това е голямата работа. Само че това те издига на ниво на лузър (опс, юзър исках да кажа). Това проумей - хората с право ти критикуват кокошарника, оправи си тона, оправи си постингите и се научи да комуникираш нормално. Инак ще си говориш сам - а ние ще ти се присмиваме на ламерските мнения.

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 13:50

ENGINE:
BL custom single turbo kit
(incl 76mm Garrett GT42 DBB)
BL custom 4-inch full-length DP/MP
HKS GTII 52 mm wastegate
HKS SSBOV
HKS Racing BOV II
GReddy 4-Row FMIC
custom PM 3.5" IC piping
BL 5" intake piping and K&N intake
HKS 272 cam shafts, intake and exhaust
NGK spark plugs
Fluidyne radiator
electric fans
BL/PM custom 4" exhaust with custom 5" muffler
BL radiator plate
Carillo H-beam rods
CP oistons, 0.020 overbore
custom pins and rings
Crower titanium springs and retainers
BL crank pulley

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 13:50

veilside написа:Pa kato ti kazvam 4e ne razbirash ot supri prosto go priemi,shte ti prashtam link lsed link na smeneni crank puleys dokato se ubedish 4e e taka.http://www.t04r.com/member.php?show=ryan.woon
Абе "разбирач", чак сега се светнах каква е работата! Ти си си купил лепенка за тия пари, не е зора да смениш частите мухахахаха ! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

b_d

Мнение от b_d » 13 Юли 2007 13:51

това, че някой го е сменил не доказва по никакъв начин твоята теза. По-скоро намери написано, че оригиналното е проблемно.

Ти самият пишеш, че си счупил две, но някой сети ли се да ги балансира с вала и маховика преди това да се случи? Вярно е, че Лорда е пълен ламер (същото важи и за Алтезов), но колкото и невероятно да звучи - понякога имат проблясъци и казват верни неща.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 13:52

bad_dog написа: Вярно е, че Лорда е пълен ламер (същото важи и за Алтезов), но колкото и невероятно да звучи - понякога имат проблясъци и казват верни неща.
Туй е от мексиканския боб. Гадаят на него и май показва вярно ! :whistle:

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 13:56

Tva 4e si tuk ot 2,3 godini ne ti dava pravo da kritikuvash hora koito ne poznavash....kokosharnik e mai tvoita kola,ako iskash zapoviadai da se drupnem kato si tolkova otvoren.....da tona mi shte e takuv zashtoto nishto ne ti dava pravo da obsujdash avtomobil koito ne poznavash i 4erpish info samo ot net i razni tam forum4eta kato tuning.bg...ne mislia da pisha pove4e v tozi forum dadoh vi dostatu4no informacia.....

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 14:00

Да, сега вече знаем че в България има още една ламуга с МК4, за съжаление. Горката кола. Ако още не си схванал - не обиждам автомобила (него го съжалявам).
ПП: Чудя се какво ще ти покаже кошницата при драг наистина - гледам увърташ на въпроса на БадДог. Май си се поизложил ? tongue.gif За мен е достатъчен дори само простия факт къде е била колата. Ти това още не си го осмислил - или може би си като гледам зора да я шитнеш ? :whistle:

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 14:03

Originalnia balancer ne se 4upi zashtoto ne e balansiran.......toi predstavliava dve kolela svurzani s tunik sloi guma mejdu tiah koiato obira vibraciite.......imenno tozi sloi se kusa pri golemi moshnosti i nai ve4e pri startove na drag i dvete kolela se otdeliat i razpadat edno ot drugo!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 14:08

Абе ти тия "големи мощности" къде ги предаваш през това колело - на алтернатора ли или на водната помпа laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Я като каза та разрових:
400м за 13-13.5 сек.ништо впе4атлиавашто за сега.
Мда, общо взето сток времена. И не са впечатляващи - та казваш навървява а ?
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... de&start=0
туй интересна тема. И оня капут Зарко и той там - ако още се чудиш - казвам ти че заради неговото присъствие я отписах тая кола от читавите.
Скъпи фенове,Супрата не е вав форума за да доказва 4е е наи бързата кола,заштото тя дале4 не е.Не е и за да припада някои,а за да нау4ат феновете малко пове4е за нея.Скоро няма да идва на Калояново за да доказва времена....Тя си е доказала отдавна способностите.Както казах ако някои се интересува да погледне линковете които съм оставил.Ште има изненади савсем скоро
туй е от постинг преди година и отгоре. Как го разбираш "съвсем скоро" щото аз изненади не виждам ? laugh.gif

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 14:10

Ne sum se puskal na Bojura za da si zaseka vreme....za tova se iska ne samo tuningovan motor ami nai ve4e slikove: 15 incha Mickey Thompson ET,za suprata se znae 4e starta e goliam problem zaradi zadnia zadvijvasht most.Kolata vse oshte ne e podgotvena za drag ima redica oshte neshta koito triabva da se smeniat za da se zapushi ustata na lameri kato jamie....iavno v tozi forum se govori po tozi na4in....Na kaloianovo sum se puskal,s normalni gumi i spiraki predi finala kolata dava postoiani 13 na 1 bar of boost.Pistata v kaloianovo e dosta kusa sled finala e samo 200 metra.

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 14:16

Jamie,vijdam 4e se rovish dosta vav tuning bg i 4e poznavash Zarko dosta dobre....edno shte ti kaja za nego:Vaobshte kolata ne se podgotvia pri nego.Toi uspia da se spravi s problemnia kolianov val,taka 4e vse oshte transmisiata si durji na moshnosta.....

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 14:18

Тряя ти кажа че докато покажеш нещо - вероятно ще остарея и ще се пенсионирам laugh.gif Не можеш да ме убедиш че 600 коня мотор (цитат от темата ти в тунинга) е на 13 средни. Мдаааам, от многото ПАЛАР върти колелата и не може да тръгне - трябваше сам да се сетя biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Сега засега ми се струва че в Божурище и клас А ще ти дойде множко - защо не и свалиш мотора и да я разхождаш на платформа като шоу-кар ? Ама махни простора за пране отзад че верно изглежда смехотворно laugh.gif laugh.gif laugh.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Юли 2007 14:19

veilside написа:Jamie,vijdam 4e se rovish dosta vav tuning bg i 4e poznavash Zarko dosta dobre....edno shte ti kaja za nego:Vaobshte kolata ne se podgotvia pri nego.Toi uspia da se spravi s problemnia kolianov val,taka 4e vse oshte transmisiata si durji na moshnosta.....
Зарко го познавам лично, той е единствения смотльо с акъл да заварява турбо-бутала laugh.gif Изобщо не се учудвам вече на нереалните ти проблеми.

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 14:21

Iznenadi niama i da vidish skoro,kolata si a karam vseki den i niamam namerenie da ia trosha po betoni pisti pone za sega.....niama i kakvo da dokazvam,koito ne viarva 4e kolata varvi da zapoviada v Plovdiv,shte se povozim.....

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 13 Юли 2007 14:22

Predpolagam 4e go poznavash li4no,dori 4e poznavash i men,zatova e cialata rabota.....samo zashto si mislish 4e toi mi podgotvia kolata neznam.....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта