RAV4 XA30 D4D - обща дискусия
RAV4 XA30 D4D - обща дискусия
Здравейте,
Бих искал да получа информация от хора, които карат Rav4 D-4D, трето поколение.
Виждам, че тази кола все по-често може да бъде засечена по улиците, което мен много ме радва, тъй като според мен това е един много добър SUV среден клас, разбира се без сериозни претенции за off road.
Това, което конкретно ме интересува:
1. До колко е добър двигателя - като еластичност и пъргавина (все пак е дизел, чудеса не се очакват)
2. Разход на гориво - реален - за градско / извънградско
3. Купе - като усещане за пътниците и като място за багаж
4. Возия - как вози - твърдо или като лек автомобил (сравнено да речем с Корола)
5. Надеждност - този автомобил е от 2006 началото, ако не се лъжа, така че вече следва да има реални впечатления за колата
Благодаря предварително за всички мнения.
Бих искал да получа информация от хора, които карат Rav4 D-4D, трето поколение.
Виждам, че тази кола все по-често може да бъде засечена по улиците, което мен много ме радва, тъй като според мен това е един много добър SUV среден клас, разбира се без сериозни претенции за off road.
Това, което конкретно ме интересува:
1. До колко е добър двигателя - като еластичност и пъргавина (все пак е дизел, чудеса не се очакват)
2. Разход на гориво - реален - за градско / извънградско
3. Купе - като усещане за пътниците и като място за багаж
4. Возия - как вози - твърдо или като лек автомобил (сравнено да речем с Корола)
5. Надеждност - този автомобил е от 2006 началото, ако не се лъжа, така че вече следва да има реални впечатления за колата
Благодаря предварително за всички мнения.
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
Здравей angel1st,
Малко късно се включвам в тази тема, но се надявам да имаш възможност да се запознаеш с моето мнение.
Имам новият RAV4 /трето поколение/ с дизеловият D4D 2.2 мотор от м.Януари и до момента имам над 20 000 км.
Ако трябва да го опиша с една дума: ПЕРФЕКТЕН
1. Двигателят е много разтоварен като работа /3000 оборота на 6-та скорост са 165 км./ч/, достатъчно пъргав и много еластичен. Можеш да го шофираш на 6-та с 50 км./ч и да ускориш без проблеми.
Това което наистина страшно много ми харесва е високият въртящ момент при ниски обороти. Джипката изкачва сама нестръмен баир на 3-та без да натискаш педала на газта.
Двигателят е много тих и е чудесно балансиран със скоростната кутия
2. Разход на гориво: 6.4 л./100 км.
Не съм занулявал разхода от самото начало. Извънградското ми шофиране определено е повече от градското ми. Веднага трябва да кажа, че съм се усъвършенствал много в икономичното каране въпреки че шофирам бързо.
По моя оценка градското е около 7.2 - 7.3 л./100 км.
3. Комфорта на пътува е много висок. Няма умора при шофиране, достатъчно простор за пътуващите и поне за мен достатъчно голям багажник. Уредите са изключително ергономични и удобно разположени. Може би имам леки забележки към управлението на уредбата от волага.. бутоните са малки според мен!
4. Балансът на окачването определено е повече към комфорта т.е мека возия. Това до известна степен отчитайки и високият център на тежестта която има колата води до известна нестабилност на завои и не предполага скоростно вземане на последните. Но при дълът път усещането е много приятно!
5. До момента над 20 000 км. не съм имал никакви проблеми с джипката. Това все пак е Тойота.. Това ми е втората Тойота.. първата ми беше Корола с която имам 120 000 км. без никакви проблеми /като изключим смяната на радиото по време на гаранционният период/
За всички скептици ще кажа да не подценяват офроад възможностите на този автомобил. Тъй като съм любител на екстремните офроад преживявания още Януари опитах възможностите й и трябва да кажа че не отстъпва по-никакъв начин Cherokee-то което имах.
Ако все пак трябва да определеля някакви забележки то това са:
- оригиналните гуми /Yokohama - перфектни на вода и притеснителни на сухо, когато се загреят/
- спирачките не коват бързо /може би е умишлено направено, но на мен не ми пасва/
- имам забележки към външният дизайн на купето /малко неопределен/, но от вътре комфорта на пътуване и шофиране е на много високо равнище
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с впечатленията си от автомобила!
Ще се радвам и други да споделят своите впечатления!
P.S Пропуснах да кажа че имам впечатления и от бензиновият двигател. Определено не са добри.. твърде тромав за това купе!
Малко късно се включвам в тази тема, но се надявам да имаш възможност да се запознаеш с моето мнение.
Имам новият RAV4 /трето поколение/ с дизеловият D4D 2.2 мотор от м.Януари и до момента имам над 20 000 км.
Ако трябва да го опиша с една дума: ПЕРФЕКТЕН
1. Двигателят е много разтоварен като работа /3000 оборота на 6-та скорост са 165 км./ч/, достатъчно пъргав и много еластичен. Можеш да го шофираш на 6-та с 50 км./ч и да ускориш без проблеми.
Това което наистина страшно много ми харесва е високият въртящ момент при ниски обороти. Джипката изкачва сама нестръмен баир на 3-та без да натискаш педала на газта.
Двигателят е много тих и е чудесно балансиран със скоростната кутия
2. Разход на гориво: 6.4 л./100 км.
Не съм занулявал разхода от самото начало. Извънградското ми шофиране определено е повече от градското ми. Веднага трябва да кажа, че съм се усъвършенствал много в икономичното каране въпреки че шофирам бързо.
По моя оценка градското е около 7.2 - 7.3 л./100 км.
3. Комфорта на пътува е много висок. Няма умора при шофиране, достатъчно простор за пътуващите и поне за мен достатъчно голям багажник. Уредите са изключително ергономични и удобно разположени. Може би имам леки забележки към управлението на уредбата от волага.. бутоните са малки според мен!
4. Балансът на окачването определено е повече към комфорта т.е мека возия. Това до известна степен отчитайки и високият център на тежестта която има колата води до известна нестабилност на завои и не предполага скоростно вземане на последните. Но при дълът път усещането е много приятно!
5. До момента над 20 000 км. не съм имал никакви проблеми с джипката. Това все пак е Тойота.. Това ми е втората Тойота.. първата ми беше Корола с която имам 120 000 км. без никакви проблеми /като изключим смяната на радиото по време на гаранционният период/
За всички скептици ще кажа да не подценяват офроад възможностите на този автомобил. Тъй като съм любител на екстремните офроад преживявания още Януари опитах възможностите й и трябва да кажа че не отстъпва по-никакъв начин Cherokee-то което имах.
Ако все пак трябва да определеля някакви забележки то това са:
- оригиналните гуми /Yokohama - перфектни на вода и притеснителни на сухо, когато се загреят/
- спирачките не коват бързо /може би е умишлено направено, но на мен не ми пасва/
- имам забележки към външният дизайн на купето /малко неопределен/, но от вътре комфорта на пътуване и шофиране е на много високо равнище
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с впечатленията си от автомобила!
Ще се радвам и други да споделят своите впечатления!
P.S Пропуснах да кажа че имам впечатления и от бензиновият двигател. Определено не са добри.. твърде тромав за това купе!
Be a beauty..Be a beast.. TL be!
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
Здравей angel1st,
Малко късно се включвам в тази тема, но се надявам да имаш възможност да се запознаеш с моето мнение.
Имам новият RAV4 /трето поколение/ с дизеловият D4D 2.2 мотор от м.Януари и до момента имам над 20 000 км.
Ако трябва да го опиша с една дума: ПЕРФЕКТЕН
1. Двигателят е много разтоварен като работа /3000 оборота на 6-та скорост са 165 км./ч/, достатъчно пъргав и много еластичен. Можеш да го шофираш на 6-та с 50 км./ч и да ускориш без проблеми.
Това което наистина страшно много ми харесва е високият въртящ момент при ниски обороти. Джипката изкачва сама нестръмен баир на 3-та без да натискаш педала на газта.
Двигателят е много тих и е чудесно балансиран със скоростната кутия
2. Разход на гориво: 6.4 л./100 км.
Не съм занулявал разхода от самото начало. Извънградското ми шофиране определено е повече от градското ми. Веднага трябва да кажа, че съм се усъвършенствал много в икономичното каране въпреки че шофирам бързо.
По моя оценка градското е около 7.2 - 7.3 л./100 км.
3. Комфорта на пътува е много висок. Няма умора при шофиране, достатъчно простор за пътуващите и поне за мен достатъчно голям багажник. Уредите са изключително ергономични и удобно разположени. Може би имам леки забележки към управлението на уредбата от волага.. бутоните са малки според мен!
4. Балансът на окачването определено е повече към комфорта т.е мека возия. Това до известна степен отчитайки и високият център на тежестта която има колата води до известна нестабилност на завои и не предполага скоростно вземане на последните. Но при дълът път усещането е много приятно!
5. До момента над 20 000 км. не съм имал никакви проблеми с джипката. Това все пак е Тойота.. Това ми е втората Тойота.. първата ми беше Корола с която имам 120 000 км. без никакви проблеми /като изключим смяната на радиото по време на гаранционният период/
За всички скептици ще кажа да не подценяват офроад възможностите на този автомобил. Тъй като съм любител на екстремните офроад преживявания още Януари опитах възможностите й и трябва да кажа че не отстъпва по-никакъв начин Cherokee-то което имах.
Ако все пак трябва да определеля някакви забележки то това са:
- оригиналните гуми /Yokohama - перфектни на вода и притеснителни на сухо, когато се загреят/
- спирачките не коват бързо /може би е умишлено направено, но на мен не ми пасва/
- имам забележки към външният дизайн на купето /малко неопределен/, но от вътре комфорта на пътуване и шофиране е на много високо равнище
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с впечатленията си от автомобила!
Ще се радвам и други да споделят своите впечатления!
P.S Пропуснах да кажа че имам впечатления и от бензиновият двигател. Определено не са добри.. твърде тромав за това купе!
Малко късно се включвам в тази тема, но се надявам да имаш възможност да се запознаеш с моето мнение.
Имам новият RAV4 /трето поколение/ с дизеловият D4D 2.2 мотор от м.Януари и до момента имам над 20 000 км.
Ако трябва да го опиша с една дума: ПЕРФЕКТЕН
1. Двигателят е много разтоварен като работа /3000 оборота на 6-та скорост са 165 км./ч/, достатъчно пъргав и много еластичен. Можеш да го шофираш на 6-та с 50 км./ч и да ускориш без проблеми.
Това което наистина страшно много ми харесва е високият въртящ момент при ниски обороти. Джипката изкачва сама нестръмен баир на 3-та без да натискаш педала на газта.
Двигателят е много тих и е чудесно балансиран със скоростната кутия
2. Разход на гориво: 6.4 л./100 км.
Не съм занулявал разхода от самото начало. Извънградското ми шофиране определено е повече от градското ми. Веднага трябва да кажа, че съм се усъвършенствал много в икономичното каране въпреки че шофирам бързо.
По моя оценка градското е около 7.2 - 7.3 л./100 км.
3. Комфорта на пътува е много висок. Няма умора при шофиране, достатъчно простор за пътуващите и поне за мен достатъчно голям багажник. Уредите са изключително ергономични и удобно разположени. Може би имам леки забележки към управлението на уредбата от волага.. бутоните са малки според мен!
4. Балансът на окачването определено е повече към комфорта т.е мека возия. Това до известна степен отчитайки и високият център на тежестта която има колата води до известна нестабилност на завои и не предполага скоростно вземане на последните. Но при дълът път усещането е много приятно!
5. До момента над 20 000 км. не съм имал никакви проблеми с джипката. Това все пак е Тойота.. Това ми е втората Тойота.. първата ми беше Корола с която имам 120 000 км. без никакви проблеми /като изключим смяната на радиото по време на гаранционният период/
За всички скептици ще кажа да не подценяват офроад възможностите на този автомобил. Тъй като съм любител на екстремните офроад преживявания още Януари опитах възможностите й и трябва да кажа че не отстъпва по-никакъв начин Cherokee-то което имах.
Ако все пак трябва да определеля някакви забележки то това са:
- оригиналните гуми /Yokohama - перфектни на вода и притеснителни на сухо, когато се загреят/
- спирачките не коват бързо /може би е умишлено направено, но на мен не ми пасва/
- имам забележки към външният дизайн на купето /малко неопределен/, но от вътре комфорта на пътуване и шофиране е на много високо равнище
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с впечатленията си от автомобила!
Ще се радвам и други да споделят своите впечатления!
P.S Пропуснах да кажа че имам впечатления и от бензиновият двигател. Определено не са добри.. твърде тромав за това купе!
Be a beauty..Be a beast.. TL be!
Напълно съгласен въпреки че карам рав4 от скоро.Superchief написа:Здравей angel1st,
Малко късно се включвам в тази тема, но се надявам да имаш възможност да се запознаеш с моето мнение.
Имам новият RAV4 /трето поколение/ с дизеловият D4D 2.2 мотор от м.Януари и до момента имам над 20 000 км.
Ако трябва да го опиша с една дума: ПЕРФЕКТЕН
1. Двигателят е много разтоварен като работа /3000 оборота на 6-та скорост са 165 км./ч/, достатъчно пъргав и много еластичен. Можеш да го шофираш на 6-та с 50 км./ч и да ускориш без проблеми.
Това което наистина страшно много ми харесва е високият въртящ момент при ниски обороти. Джипката изкачва сама нестръмен баир на 3-та без да натискаш педала на газта.
Двигателят е много тих и е чудесно балансиран със скоростната кутия
2. Разход на гориво: 6.4 л./100 км.
Не съм занулявал разхода от самото начало. Извънградското ми шофиране определено е повече от градското ми. Веднага трябва да кажа, че съм се усъвършенствал много в икономичното каране въпреки че шофирам бързо.
По моя оценка градското е около 7.2 - 7.3 л./100 км.
3. Комфорта на пътува е много висок. Няма умора при шофиране, достатъчно простор за пътуващите и поне за мен достатъчно голям багажник. Уредите са изключително ергономични и удобно разположени. Може би имам леки забележки към управлението на уредбата от волага.. бутоните са малки според мен!
4. Балансът на окачването определено е повече към комфорта т.е мека возия. Това до известна степен отчитайки и високият център на тежестта която има колата води до известна нестабилност на завои и не предполага скоростно вземане на последните. Но при дълът път усещането е много приятно!
5. До момента над 20 000 км. не съм имал никакви проблеми с джипката. Това все пак е Тойота.. Това ми е втората Тойота.. първата ми беше Корола с която имам 120 000 км. без никакви проблеми /като изключим смяната на радиото по време на гаранционният период/
За всички скептици ще кажа да не подценяват офроад възможностите на този автомобил. Тъй като съм любител на екстремните офроад преживявания още Януари опитах възможностите й и трябва да кажа че не отстъпва по-никакъв начин Cherokee-то което имах.
Ако все пак трябва да определеля някакви забележки то това са:
- оригиналните гуми /Yokohama - перфектни на вода и притеснителни на сухо, когато се загреят/
- спирачките не коват бързо /може би е умишлено направено, но на мен не ми пасва/
- имам забележки към външният дизайн на купето /малко неопределен/, но от вътре комфорта на пътуване и шофиране е на много високо равнище
Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с впечатленията си от автомобила!
Ще се радвам и други да споделят своите впечатления!
P.S Пропуснах да кажа че имам впечатления и от бензиновият двигател. Определено не са добри.. твърде тромав за това купе!
За разхода мойе ли да се занулява, а на мен все още средният е 7.7/100 (все още съм в разработка изминати 1400 км.) ще падне ли ?
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
Здравей DA_WOLF
Благодаря за положителната оценка за резюмето което пуснах!
На твоите въпроси...
1. Разбира се че разхода може да се занулява. Това става чрез натискане и задържане за 3 сек. на бутона намиращ се в дясно от информационният дисплей. По същият начин можеш да нулираш и средната си скорост.. Чрез еднкратно натискане на същият бутон сменяш последователно инфо-то на дисплея- средна скорост, среден разход.. и допълнителни настройки за дисплея
2. Разхода от 7.7 е малко по-висок от нормалният за автомобила. Определено една от причините е периода на разработка. При мен бе 7.3 - 7.4 л./100 км. Предполагам, че втората причина е че шофираш значително повече градско с къси пробези.
От друга страна моят разход от 6.4 л./100 км. също е по-нисък от нормалният тъй като при шофиране карам много икономично:
- извънградското ми шофиране е 70 - 75 %
- натискам педала толкова колкото е необходимо от условията
- поддържам скорост в диапазон от 100 - 130 км. /ч.
- пускам по-инерция по надолнище
- шофирам на високи предавки
Считам че нормалният разход на този автомобил при 50:50 градско/извънградско е 6.9 - 7.0 л./100 км.
Някои допълнителни факти:
- Достигал съм максималната скорост от 190 км./ч на равен терен /по официални данни е 185 км./ч/
- Климатикът по-мое впечатление не вдига разхода с повече от 0.2 - 0.3 л./100 км. Практически въобще не се усеща
До скоро..
Благодаря за положителната оценка за резюмето което пуснах!
На твоите въпроси...
1. Разбира се че разхода може да се занулява. Това става чрез натискане и задържане за 3 сек. на бутона намиращ се в дясно от информационният дисплей. По същият начин можеш да нулираш и средната си скорост.. Чрез еднкратно натискане на същият бутон сменяш последователно инфо-то на дисплея- средна скорост, среден разход.. и допълнителни настройки за дисплея
2. Разхода от 7.7 е малко по-висок от нормалният за автомобила. Определено една от причините е периода на разработка. При мен бе 7.3 - 7.4 л./100 км. Предполагам, че втората причина е че шофираш значително повече градско с къси пробези.
От друга страна моят разход от 6.4 л./100 км. също е по-нисък от нормалният тъй като при шофиране карам много икономично:
- извънградското ми шофиране е 70 - 75 %
- натискам педала толкова колкото е необходимо от условията
- поддържам скорост в диапазон от 100 - 130 км. /ч.
- пускам по-инерция по надолнище
- шофирам на високи предавки
Считам че нормалният разход на този автомобил при 50:50 градско/извънградско е 6.9 - 7.0 л./100 км.
Някои допълнителни факти:
- Достигал съм максималната скорост от 190 км./ч на равен терен /по официални данни е 185 км./ч/
- Климатикът по-мое впечатление не вдига разхода с повече от 0.2 - 0.3 л./100 км. Практически въобще не се усеща
До скоро..
Be a beauty..Be a beast.. TL be!
След като занулих разхода и карах мнооо икономично Русе-Бяла (от този регион съм) , и малко градско, след това до В.Търново, около350-400 км. не сам погледнал точно , разхода закова на 6.3 и не мърда , дано си остане така
Да попитам и за горивото зареждам само от Лукойл порада това , че имам карта за отстъпка, какви са ви коментарите за дизела им , достатъчно добър ли е?
Нека и други споделят мнение, и да разкрият и слабите му страни(ако има такива).

Да попитам и за горивото зареждам само от Лукойл порада това , че имам карта за отстъпка, какви са ви коментарите за дизела им , достатъчно добър ли е?
Нека и други споделят мнение, и да разкрият и слабите му страни(ако има такива).
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
привет и от мен!
карам от 6 месеца рава и досега имам към 9000 км,от които 50:50 градско-аутобан.
за разхода- на извънградско е много икономична,може да се кара с под 6,на аутобан с висока скорост гълта 9-10 понеже има голямо съпротивление,висока е.
на градско може да се кара икономично с към 7 до 7.5 . през зимата вдига разхода,особено на градско,но аз имам вградена печка и тя вдига леко,около 8.предполагам,че като се разработи разхода ще падне още.
Vмах е 180 км/h вдига ги нормално,по километраж 190.
бордкомпютъра не е точен,показва ми винаги 0.8 литра по-малко от реалния разход.
за комфорта,моя е с кожен салон и е удобен,но седалките са доста твърди.за дълъг път особено задната седалка е неудачна ( според дъщеря ми ) .купето е добре обезшумено,също при висока скорост.в съчетание с добри гуми е перфектна.
возията е сравнително твърда,много добра стабилност в завои.колегата по-горе може да иде в сервиз да му проверят амортисьорите,знам за отделни случаи,при които дефектират.
през зимата също я пробвах в сняг-без грешка е.мотора иска обаче обороти,за да развие мощност.
да се кара тая кола е удоволствие!
по въпроса за надеждност ще кажа едно-тойота!
ps:видях някъде в един форум,че може да се сложи чип за увеличаване на въртящия момент и мошността.някой да знае нещо по въпроса?
карам от 6 месеца рава и досега имам към 9000 км,от които 50:50 градско-аутобан.
за разхода- на извънградско е много икономична,може да се кара с под 6,на аутобан с висока скорост гълта 9-10 понеже има голямо съпротивление,висока е.
на градско може да се кара икономично с към 7 до 7.5 . през зимата вдига разхода,особено на градско,но аз имам вградена печка и тя вдига леко,около 8.предполагам,че като се разработи разхода ще падне още.
Vмах е 180 км/h вдига ги нормално,по километраж 190.
бордкомпютъра не е точен,показва ми винаги 0.8 литра по-малко от реалния разход.
за комфорта,моя е с кожен салон и е удобен,но седалките са доста твърди.за дълъг път особено задната седалка е неудачна ( според дъщеря ми ) .купето е добре обезшумено,също при висока скорост.в съчетание с добри гуми е перфектна.
возията е сравнително твърда,много добра стабилност в завои.колегата по-горе може да иде в сервиз да му проверят амортисьорите,знам за отделни случаи,при които дефектират.
през зимата също я пробвах в сняг-без грешка е.мотора иска обаче обороти,за да развие мощност.
да се кара тая кола е удоволствие!
по въпроса за надеждност ще кажа едно-тойота!

ps:видях някъде в един форум,че може да се сложи чип за увеличаване на въртящия момент и мошността.някой да знае нещо по въпроса?
Здравей и благодаря за поредното авторитетно и пълно изказване. Колкото за чипа - знам че за второто поколение на РАВ4, ТМ АУТО предлагаха подобен чип тунинг - може би трябва да питаш първо там... Ако разбереш нещо - драсни някой ред, моля.jim_beam написа:привет и от мен!
ps:видях някъде в един форум,че може да се сложи чип за увеличаване на въртящия момент и мошността.някой да знае нещо по въпроса?
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
От Тойота не предлагат за РАВ-а оригинален чип от TRDMe4oKyX написа:Колегата е прав за 136к.с. - по-добрия вариант за тук еИмаме такъв и му сложих PowerBox - стана колкото казва 165к.с. и 365Нм въртящ момент biggrin.gif Върви като откачен, още повече от преди и градско дава разход с клима 6,5-7,2л/100км. Преди да сложа PBox-a градско си ковеше на 7,6-7,8л/100км
Просто Рав-а стана както трябва да е ..... направо ми става лошо като го изрежа 5-6 пъти подред..... и няма проблеми с дизела и пиезо инжекторите - при теб ще са като консуматив един вид.... И един малък съвет от мен - на всеки 4-ти резервоар по една добавка Редекс или друга, която сте пробвали - определено дава ефект
А колкото до чипа - аз мога да помогна
powerbox.a-x-l.net
За хората от форума ще направим отстъпка biggrin.gif





P.S. Най-вероятно слагат на Steinauer PowerBox, които също са много добри, но цените са 1000$+ , а разлика с моя - няма

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Е щом така смяташ добре..... ама не е така..... Питал съм изрично главния представител за за Пловдив и региона - г-н Коев и той лично ми отговори, че чип (ОРИГИНАЛЕН) има за Ланд Круйзера. За рав и другите нямат или поне Тойота БГ не предлага. Пак ти казвам - предлагат други чипове(паразити), които са същите като тези които аз съм сложил на нашите коли. Скоро време може и да слагат моите чипове на всички, но това още е в статус на преговори. А и от чип до PowerBox има разлика, като така или иначе, постигаш същия успех. Скокни до Steinbauer София и ще ти кажат, че ще ти турнат един и ще прави каквото и моя, и гаранцията от Тойота ще се запази - дори и на компа да е закачат няма да могат да засекат, че е сложен PBox
И цялата магия на чипа и бокса е доста простичка - не е толкова невероятно сложно, колкото си го представяш biggrin.gif
P.S. Казвам го, за да ви спестя малко разходи, но щом искаш дай 1000евро за същото нещо. Just trying to help

P.S. Казвам го, за да ви спестя малко разходи, но щом искаш дай 1000евро за същото нещо. Just trying to help

Не е много гот докато "трайн' ту хелп" анулираш гаранцията на клиента. Няма спор че опцията от Тойота е по-скъпа но дали си струва риска ? Щото като се окаже че "трайн' ту хелп" чипа ти или каквото се използва бутнал овърбууст например и мотора изтропал - ти ли ще платиш ремонта ? Ако аз съм клиент - ще изчакам Тойота да приеме революционния ти чип официално (като минат преговорите или каквото има да минава там) и тогава ще го сложа - на промоционалната ти цена - нищо лично.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта