какво турбо за 3S-GTE
какво турбо за 3S-GTE
здр колеги,
дойде време за смяна на турбото, стандартното СТ26, изпя си песента biggrin.gif
повече от 0.9 с изключен гейт не може да направи biggrin.gif а и ме търсат от общитана
дето съм ръсел за вредители да ми платът biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
та въпросът ми е към какво да се ориентирам с потенциал до към 450 коня
не че за този етап съм готов от към бутала, биели, дюзи, електроника и тн
но всичко едно по едно
дойде време за смяна на турбото, стандартното СТ26, изпя си песента biggrin.gif
повече от 0.9 с изключен гейт не може да направи biggrin.gif а и ме търсат от общитана
дето съм ръсел за вредители да ми платът biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
та въпросът ми е към какво да се ориентирам с потенциал до към 450 коня
не че за този етап съм готов от към бутала, биели, дюзи, електроника и тн
но всичко едно по едно



е да де, но аз мисля да я развивам, трябва ли след 1 година пак да сменям турбоjamie написа:Не е ли по-добре да огледаш колата като цяло колко ще понесе ?
Вместо 450 не е ли по-добре 300-350 коня таргет (и съответния подбор на турбото) ?
толкова ли ще е зле, ако е с по голямо турбо отколкото е колата



до колкото знам до 400-450 коня няма да имам проблем с трансмисиятаjamie написа:Това ми беше и приказката - доколко може да я развиваш без да подменяш скоростна кутия и ходова част (например) ?
Ако се окаже практически лимит 350 - с турбо за 450 ще си 90% от времето в режими където няма да го усещаш.
но може и да греша, ако някой има информация и за това, ще се радвам да я сподели



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Значи ето моето мнение по въпроса.
Имаш 3 варианта общо взето.
1.Да вземеш Garett BB turbo ,което за мене лично е наи-доброто турбо което парите могат да купят във момента. Скъпо е ,ма получаваш това за което си платил дето са казва
2.Вариант е да вземеш хибридизиран ребилд за CT турбина (до ооколо 400 коня ша бива) - тва ша струва не по-малко от $600. Проблема е ,че за тези коне във CT26 Housing-а ,перките ша са прекалено големи и надежностТа на такова турбо е доста намалена. Може и да изкара и 10 000км яка ръчка ,ма може и да не. Отделно особено на 4 цилиндов мотор ,ша имаш гаранитрано до някаква степен Surge пак от малкия размер на охлювите.
3.Вариант ,пак ша ти требат колетори да отидеш на нещо T3/T3 което да е е между цената на CT26 и Варант 1. Китаиските боклуци за по 200-300 лева напрао ги отпиши ,има разни други които са по-свестни ма струват и повече кинти. И за какво ша са ти? Като ша дадеш да кажем $400 по-малко ,ма тва което земеш ша са развърта определено по-бавно от BB ,ша е категорично по-малко надежно ,нема да понася никакъв АнтиЛаг ,изобщо ще е компромис откъдето и да го погледнеш а нема да е по-ефтино от 2/3 спрямо наи-доброто което може да се купи във момента...
Имаш 3 варианта общо взето.
1.Да вземеш Garett BB turbo ,което за мене лично е наи-доброто турбо което парите могат да купят във момента. Скъпо е ,ма получаваш това за което си платил дето са казва
2.Вариант е да вземеш хибридизиран ребилд за CT турбина (до ооколо 400 коня ша бива) - тва ша струва не по-малко от $600. Проблема е ,че за тези коне във CT26 Housing-а ,перките ша са прекалено големи и надежностТа на такова турбо е доста намалена. Може и да изкара и 10 000км яка ръчка ,ма може и да не. Отделно особено на 4 цилиндов мотор ,ша имаш гаранитрано до някаква степен Surge пак от малкия размер на охлювите.
3.Вариант ,пак ша ти требат колетори да отидеш на нещо T3/T3 което да е е между цената на CT26 и Варант 1. Китаиските боклуци за по 200-300 лева напрао ги отпиши ,има разни други които са по-свестни ма струват и повече кинти. И за какво ша са ти? Като ша дадеш да кажем $400 по-малко ,ма тва което земеш ша са развърта определено по-бавно от BB ,ша е категорично по-малко надежно ,нема да понася никакъв АнтиЛаг ,изобщо ще е компромис откъдето и да го погледнеш а нема да е по-ефтино от 2/3 спрямо наи-доброто което може да се купи във момента...

ето и крайния резултат, в крайна сметка финансите си оказаха влияние и взех китайче Т3 Т4
ето малко снимки от процеса
пъвоначалните ми впечетления са, че при същия надув колата върви повече
развъртането малко се забави, но мисля че си е съвсем нормално 3500 оборота

ето малко снимки от процеса
пъвоначалните ми впечетления са, че при същия надув колата върви повече
развъртането малко се забави, но мисля че си е съвсем нормално 3500 оборота
- Прикачени файлове
-
- Image017.jpg (117.13 KiB) Преглеждано 3496 пъти
-
- Image0221.jpg (126.87 KiB) Преглеждано 3496 пъти
-
- Image0271.jpg (130.66 KiB) Преглеждано 3496 пъти
-
- Image0401.jpg (131.79 KiB) Преглеждано 3496 пъти
-
- Image0411.jpg (120.8 KiB) Преглеждано 3496 пъти



Можеш да скасиш малко пътя на вакума на Blow Off клапъна.
Вземи и омотай колекторите с термо лента.Че на жилото на газта ще му се свети маслото.
Направи и нещо по-въпроса с охлаждането на динамото,че тоя wastegate там кадето е сложен ще го пържи яко.
Няма да е зле ако нямаш да сложиш един Oil Cooler.
Така изглежда на един колега от Гърция:
http://foto.bg/showphoto.php?photo=103839&cat=3578
Вземи и омотай колекторите с термо лента.Че на жилото на газта ще му се свети маслото.
Направи и нещо по-въпроса с охлаждането на динамото,че тоя wastegate там кадето е сложен ще го пържи яко.
Няма да е зле ако нямаш да сложиш един Oil Cooler.
Така изглежда на един колега от Гърция:
http://foto.bg/showphoto.php?photo=103839&cat=3578
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
всичко което си изброил съм го предвидил и си чака да му дойде редаpoli написа:Можеш да скасиш малко пътя на вакума на Blow Off клапъна.
Вземи и омотай колекторите с термо лента.Че на жилото на газта ще му се свети маслото.
Направи и нещо по-въпроса с охлаждането на динамото,че тоя wastegate там кадето е сложен ще го пържи яко.
Няма да е зле ако нямаш да сложиш един Oil Cooler.
Така изглежда на един колега от Гърция:
http://foto.bg/showphoto.php?photo=103839&cat=3578
а за масления радиатор, вече е монтиран и направо се родих

на снимките се забелязва че и завотския радиато го няма вече, монтирал съм друг под гредата да освобода повече място за турбото и да не е толково близо до него
също така и акумилатора е изместен, за да е прав участака от турбото до филтара



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта