какво турбо за 3S-GTE

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

какво турбо за 3S-GTE

Мнение от DANIEL » 14 Апр 2007 15:24

здр колеги,
дойде време за смяна на турбото, стандартното СТ26, изпя си песента biggrin.gif
повече от 0.9 с изключен гейт не може да направи biggrin.gif а и ме търсат от общитана
дето съм ръсел за вредители да ми платът biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
та въпросът ми е към какво да се ориентирам с потенциал до към 450 коня
не че за този етап съм готов от към бутала, биели, дюзи, електроника и тн
но всичко едно по едно
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 14 Апр 2007 16:57

Не е ли по-добре да огледаш колата като цяло колко ще понесе ?
Вместо 450 не е ли по-добре 300-350 коня таргет (и съответния подбор на турбото) ?

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 14 Апр 2007 17:23

jamie написа:Не е ли по-добре да огледаш колата като цяло колко ще понесе ?
Вместо 450 не е ли по-добре 300-350 коня таргет (и съответния подбор на турбото) ?
е да де, но аз мисля да я развивам, трябва ли след 1 година пак да сменям турбо
толкова ли ще е зле, ако е с по голямо турбо отколкото е колата
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 14 Апр 2007 17:38

Това ми беше и приказката - доколко може да я развиваш без да подменяш скоростна кутия и ходова част (например) ?
Ако се окаже практически лимит 350 - с турбо за 450 ще си 90% от времето в режими където няма да го усещаш.

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 14 Апр 2007 18:54

jamie написа:Това ми беше и приказката - доколко може да я развиваш без да подменяш скоростна кутия и ходова част (например) ?
Ако се окаже практически лимит 350 - с турбо за 450 ще си 90% от времето в режими където няма да го усещаш.
до колкото знам до 400-450 коня няма да имам проблем с трансмисията
но може и да греша, ако някой има информация и за това, ще се радвам да я сподели
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 14 Апр 2007 20:18

Значи ето моето мнение по въпроса.

Имаш 3 варианта общо взето.

1.Да вземеш Garett BB turbo ,което за мене лично е наи-доброто турбо което парите могат да купят във момента. Скъпо е ,ма получаваш това за което си платил дето са казва

2.Вариант е да вземеш хибридизиран ребилд за CT турбина (до ооколо 400 коня ша бива) - тва ша струва не по-малко от $600. Проблема е ,че за тези коне във CT26 Housing-а ,перките ша са прекалено големи и надежностТа на такова турбо е доста намалена. Може и да изкара и 10 000км яка ръчка ,ма може и да не. Отделно особено на 4 цилиндов мотор ,ша имаш гаранитрано до някаква степен Surge пак от малкия размер на охлювите.

3.Вариант ,пак ша ти требат колетори да отидеш на нещо T3/T3 което да е е между цената на CT26 и Варант 1. Китаиските боклуци за по 200-300 лева напрао ги отпиши ,има разни други които са по-свестни ма струват и повече кинти. И за какво ша са ти? Като ша дадеш да кажем $400 по-малко ,ма тва което земеш ша са развърта определено по-бавно от BB ,ша е категорично по-малко надежно ,нема да понася никакъв АнтиЛаг ,изобщо ще е компромис откъдето и да го погледнеш а нема да е по-ефтино от 2/3 спрямо наи-доброто което може да се купи във момента...
Изображение

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 14 Апр 2007 20:38

Скоростите нямат проблем до 600кс.(не ги мисли)!
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 29 Юни 2007 17:19

ето и крайния резултат, в крайна сметка финансите си оказаха влияние и взех китайче Т3 Т4 wink.gif
ето малко снимки от процеса
пъвоначалните ми впечетления са, че при същия надув колата върви повече
развъртането малко се забави, но мисля че си е съвсем нормално 3500 оборота
Прикачени файлове
Image017.jpg
Image017.jpg (117.13 KiB) Преглеждано 3509 пъти
Image0221.jpg
Image0221.jpg (126.87 KiB) Преглеждано 3509 пъти
Image0271.jpg
Image0271.jpg (130.66 KiB) Преглеждано 3509 пъти
Image0401.jpg
Image0401.jpg (131.79 KiB) Преглеждано 3509 пъти
Image0411.jpg
Image0411.jpg (120.8 KiB) Преглеждано 3509 пъти
Изображение
ИзображениеИзображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 29 Юни 2007 20:51

chakai da pitam. ti imash nitrous + po golemo turbo i karash s originalnite injectori i electronika? wacko.gif
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 29 Юни 2007 22:40

Можеш да скасиш малко пътя на вакума на Blow Off клапъна.
Вземи и омотай колекторите с термо лента.Че на жилото на газта ще му се свети маслото.
Направи и нещо по-въпроса с охлаждането на динамото,че тоя wastegate там кадето е сложен ще го пържи яко.
Няма да е зле ако нямаш да сложиш един Oil Cooler.
Така изглежда на един колега от Гърция:
http://foto.bg/showphoto.php?photo=103839&cat=3578
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 30 Юни 2007 01:10

ugabuga написа:chakai da pitam. ti imash nitrous + po golemo turbo i karash s originalnite injectori i electronika? wacko.gif
нитрото с новото турбо не съм го пробвал, преди да я закача на газ анализатор
след като вида кви смеси прави ще си позволя да го пусна и да измера с него кво става
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 30 Юни 2007 01:13

poli написа:Можеш да скасиш малко пътя на вакума на Blow Off клапъна.
Вземи и омотай колекторите с термо лента.Че на жилото на газта ще му се свети маслото.
Направи и нещо по-въпроса с охлаждането на динамото,че тоя wastegate там кадето е сложен ще го пържи яко.
Няма да е зле ако нямаш да сложиш един Oil Cooler.
Така изглежда на един колега от Гърция:
http://foto.bg/showphoto.php?photo=103839&cat=3578
всичко което си изброил съм го предвидил и си чака да му дойде реда
а за масления радиатор, вече е монтиран и направо се родих wink.gif
на снимките се забелязва че и завотския радиато го няма вече, монтирал съм друг под гредата да освобода повече място за турбото и да не е толково близо до него
също така и акумилатора е изместен, за да е прав участака от турбото до филтара
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 30 Юни 2007 05:25

Дано имаш късмет със таз китаЙка ,последния които ми проплака (200SX) toplia ohluv stana na salata i sicko mu vlezna u motora - kofti kartinka.

Между другото имаш ЛС wink.gif
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта