AE86 - обучаване на ЕКУ-то

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

AE86 - обучаване на ЕКУ-то

Мнение от agent dust » 30 Юни 2007 01:53

Taken from 85 sales brochure...FWIW

"And they did it with innovations like an 8-bit microcomputer that adjusts the fuel injection for clean and mean running under all conditions."
интересна тема, която бях чел преди време, но я бях забравил:
http://www.dorikaze.com/showthread.php? ... =ecu+reset

и изключително правилно умозаключение laugh.gif
drive like a granny ECU responds like Granny drive like a maniac and the ECU responds like Mr. Hyde
винаги ми е правило впечатление, че когато цедя колата - после работи много добре. след известно време градско - полекичка - двигателят почва да ми идва муден. като правих драг тест - за пет пускания, давах всеки път по-добри времена. а бях забравил, че разполагаме със постоянно самообучаващо се и самоадаптиращо се ЕКУ. Затова преди яко каране е добре reset - после краткият петминутен цикъл на обучение - така ЕКУ-то по-бързо стига до "работният" си режим и е в готовност за яка ръчка - много по-бързо достига до оптималният си режим - иначе трябва да преправя горивната карта и по-бхавно се адаптира. Някой правил ли си е експерименти по този въпрос? И ми направи впечатление, че на сайта на club4ag като дават схемите на ЕКУ-то - на картинките пише Freedom ECU - а това е доколкото знам доста advanced самообучаващо се ECU
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Юни 2007 04:48

mi kvo da ti kaja moje i da ima neshto viarno. az poneje karam mnogo kusi rastoiania obiknoveno e babeshkata.

shte triabva da resetna i da vidia dali ima razlika vav varveja
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта