интересна тема, която бях чел преди време, но я бях забравил:Taken from 85 sales brochure...FWIW
"And they did it with innovations like an 8-bit microcomputer that adjusts the fuel injection for clean and mean running under all conditions."
http://www.dorikaze.com/showthread.php? ... =ecu+reset
и изключително правилно умозаключение laugh.gif
винаги ми е правило впечатление, че когато цедя колата - после работи много добре. след известно време градско - полекичка - двигателят почва да ми идва муден. като правих драг тест - за пет пускания, давах всеки път по-добри времена. а бях забравил, че разполагаме със постоянно самообучаващо се и самоадаптиращо се ЕКУ. Затова преди яко каране е добре reset - после краткият петминутен цикъл на обучение - така ЕКУ-то по-бързо стига до "работният" си режим и е в готовност за яка ръчка - много по-бързо достига до оптималният си режим - иначе трябва да преправя горивната карта и по-бхавно се адаптира. Някой правил ли си е експерименти по този въпрос? И ми направи впечатление, че на сайта на club4ag като дават схемите на ЕКУ-то - на картинките пише Freedom ECU - а това е доколкото знам доста advanced самообучаващо се ECUdrive like a granny ECU responds like Granny drive like a maniac and the ECU responds like Mr. Hyde