За клиентите на Тойота Карком Варна
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29 Окт 2018 22:22
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 129ph
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от aydjo » 25 Юни 2019 20:35
Имам автомобил марка Тойота и до сега предпочитах да бъде обслужвана и ремонтирана в оторизиран сервиз на Тойота. На скоро имах заведена щета по каско и избрах именно този сервиз като си мислех, че името е гаранция за качество, но за съжаление не се оказа точно така. Бях оставил автомобила си за смяна на задна броня и смяна на масло и филтри. След 10-тина дни без превозно средство, ми се обадиха да си взема автомобила само със сменена броня. В момента на предаването й и при оглед от моя страна, констатирах следното: единият габарит не беше хубаво наместен, врата на багажника при затворено положение опираше в бронята, в приемо-предавателния протокол беше описана подмяна на капаче на ключалка на багажник, която изобщо не беше сменена. За капак на всичко имам доказателство, че автомобилът ми изобщо не е бил обслужван в този сервиз, а са го закарали на ход в друг сервиз без мое знание и без мое съгласие. След като видяха недоволството ми, оставих отново автомобила, за да отстранят забележките, които цитирах по-горе. Когато отидох за поред път да си взема колата, видях следното: усукали леко вратата на багажника, за да не опира вече в бронята, свалили подменената ми задната броня на земята и вече имаше драскотини по нея, за да могат да наместят задната греда, така че бронята да се прибере към купето, защото и там бяха оставили известно разстояние, поставили са ми кората вътре в багажника без да я закопчеят с щипки. С една дума "си бяха оставили ръцете".
Възмутен съм и от отношението на служителите, когато поисках да ми върнат старата броня, за която се бях разбрал предварително със застрахователя. Да, върнаха ми я, но в състояние, в което не може вече да се ползва - умишлено беше отрязана от единият край. Не искам да изпадам в повече подробности относно къде и как е бил извършен ремонт на автомобилът ми, но ако някой си оставя автомобила в сервиза на Карком, да го има това в предвид. За съжаление аз го разбрах при свършен факт.
Официално поисках отговор от Тойота, писах мейл, но така и не получих никакъв отговор.
aydjo
iovkito
Kiki
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от iovkito » 25 Юни 2019 22:13
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от Kiki » 25 Юни 2019 22:52
Това според мен не би трябвало да има значение за всеки автомобил. Ако видиш моята 12 годишна кола как изглежда, ще ме разбереш какво искам да кажа.

Kiki
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 07 Дек 2018 12:38
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от krasimir77 » 26 Юни 2019 08:45
Човека е отишъл като клиент и не им се е пазарил колко пари да им дава и за колко време да му я направят. Цените на каското и какво се плаща на сервизите - няма общо с клиента - той си е избрал и платил за каско колкото са му поискали. А сервиза щом са поели работата - трябва да я свършат качествено. Всичко друго е мърлящиня и безхаберие. Лично мое мнение.
krasimir77
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от iovkito » 26 Юни 2019 09:22
Това според мен не би трябвало да има значение за всеки автомобил. Ако видиш моята 12 годишна кола как изглежда, ще ме разбереш какво искам да кажа.

[/quote]
Не знам какво точно имаш предвид. Колата ти може и да изглежда супер, в което не се и съмнявам, при положение, че се занимаваш с пастирания, но в същото време е с махнат DPF и е технически неизправна и не би минала технически преглед в нито един пункт за ГТП в някоя по-нормална държава. Т.е. и твоята кола си е типичната 12 годишна - изглежда супер, но е с побългарявания. На колегата по-горе пък е с побългарявания по ламарините и броните, кажи-речи същото се получава.
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
WoLF
-
- Мнения: 1437
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от dracunculus » 26 Юни 2019 15:10


Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
iovkito
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от slowtraveler » 26 Юни 2019 16:06
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....
Когато тези не отговарят - пишеш до шефовете им в София... Когато в София не отговарят - пишеш на шефовете им нагоре... Така се получават нещата...
Последното ми писане май бе преди година до Италия, откъдето изведнъж бързо се разви веригата и ме потърсиха от местен тукашен сервиз, в който първоначално не можаха да ми помогнат (и в случая дори писанието не бе в упрек на местния сервиз - въпросът ми бе към производителя, но Производителят нареди на местния сервиз да ме помоли за среща за да могат да смъкнат данните, които ме притесняваха, и да ги изпратят на Производителя за анализ)...
Когато не си доволен от нещо - пишеш и изискваш писмен отговор (много се дърпат от това, но са длъжни да го направят)... Пък нататък - сам решаваш как да действаш...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от Kiki » 26 Юни 2019 18:28
Напротив! На техн. преглед редовно ми мерят опушваемостта на дизела и е в норма. Вярно в горна граница, но е в норма.
Kiki
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от maestro75 » 27 Юни 2019 07:43
Абсолютно съм съгласен. Щом си закарал колата в сервиз по каско, още повече лицензирания, се очаква аналогично на рекламата им като представител за региона на марката отношение.....slowtraveler написа: ↑26 Юни 2019 16:06 Реалността е такава, каквато си я направим...
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....


maestro75
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от BOz » 27 Юни 2019 09:56
Като отидеш до бояджията и го питаш колко струва да ми пръсне вратата, отговорът за Королата на 1 година ще е 200 лв. и на Фиата ми, който е на 20 години пак ще е 200 лв.iovkito написа: ↑25 Юни 2019 22:13 Зависи от гледната точка. В последно време забелязвам, че хората изискват прекалено много за парите, които дават. Не е написана годината на производатво на колата, какви са точно щетите, какви са условията на автокаското и т.н. Всеки знае как се оправят коли до 5 години с автокаско 2-3 000 и такива на по 10 години с автокаско 600лв.
В този ред на мисли какво му дава правото да прецени, че Королата ми ще я направи перфектно, а върху Фиата ми ще си остави ръцете?

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
За клиентите на Тойота Карком Варна
Мнение от IvoKrastev » 27 Юни 2019 11:06
IvoKrastev
Обратно към “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта