За клиентите на Тойота Карком Варна
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 29 Окт 2018 22:22
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 129ph
За клиентите на Тойота Карком Варна
Не съм доволен от отношението и от услугите на този сервиз.
Имам автомобил марка Тойота и до сега предпочитах да бъде обслужвана и ремонтирана в оторизиран сервиз на Тойота. На скоро имах заведена щета по каско и избрах именно този сервиз като си мислех, че името е гаранция за качество, но за съжаление не се оказа точно така. Бях оставил автомобила си за смяна на задна броня и смяна на масло и филтри. След 10-тина дни без превозно средство, ми се обадиха да си взема автомобила само със сменена броня. В момента на предаването й и при оглед от моя страна, констатирах следното: единият габарит не беше хубаво наместен, врата на багажника при затворено положение опираше в бронята, в приемо-предавателния протокол беше описана подмяна на капаче на ключалка на багажник, която изобщо не беше сменена. За капак на всичко имам доказателство, че автомобилът ми изобщо не е бил обслужван в този сервиз, а са го закарали на ход в друг сервиз без мое знание и без мое съгласие. След като видяха недоволството ми, оставих отново автомобила, за да отстранят забележките, които цитирах по-горе. Когато отидох за поред път да си взема колата, видях следното: усукали леко вратата на багажника, за да не опира вече в бронята, свалили подменената ми задната броня на земята и вече имаше драскотини по нея, за да могат да наместят задната греда, така че бронята да се прибере към купето, защото и там бяха оставили известно разстояние, поставили са ми кората вътре в багажника без да я закопчеят с щипки. С една дума "си бяха оставили ръцете".
Възмутен съм и от отношението на служителите, когато поисках да ми върнат старата броня, за която се бях разбрал предварително със застрахователя. Да, върнаха ми я, но в състояние, в което не може вече да се ползва - умишлено беше отрязана от единият край. Не искам да изпадам в повече подробности относно къде и как е бил извършен ремонт на автомобилът ми, но ако някой си оставя автомобила в сервиза на Карком, да го има това в предвид. За съжаление аз го разбрах при свършен факт.
Официално поисках отговор от Тойота, писах мейл, но така и не получих никакъв отговор.
Имам автомобил марка Тойота и до сега предпочитах да бъде обслужвана и ремонтирана в оторизиран сервиз на Тойота. На скоро имах заведена щета по каско и избрах именно този сервиз като си мислех, че името е гаранция за качество, но за съжаление не се оказа точно така. Бях оставил автомобила си за смяна на задна броня и смяна на масло и филтри. След 10-тина дни без превозно средство, ми се обадиха да си взема автомобила само със сменена броня. В момента на предаването й и при оглед от моя страна, констатирах следното: единият габарит не беше хубаво наместен, врата на багажника при затворено положение опираше в бронята, в приемо-предавателния протокол беше описана подмяна на капаче на ключалка на багажник, която изобщо не беше сменена. За капак на всичко имам доказателство, че автомобилът ми изобщо не е бил обслужван в този сервиз, а са го закарали на ход в друг сервиз без мое знание и без мое съгласие. След като видяха недоволството ми, оставих отново автомобила, за да отстранят забележките, които цитирах по-горе. Когато отидох за поред път да си взема колата, видях следното: усукали леко вратата на багажника, за да не опира вече в бронята, свалили подменената ми задната броня на земята и вече имаше драскотини по нея, за да могат да наместят задната греда, така че бронята да се прибере към купето, защото и там бяха оставили известно разстояние, поставили са ми кората вътре в багажника без да я закопчеят с щипки. С една дума "си бяха оставили ръцете".
Възмутен съм и от отношението на служителите, когато поисках да ми върнат старата броня, за която се бях разбрал предварително със застрахователя. Да, върнаха ми я, но в състояние, в което не може вече да се ползва - умишлено беше отрязана от единият край. Не искам да изпадам в повече подробности относно къде и как е бил извършен ремонт на автомобилът ми, но ако някой си оставя автомобила в сервиза на Карком, да го има това в предвид. За съжаление аз го разбрах при свършен факт.
Официално поисках отговор от Тойота, писах мейл, но така и не получих никакъв отговор.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Със старите коли не се стараят много, което е и нормално. За качествен ремонт са нужни много пари и време.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Те да не би да взимат малко?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Зависи от гледната точка. В последно време забелязвам, че хората изискват прекалено много за парите, които дават. Не е написана годината на производатво на колата, какви са точно щетите, какви са условията на автокаското и т.н. Всеки знае как се оправят коли до 5 години с автокаско 2-3 000 и такива на по 10 години с автокаско 600лв.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Това според мен не би трябвало да има значение за всеки автомобил. Ако видиш моята 12 годишна кола как изглежда, ще ме разбереш какво искам да кажа.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 07 Дек 2018 12:38
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
За клиентите на Тойота Карком Варна
Човека е отишъл като клиент и не им се е пазарил колко пари да им дава и за колко време да му я направят. Цените на каското и какво се плаща на сервизите - няма общо с клиента - той си е избрал и платил за каско колкото са му поискали. А сервиза щом са поели работата - трябва да я свършат качествено. Всичко друго е мърлящиня и безхаберие. Лично мое мнение.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Това според мен не би трябвало да има значение за всеки автомобил. Ако видиш моята 12 годишна кола как изглежда, ще ме разбереш какво искам да кажа.

[/quote]
Не знам какво точно имаш предвид. Колата ти може и да изглежда супер, в което не се и съмнявам, при положение, че се занимаваш с пастирания, но в същото време е с махнат DPF и е технически неизправна и не би минала технически преглед в нито един пункт за ГТП в някоя по-нормална държава. Т.е. и твоята кола си е типичната 12 годишна - изглежда супер, но е с побългарявания. На колегата по-горе пък е с побългарявания по ламарините и броните, кажи-речи същото се получава.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Ако не ти отговорят за случая нашите, минаваш на по-горна инстанция. Бързо им става топло на задниците...



-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
@iovkito..... Моля, колега....
Сори, но това е несъстоятелно. Значи твърдиш, че утре карам в сервиза Х двете ми коли- Авенсиса ми на 2 години и Королата на жена ми на почти 7 години и над 185 000км- все още изглежда като нова (2 човека питаха жена ми преди 5-6 месеца дали не е нова....). И двете ми коли са в напълно изрядно състояние и минават на TÜV в "нормална държава" на всеки 2 години БЕЗ 1 забележка. И от сервиза ми връщат Авенсиса в изрядно състояние, защото е нов, а Королата "с г*за нагоре", защото е на години и километри..... И това за теб е нормално? За мен не би било! 


Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Да, точно това имам предвид и това е реалността в България, така работят сервизите и застрахователите.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Реалността е такава, каквато си я направим...
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....
Когато тези не отговарят - пишеш до шефовете им в София... Когато в София не отговарят - пишеш на шефовете им нагоре... Така се получават нещата...
Последното ми писане май бе преди година до Италия, откъдето изведнъж бързо се разви веригата и ме потърсиха от местен тукашен сервиз, в който първоначално не можаха да ми помогнат (и в случая дори писанието не бе в упрек на местния сервиз - въпросът ми бе към производителя, но Производителят нареди на местния сервиз да ме помоли за среща за да могат да смъкнат данните, които ме притесняваха, и да ги изпратят на Производителя за анализ)...
Когато не си доволен от нещо - пишеш и изискваш писмен отговор (много се дърпат от това, но са длъжни да го направят)... Пък нататък - сам решаваш как да действаш...
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....
Когато тези не отговарят - пишеш до шефовете им в София... Когато в София не отговарят - пишеш на шефовете им нагоре... Така се получават нещата...
Последното ми писане май бе преди година до Италия, откъдето изведнъж бързо се разви веригата и ме потърсиха от местен тукашен сервиз, в който първоначално не можаха да ми помогнат (и в случая дори писанието не бе в упрек на местния сервиз - въпросът ми бе към производителя, но Производителят нареди на местния сервиз да ме помоли за среща за да могат да смъкнат данните, които ме притесняваха, и да ги изпратят на Производителя за анализ)...
Когато не си доволен от нещо - пишеш и изискваш писмен отговор (много се дърпат от това, но са длъжни да го направят)... Пък нататък - сам решаваш как да действаш...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Напротив! На техн. преглед редовно ми мерят опушваемостта на дизела и е в норма. Вярно в горна граница, но е в норма.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
За клиентите на Тойота Карком Варна
Абсолютно съм съгласен. Щом си закарал колата в сервиз по каско, още повече лицензирания, се очаква аналогично на рекламата им като представител за региона на марката отношение.....slowtraveler написа: ↑26 Юни 2019 16:06 Реалността е такава, каквато си я направим...
Няма такова нещо като 'не ми отговарят'....

Toyota Corolla 1.6 E17 132
ps

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
За клиентите на Тойота Карком Варна
Като отидеш до бояджията и го питаш колко струва да ми пръсне вратата, отговорът за Королата на 1 година ще е 200 лв. и на Фиата ми, който е на 20 години пак ще е 200 лв.iovkito написа: ↑25 Юни 2019 22:13 Зависи от гледната точка. В последно време забелязвам, че хората изискват прекалено много за парите, които дават. Не е написана годината на производатво на колата, какви са точно щетите, какви са условията на автокаското и т.н. Всеки знае как се оправят коли до 5 години с автокаско 2-3 000 и такива на по 10 години с автокаско 600лв.
В този ред на мисли какво му дава правото да прецени, че Королата ми ще я направи перфектно, а върху Фиата ми ще си остави ръцете?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
За клиентите на Тойота Карком Варна
Като е нова колата, пак мърлят с пълна сила. Просто повечето детайли си стоят по местата както трябва и затова изглежда добре, но ако прегледаш работата на тенекеджията ти идва да се хванеш за главата. После всеки следващ удар става мнооого сложен за оправяне, защото първо трябва да се оправи всичко което преди това е намърляно. Затова за стара кола е по-добре по експерна оценка, отиваш при тенекеджия, на който имаш доверие. След това държиш колата ти да е направена, плащаш двойно за работа и така.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта