
Теч на масло от подгревните свещи?
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от Двигателист » 19 Май 2019 21:41

Двигателист
- Kiki
- Мнения: 8202
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от Kiki » 19 Май 2019 21:56
Колега, сменял ли си дюзи на такъв двигател?
Kiki
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 63 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от Двигателист » 19 Май 2019 23:04
Ако има начин да измъкна дюзата, без да сваля държача, а само капака на клапаните, бих желал да ми демонстрираш. Не съм безгрешен и всезнаещ. Човек се учи докато е жив.

Двигателист
Kiki
iovkito
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от martod » 20 Май 2019 10:03
Ти пък намери в кой точно сайт да ни показваш какво пише,



Гледай какъв смут настъпи в темата с твоите дюзодържачи,



martod
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от Тинк » 20 Май 2019 11:21
Явно под "дихтунг, дюзодържач" хората са имали предвид "дихтунг за дюзодържач", ама кой да ти каже.

Извинявам се още веднъж за неразборията.
И си мисля, преди като беше пробита гарнитурата на главата и надуваше в картера, явно е дало отражение и на въпросните уплътнения (дифтунги), и сега вече са заминали. Прав ли съм?

Тинк
- Kiki
- Мнения: 8202
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от Kiki » 20 Май 2019 17:58
Марто, тази схема, която си дал за кой двигател е? Не се разбира, или всички двигатели имат една и съща конструкция?
Kiki
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от martod » 21 Май 2019 09:09
Не си прав, точно обратно е, дихтунгите са дали отражение и за теча от гарнитурата, и за сегашния, написал съм ти го още в първото ми мнение в тази тема, ама явно ни лъжеш в аватара, че местоположението ти е в България,


Освен, че дизелите имат горе долу еднаква конструкция и няма такъв дизел дето да работи при 30 бара налягане в цилиндрите и дюзите да ги държи само капака,

martod
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от geniya » 21 Май 2019 13:49
Дали може да ти вярва човек???
geniya
Kiki
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от Тинк » 22 Май 2019 09:30
Бафмааму, сега да не се окаже, че гарнитурата на главата е била здрава, пък е надувало в картера от дРифтунгите?

Тинк
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от martod » 22 Май 2019 09:55
Спазвай спокойност

В повечето сервизи в БГ, вместо тези дихтунги сменят сегменти и гумички на клапани,


Трябвало е като сте сваляли главата да смените и тези дихтунги, ама няма кой да се сети .
martod
Тинк
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Теч на масло от подгревните свещи?
Мнение от geniya » 30 Май 2019 05:59
Сега това упражнение ще го правите втори път.Тези дихтунги се премачкват с времето, налягането и високата температура им променя структурата.Почват да пропускат при всички положения и се появяват проблеми и на други места."Майстора" си е направил труда да демонтира всичко, да извади дюзите, да смени гумените им уплътнения и да не смени дихтунгите, просто е за



Изводът е:Смени майстора!!!
geniya
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта