Toyota Corola VVTi

emilvs
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Юни 2007 15:10
Местоположение: Sofiq
Обратна връзка:

Toyota Corola VVTi

Мнение от emilvs » 26 Юни 2007 14:58

Zdraveite na vsichki fenove na Toyota smile.gif
Imam problem s Corolata tq e 2002 VVTi na niski oboroti dvigatelq zapochna da trese osezaemo ! Hodih v Toyota na Carigradsko i tam mi kazaha che nqma nishto po dvigatelq, vsichko bilo nared !
Mnogo molq koito znae dobar serviz v koito da mi pomognat da mi pishe !
Prevaritelno blagodarq na vsichki otzovali se smile.gif

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 26 Юни 2007 16:22

Щом "майсторите" казват, че и няма НИЩО,.....което очевидно НЕ Е ТАКА.
Започни с рестарт на компютъра, хей така - за профилактика.
Я предварение усира, я някой кабел...
Ангренажен ремък сменяван ли е и КЪДЕ?!?
Иди на диагностика да ти видят предварението, че "генийте" от сервиза, като нищо могат да прехвърлят един зъб.
По някога ремъка е просто лошо натегнат и като го сложат е ОК, а после взема че прескочи един зъб.
Един познат с Хонда идва у нас, с Брат ми да му регулираме клапаните, и след като приключихме - тествхме и тогава се оказа, че двигателя тресе, но не постоянно, а през няколко секунди се появяват вибрации.......
Викам си - "преебахме нещо Хондата"......
Отидох с него на диагностика и предваренито на "майната си", беше прескочил един зъб на ремъка. Направиха ремъка, пак настройка на клапаните, но този път в сервиза и 80 лв. назад и се оправиха нещата.

ПОЗДРАВИ

emilvs
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Юни 2007 15:10
Местоположение: Sofiq
Обратна връзка:

Мнение от emilvs » 26 Юни 2007 17:31

Blagodarq za ideite smile.gif
Vsichko v kabelite i angrenaja e nared!
Iskam samo da mi kajete v koi serviz da otida za da q napravqt. 80 -100 kinta ne me plasht vobshte smile.gif

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 26 Юни 2007 22:39

Кинтите не те плашат , ама сервизите трябва да те плашат.
Я кажи държи ли стабилни празни обороти или постоянно играят.И колко са празните обороти?Може елементарно впръскване на почистващ спреи в регулатора на празните обороти да ти реши проблема.ДРУГА гадория която прави проблеми това е EGR клапана,т.е. една почти безмислена джаджа дето има роля само от еко гледна точка
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 26 Юни 2007 23:24

VVTi dvegatelia niama adrenajen remak, ami e veriga. EGR ne se postavai na VVTi dvigatelite. (pone na USA modelite e taka)

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 27 Юни 2007 00:13

Когато си на скорост в ниски обороти ли ти играе или когато си освободил? До колко оборота пада на свободна?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 27 Юни 2007 11:47

ALTEZZA написа:VVTi dvegatelia niama adrenajen remak, ami e veriga. EGR ne se postavai na VVTi dvigatelite. (pone na USA modelite e taka)
Прав си и с двете пояснения.
Като цяло VVTi-то си е доста тъпа технология и предимствата и са малко в сравнение с VTEC-а на Хонда. Реално до 6000об. с VVTi караш обикновен двувалов спънат от екологията мотор, който е концепция от преди минимум 20 години. VTEC-a започва да работи след 2000об. и респонса е по-добър.
Тойота изостават в иновативните технологии и в спортните мотори.
Струва ми се, че се преориентират към потребители с посредствени изисквания към двигателя, но държащи на дизайн и екстри.


ПОЗДРАВИ

emilvs
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Юни 2007 15:10
Местоположение: Sofiq
Обратна връзка:

Мнение от emilvs » 27 Юни 2007 12:06

Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi mellow.gif

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 27 Юни 2007 14:15

emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi mellow.gif
Много ниски са ти оборотите на празния ход, най-вероятно затова тресе! Струва ми се трябва да са поне 800!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 27 Юни 2007 14:54

Reptile написа:Като цяло VVTi-то си е доста тъпа технология и предимствата и са малко в сравнение с VTEC-а на Хонда. Реално до 6000об. с VVTi караш обикновен двувалов спънат от екологията мотор, който е концепция от преди минимум 20 години. VTEC-a започва да работи след 2000об. и респонса е по-добър.
Не си прав и с двете си 'пояснения'.
Първо VVTi работи през цялото време, а модификацирания VVTLi включва по-агресивни гърбици над 6000 rpm.
Honda няма VTEC, който да 'работи' от 2000 rpm. Има VTEC-E, в който е наблегнато на икономия, и той работи на съвършено друг принцип, много сходен до lean burn на Тойота.
Не казвам, че Тойота са лидер в нововъденията, но пръскат доста пари за научно-изследователска дейност.

emilvs
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Юни 2007 15:10
Местоположение: Sofiq
Обратна връзка:

Мнение от emilvs » 27 Юни 2007 16:57

ToyotaFan написа:
emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi mellow.gif
Много ниски са ти оборотите на празния ход, най-вероятно затова тресе! Струва ми се трябва да са поне 800!
V serviza kakzaha che tova sa i normalnite oboroti na prazen hod !!!!!!!! A i nqma ot kade da se vdignat !!!!!!!!! Mnogo tapa rabota !!!!!!!!!

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 27 Юни 2007 17:08

И как работи през цялото време, след като единствено вала с по-агресивни гърбици е свързан с хидравличният маслен "включвач".
Вала с не агресивни гърбици е извън "системата".
Клапаните са два по два на обща кобилица, като за всяка кобилица има по две гърбици "агресивна" и нормална. На схемата е дадено, че агресивната се включва над 6000об. до този момент аз незнам как работи VVT-i - то. Може да греша нямам претенции 100% знание, но обясни ти в такъв случай!
Освен масленият "включвач", който също е нещо "гърбато" да се върти леко и по този начин да изключва нормалният вал, а по агресивният вал да прави различен лифтинг на клапаните, не го рабирам така от схемата обаче.......

ПОЗДРАВИ
Последно промяна от Reptile на 27 Юни 2007 17:29, променено общо 1 път.

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 27 Юни 2007 17:24

emilvs написа:
ToyotaFan написа:
emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi mellow.gif
Много ниски са ти оборотите на празния ход, най-вероятно затова тресе! Струва ми се трябва да са поне 800!
V serviza kakzaha che tova sa i normalnite oboroti na prazen hod !!!!!!!! A i nqma ot kade da se vdignat !!!!!!!!! Mnogo tapa rabota !!!!!!!!!
Хмм... Не зная какво са казали в сервиза, аз доскоро карах Авенсис, 1.8 VVTi, 129к.с., на мен докато ми загрее колата нямаше никакви вибрации, но след като загрее оборотите ми падаха под 800 и започваше леко да попритриса.... За Корола не съм сигурен дали е нормално да са 650, струва ми се ниско...

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 27 Юни 2007 17:31

Като някаква причина може да се изтъкне и не точно октаново число на горивата, които сипваме в нашата мила Родина.....
Но нали има разни сензори, които това им е работата, знам ли?!?!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 27 Юни 2007 18:10

Reptile написа:... незнам как работи VVT-i - то. Може да греша нямам претенции 100% знание, но обясни ти в такъв случай!
Ти бъркаш системата VVT-i с VVTL-i. Ако си добре с руския виж това:
http://www.autodata.ru/st/06_vvti/vvti.htm

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 6 госта