Авенсис 4А-FE ускорение
Авенсис 4А-FE ускорение
Здравейте, колеги. От година и половина имам Авенсис 1, 1998, 4A-FE, от тогава има и монтиран нов ГИ. От скоро имам следния проблем - при ускорение, най-вече м/у 1200 и 2000 об.
има ритмично придърпване, над тези обороти не се усеща. Прави го и на двете горива. Сменени са свещи, капачка с палец, кабелите са наред. В началото сякаш само на по-студен мотор го правеше,
но сега и на загрят мотор. Преди да сложа уредбата колата е карана само на бензин. Сменен е и горивния филтър на бензина, както и филтъра на газта. Не мени оборотите, поддържа 900 на свободен ход.
Каква може да е причината? Ако са нужни доуточнения питайте, надявам се да мога да обясня. Отскоро съм с Тойота и макар и от старата генерация, все пак много неща не са ми ясни. И още нещо - колата
ми се струва доста спъната, ускорява доста мудно за тези 110 кс. , така е и при двете горива, естествено малко по-пъргава на бензин.
Поздрави
има ритмично придърпване, над тези обороти не се усеща. Прави го и на двете горива. Сменени са свещи, капачка с палец, кабелите са наред. В началото сякаш само на по-студен мотор го правеше,
но сега и на загрят мотор. Преди да сложа уредбата колата е карана само на бензин. Сменен е и горивния филтър на бензина, както и филтъра на газта. Не мени оборотите, поддържа 900 на свободен ход.
Каква може да е причината? Ако са нужни доуточнения питайте, надявам се да мога да обясня. Отскоро съм с Тойота и макар и от старата генерация, все пак много неща не са ми ясни. И още нещо - колата
ми се струва доста спъната, ускорява доста мудно за тези 110 кс. , така е и при двете горива, естествено малко по-пъргава на бензин.
Поздрави
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21 Мар 2019 21:34
- Местоположение: Козлодуй
- Автомобил: Авенсис т22 4а fe
Авенсис 4А-FE ускорение
Колега нищо притеснително. За газта на мен в 4 сервиза ми казаха че този двигател не бил за газ и аз не съм слагал. За ускорението спокойно мудна си е за 110 коня. Имам и рено 90 коня и върви повече. Просто си иска обороти на 80 3та при изпреварване и си е 6. Добър избор между другото 

Авенсис 4А-FE ускорение
Аз съм с 4Е-FЕ двигател, но и аз го имам това придърпване в ниските(при по-рязко ускорение). Боря се с него от две години
. При мен го отдавам на бавната рейка и ниските бензинови инжекторни времена. Не ми се 150 лева за бърза рейка, макар че старата е на 120к. Виж в ускорението проблеми нямам(особенно когато е в обороти-над 2500). Може би ти трябва настройка на газовата, но трябва да попаднеш на читав гъзар. Аз съм си взел кабел и сам си експериментирам с настройките, но иска и много четене. Успех!

Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Авенсис 4А-FE ускорение
Опитайте с разстояние 0.7 на свещите. Би трябвало да се оправи на газ, а на бензин сигурно инжекторите са се позапушили. Моторът си е много добър и не трябва да има придърпване.
Carina E 4AFE LB 1992
Авенсис 4А-FE ускорение
А защо този двигател да не е за газова уредба? Колко по-различен е от 4A-FE на Карина, за които съм чувал, че няма грижи с газта, дори не им монтират ГИ?
Иначе при мен проблемът започна по едно и също време на двете горива, та затова се съмнявам да е запушила инжекторите, но все пак може да се почистят.
Сложил съм й свещи NGK BKR6EP-13, по каталог им дават 1,3 мм разстояние. Може да пречукам старите и да ги навия пак, но са обикновено Дензо.
Благодаря за насоката.
Иначе при мен проблемът започна по едно и също време на двете горива, та затова се съмнявам да е запушила инжекторите, но все пак може да се почистят.
Сложил съм й свещи NGK BKR6EP-13, по каталог им дават 1,3 мм разстояние. Може да пречукам старите и да ги навия пак, но са обикновено Дензо.
Благодаря за насоката.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Авенсис 4А-FE ускорение
Преди 2 години имах леко замисляне преди ускорение и направих ревизия на делкото (4A-GE). Иначе свещите ми са платинени Denso. Преди това беше почнало сериозно да омаслява (има си място за проверка - отдолу под оста). Реших да сменя семерингата, но установих, че и лагерчето вътре има не малък луфт, смених и него. Замислянето изчезна и сега скача като петел... 

- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Авенсис 4А-FE ускорение
Може, но зависи на какъв ъгъл на изпреварване си го сложил. Едва ли е точно същия и от там идва разлика също.ufer написа: ↑22 Мар 2019 15:25 Преди 2 години имах леко замисляне преди ускорение и направих ревизия на делкото (4A-GE). Иначе свещите ми са платинени Denso. Преди това беше почнало сериозно да омаслява (има си място за проверка - отдолу под оста). Реших да сменя семерингата, но установих, че и лагерчето вътре има не малък луфт, смених и него. Замислянето изчезна и сега скача като петел...![]()
Carina E 4AFE LB 1992
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Авенсис 4А-FE ускорение
Да, естествено, но ъгълът винаги съм го регулирал точно - той е 10 гр., а при по-високи обороти (забравих колко точно) е 16 гр. Вероятно след смяната на лагера и последващото регулиране са поставили нещата на точното им място... 

- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Авенсис 4А-FE ускорение

Carina E 4AFE LB 1992
Авенсис 4А-FE ускорение
Автора да си измери компресията на всички цилиндри.
Човек и добре да живее умира .......
Авенсис 4А-FE ускорение
Проблемът е бил в кабелите. Благодаря за идеите за решение, колеги. Безаварийно 

-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
- Местоположение: Габрово
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Авенсис 4А-FE ускорение
Щях да кажа кабелите,но ти определи,че са ОК!Имах подобно поведение на Карината и проблема с придърпването си беше само в кабелите.
Carina 4AFE - 1994 - бивша
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Corolla 4EFE - 1998 - бивша
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004 - скоро бивша,Продава се!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта