Бензинов филтър за Карина ?
Паля,тръгвам и като загрее до около 40-50 град. светва check engine и колата не върви ,лашка се ,придърпва и така докато загрее.След това гася ,паля и О.К .Следва мостчето в диагностичния куплунг и -грешка 52
Което е knock sensor.Или по точно в книгата която имам пише :към компа не постъпва сигнал от датчика в продължение на повече от 6 оборота на двигателя.Та тва е.А аз бая писах и разпитвах във форума и все още въври темата "мога ли да заменя двата датчика".Ако имаш идея помагай
Което е knock sensor.Или по точно в книгата която имам пише :към компа не постъпва сигнал от датчика в продължение на повече от 6 оборота на двигателя.Та тва е.А аз бая писах и разпитвах във форума и все още въври темата "мога ли да заменя двата датчика".Ако имаш идея помагай
А как се сменя този филтър?
Майстора ми твърди че трябвало да разкачи АБС-а за да го смени, иначе не можел да бъркне.
Понеже ми е познат и гледа , когато може, да ми свърши работа, а не само да ми вземе парите, каза да отида при някой, който му знае чалъма.
Та за това питам, имали чалъм при смяната на този филтър и знаете ли някой по-разбиращ от Тойоти майстор във Варна (да не се набутвам веднага при ТМ-ауто)...
Майстора ми твърди че трябвало да разкачи АБС-а за да го смени, иначе не можел да бъркне.
Понеже ми е познат и гледа , когато може, да ми свърши работа, а не само да ми вземе парите, каза да отида при някой, който му знае чалъма.
Та за това питам, имали чалъм при смяната на този филтър и знаете ли някой по-разбиращ от Тойоти майстор във Варна (да не се набутвам веднага при ТМ-ауто)...
Subaru Impreza 2,0
Че abs-а ти не е ли от другата страна.Този филтър при мен е на нещо като бърза връзка отгоре,ОБАЧЕ отдолу връзката е тръбичка с гайка,нещо като приводите на спирачките,Аз обаче така и неможах да го развия.Мръдна 1,5 оборота и като се закеркенечи ни напред ни назад и накрая се заобли гайката ипознай-с водопроводния ключ я връщах обратно и сега се чудя откъде да я подхвана та да го сменя.Но иначе е сравнително достъпен 

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
както казах по-горе - отказахаPeychev написа:5 сервиза обиколих. Трима не се наеха да го правят изобщо, двама опитаха и казаха , че нямало как да се бръкне и да се развие.
Интересното е, че в Официалния сервиз на Тойота, Кар Ком казаха че нямали такъв ключ и чакали от два месеца да им пратят, да съм минел след месец-два ?!?
Subaru Impreza 2,0
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ОООПС - извинявай Пейчев -пропуснал съм този пост.
Аз бих запитал директно ТМ-Ауто кога ще пратят инструмента до Карком (те получават всичко през ТМ-Ауто).
Досега съм имал един подобен проблем с 'забавяне на отговора и решението' от Карком, но след разговор с ТМ-Ауто процеса изведнъж се ускори рязко.
А ако пак няма резултат - пиши до по-горните нива на Тойота (включително до Япония).
На Тойота още не съм писал, но за една Фабия и два Опела чак на такова ниво се размърдаха местните сервизи - след писане до централата.
Аз бих запитал директно ТМ-Ауто кога ще пратят инструмента до Карком (те получават всичко през ТМ-Ауто).
Досега съм имал един подобен проблем с 'забавяне на отговора и решението' от Карком, но след разговор с ТМ-Ауто процеса изведнъж се ускори рязко.
А ако пак няма резултат - пиши до по-горните нива на Тойота (включително до Япония).
На Тойота още не съм писал, но за една Фабия и два Опела чак на такова ниво се размърдаха местните сервизи - след писане до централата.

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 3 госта