


Иначе по офтопика - чета една много кратка тема в лексус форума за vline от grom, рових се и по чужди форуми, но така и не се убеждавам да си го купя към момента....
Много добра екстра, да... Ние имаме само двустепенна
Не бе, не се опитвам да ти се заяждам, просто уточнявам (надявам се, де)ToyotaPassion написа: ↑02 Апр 2019 10:20 Сигурно не съм представил темата по добрия начин, за да има такъв коментарНито се мъча да строша батерията, нито съм чичо Скруч, нито нещо подобно
Истината е само една - любопитството от нещо ново за мен. Занимавам се и с програмиране, та е нормално да ми е интересно
Иначе по офтопика - чета една много кратка тема в лексус форума за vline от grom, рових се и по чужди форуми, но така и не се убеждавам да си го купя към момента....
Не са чак толкова заключени, особено ако имаш правилните инструменти. Ако говориш за fail-safes тип да ти убива мощност/регенерацията/т.н. при небезопасни условия - ясно. Иначе HSD не е толкова велико, има разнообразни модове, просто трябва много да се ровиш, за да видиш примери. Има prius-и с компресор (особено един доста известен prius 1st gen), highlander hybrid (rx400h) със turbo, ct200h със компресор (колко е достоверно дали не throttle-ва не е ясно). Разни хора са си играли по инвертера и ECU-тата около батерията, с цел повишение на тягата през MG2. Има редица plug-in китове и индивидуални разработки (последната май е във френските форуми, plug-in). Има gen2 prius-и със 1NZ-FE валове, даже е наоколо (Гърция). Има го и обратното - някой беше сложил 1NZ-FXE валове на... MR2 ?! https://ecomodder.com/forum/showthread. ... 27266.htmlnikdel написа: ↑02 Апр 2019 11:38 Лошото е че всички нови техники са "заключени" за експерименти, за да са дуракоустойчиви за гаранционния период. Може би е правилно, защото много изпростяха консуматорите, а други тарикати умишлено дефектират машините. Иначе ми хареса една екстра в някаква киа за тристепенно нагласяне на силата на спирачната регенерация от волана.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта