Норма за отклонение на дюзите трябва да е 3. При +/- 5 трябва да имаш тотално неработеща дюза. Цена на дюза беше 600 лв с връщане на старите за 2.2 136 коня. Сменят се 4 броя. Може да опиташ с директно промиване на дюзи с добавка. Аз сменях дюзи на 280 000 км. За рециклиране в София искаха много пари.
"Форсунки Denso, которыми комплектуются дизели 2AD-FTV, зарекомендовали себя как очень надежный элемент топливной системы. Они не доставляют проблем до 250 тысяч км пробега. Тем не менее, эти моторы считаются достаточно надежными и позволяют автомобилю выкатывать до 450 тыс. километров"
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 2005; Toyota Verso 2.0 2012
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21 Окт 2018 20:08
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla verso 2.2D 136
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
колеги проблем с дюзите имам пикаеща казаха ми да слагам добавка за да се нормализирал но ефекта е нулев val#1 е-1.3,val#2 е 0.6 val#3 е 0.7 val#4 е 0.0 това нормално ли е или е проблем
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Според мен е нормално но нека компетентните колеги да кажат
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
И аз имам проблем с паленето.. Тойота Корола Версо D4D 2,2
- dzhigov17
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16 Сеп 2018 08:26
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Auris 2.0(1260 2008
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Здравейте!
Аз също имам проблем с паленето,особенно сутрин.В сервиза на Бош(Пловдив) подмениха регулатора за налягането,но проблемът си остана.Вероятно са дюзите.
Моля да ме насочите към свестен майстор/сервиз за ремонт на дюзи в Пловдив. Колата е на 188 000км,масла и филтри сменени,подгревни свещи също.
Другият проблем,предполагаем заминал лагер на първичния вал(колата е с шест скоростна кутия).Чува се силно тракане от двигателя,особенно на празен ход и изчезва при натиснат съединител.Тракането е мн силно,чува се и от вън и от купето.На място има силно изразено притрисане.Познат майстор предполага,че е лагета на първичния вал.За ремонт ми поиска 1000лв.
Моля ви за съдействие и помощ!Колата почти не се кара.Закупена е преди шест месеца...Тогава палеше нормално и тракането беше едва долувимо,предполагам,че е била наблъскана с някакви добавки...
Аз също имам проблем с паленето,особенно сутрин.В сервиза на Бош(Пловдив) подмениха регулатора за налягането,но проблемът си остана.Вероятно са дюзите.
Моля да ме насочите към свестен майстор/сервиз за ремонт на дюзи в Пловдив. Колата е на 188 000км,масла и филтри сменени,подгревни свещи също.
Другият проблем,предполагаем заминал лагер на първичния вал(колата е с шест скоростна кутия).Чува се силно тракане от двигателя,особенно на празен ход и изчезва при натиснат съединител.Тракането е мн силно,чува се и от вън и от купето.На място има силно изразено притрисане.Познат майстор предполага,че е лагета на първичния вал.За ремонт ми поиска 1000лв.
Моля ви за съдействие и помощ!Колата почти не се кара.Закупена е преди шест месеца...Тогава палеше нормално и тракането беше едва долувимо,предполагам,че е била наблъскана с някакви добавки...
Toyota Auris
2.0 D-4D(126Hp) 2008г. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта