Норма за отклонение на дюзите трябва да е 3. При +/- 5 трябва да имаш тотално неработеща дюза. Цена на дюза беше 600 лв с връщане на старите за 2.2 136 коня. Сменят се 4 броя. Може да опиташ с директно промиване на дюзи с добавка. Аз сменях дюзи на 280 000 км. За рециклиране в София искаха много пари.
"Форсунки Denso, которыми комплектуются дизели 2AD-FTV, зарекомендовали себя как очень надежный элемент топливной системы. Они не доставляют проблем до 250 тысяч км пробега. Тем не менее, эти моторы считаются достаточно надежными и позволяют автомобилю выкатывать до 450 тыс. километров"
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
kiks
verso2.2
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Мнение от martin_ganev » 25 Окт 2018 18:56
Според мен е нормално но нека компетентните колеги да кажат
martin_ganev
muma
Velinski
- dzhigov17
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16 Сеп 2018 08:26
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Auris 2.0(1260 2008
Проблем с палене, Corolla Verso 2006, 2.2 D4D, видео
Мнение от dzhigov17 » 29 Мар 2019 09:09
Здравейте!
Аз също имам проблем с паленето,особенно сутрин.В сервиза на Бош(Пловдив) подмениха регулатора за налягането,но проблемът си остана.Вероятно са дюзите.
Моля да ме насочите към свестен майстор/сервиз за ремонт на дюзи в Пловдив. Колата е на 188 000км,масла и филтри сменени,подгревни свещи също.
Другият проблем,предполагаем заминал лагер на първичния вал(колата е с шест скоростна кутия).Чува се силно тракане от двигателя,особенно на празен ход и изчезва при натиснат съединител.Тракането е мн силно,чува се и от вън и от купето.На място има силно изразено притрисане.Познат майстор предполага,че е лагета на първичния вал.За ремонт ми поиска 1000лв.
Моля ви за съдействие и помощ!Колата почти не се кара.Закупена е преди шест месеца...Тогава палеше нормално и тракането беше едва долувимо,предполагам,че е била наблъскана с някакви добавки...
Аз също имам проблем с паленето,особенно сутрин.В сервиза на Бош(Пловдив) подмениха регулатора за налягането,но проблемът си остана.Вероятно са дюзите.
Моля да ме насочите към свестен майстор/сервиз за ремонт на дюзи в Пловдив. Колата е на 188 000км,масла и филтри сменени,подгревни свещи също.
Другият проблем,предполагаем заминал лагер на първичния вал(колата е с шест скоростна кутия).Чува се силно тракане от двигателя,особенно на празен ход и изчезва при натиснат съединител.Тракането е мн силно,чува се и от вън и от купето.На място има силно изразено притрисане.Познат майстор предполага,че е лагета на първичния вал.За ремонт ми поиска 1000лв.
Моля ви за съдействие и помощ!Колата почти не се кара.Закупена е преди шест месеца...Тогава палеше нормално и тракането беше едва долувимо,предполагам,че е била наблъскана с някакви добавки...
Toyota Auris
2.0 D-4D(126Hp) 2008г. 

dzhigov17
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта