Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Здравейте на всички имам проблем с паленето.От 2 седмици при всяко запалване колата ми губи обороти и се гаси закарах я на сервиз на тойота и ми казаха че е от горивният филтър смениха го и след като я вземах 2 часа по късно същия проблем става дума за Тойота Корола версо 2006 г d cat модел 177 коня
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
В какви граници са допустимите показания?
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Доколкото се сещам - Тойота допуска до +/-3, но това вече са гранични стойности...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 05 Фев 2019 21:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Corola Verso 2.2 D-4D
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Здравейте Колеги, и аз да се включа в темата и при моята Корола Версо 2,2 D4D 2006г преди 10 дни почнаха проблемите с паленето на студено и сега съм при майстор. Ще ви държа в течение по сагата. Иначе доста почетох тук във форумите и ми се запали главата.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 31 Дек 2018 18:36
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Тойота корола версо
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
2.2. 136 коня сутрин пали от втория път веднъж запалила вече няма този проблем смених горивният филтър заедно със конзолата и пак същото помагайте
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Я пробвай сутринта преди да завъртиш - 3 пъти дълги през 3-4 секунди. Тази процедура активизира и леко подгрява акумулатора и после върти по-леко...
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 31 Дек 2018 18:36
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Тойота корола версо
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Започна да гасне на ниски обороти тойота корола версо 2.2 136 ?
Дайте някой добър маистор за Варна
А паленето май го реших със почистване на егр клапана но още не съм много сигурен
Вече втори ден пали от първия път не знам дали има връзка
Дайте някой добър маистор за Варна
А паленето май го реших със почистване на егр клапана но още не съм много сигурен
Вече втори ден пали от първия път не знам дали има връзка
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Здравейте! Качвам едно видео от тубата! Прочетете на човека как са му решили проблема чрез ъпдейт на ЕСU! На мен Тойота Пловдив и Пазарджик ми отговориха, че такава услуга не съществува! Моля ако на някой са му обновявали софтуера да пише как и къде става!
Последно промяна от Evelinko на 28 Фев 2019 16:08, променено общо 1 път.
Corolla Verso 2.2,d4d 2AD-FTV, 2006
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Извинявам се, но забравих да кажа, че и моята така пали няма значение + или - 20, първото палене си им е такова! Тиксим Пазарджик казаха " хиляди са така" ! Чудно!
Corolla Verso 2.2,d4d 2AD-FTV, 2006
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 05 Юли 2017 11:05
- Местоположение: Ruse
- Получена благодарност: 1 път
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Здравейте и от мен,
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.
- valentin_1510
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Получена благодарност: 2 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Аз минах през тази процедура в Тойота в гр. Бургас. Струва 40 лв.
- valentin_1510
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Получена благодарност: 2 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Най-често проблем при така описаните проблеми с паленето е scv клапана.
Този клапан се разглобява и може да се прешлайфа с водна шкурка.
Този клапан се разглобява и може да се прешлайфа с водна шкурка.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 09 Яну 2021 14:08
- Местоположение: София
- Автомобил: Корола Версо
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Здравейте, и аз съм един от многото с проблемна корола версо.При мен пали без проблем и на студено и на топло, проблемът е че гасне при загрят двигател. След това пали веднага и няма и помен за проблем.Моторът е 2AD-FTV, 2.2 д4д 136 коня. Колата е с рециклирани дюзи, сменени масло и филтри, на диагностика не показва проблем.Има ли някой с такъв проблем,който е успял да се справи?
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Колеги, какво трябва да е налягането на рейката на Корола версо 177 к.с, 2.2 d-cat?
Текстрийма ми дава 40000 кпаскала (400 бара) на тихи обороти. Проблема ми е че ми се губи горивото след няколко часа престой. Като подкача ръчно от помпата над филтъра пали на четвърт. Дюзите са със стойности +- 0.4
Благодаря.
Текстрийма ми дава 40000 кпаскала (400 бара) на тихи обороти. Проблема ми е че ми се губи горивото след няколко часа престой. Като подкача ръчно от помпата над филтъра пали на четвърт. Дюзите са със стойности +- 0.4
Благодаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта