Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от Paris » 06 Дек 2018 18:57
Paris
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от cvetanc » 04 Фев 2019 09:38
В какви граници са допустимите показания?
cvetanc
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от slowtraveler » 04 Фев 2019 11:36
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
donko1975
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 05 Фев 2019 21:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Corola Verso 2.2 D-4D
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от cfilev » 05 Фев 2019 21:15
cfilev
donko1975
ufer
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 31 Дек 2018 18:36
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Тойота корола версо
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от donko1975 » 26 Фев 2019 23:31
Дайте някой добър маистор за Варна
А паленето май го реших със почистване на егр клапана но още не съм много сигурен
Вече втори ден пали от първия път не знам дали има връзка
donko1975
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от Evelinko » 28 Фев 2019 16:04
Evelinko
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от Evelinko » 28 Фев 2019 16:07
Evelinko
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 05 Юли 2017 11:05
- Местоположение: Ruse
- Получена благодарност: 1 път
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от Mtk_rs » 22 Дек 2021 19:06
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.
Mtk_rs
- valentin_1510
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Получена благодарност: 2 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от valentin_1510 » 22 Дек 2021 21:05
Аз минах през тази процедура в Тойота в гр. Бургас. Струва 40 лв.
valentin_1510
- valentin_1510
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Получена благодарност: 2 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от valentin_1510 » 22 Дек 2021 21:08
Този клапан се разглобява и може да се прешлайфа с водна шкурка.
valentin_1510
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 09 Яну 2021 14:08
- Местоположение: София
- Автомобил: Корола Версо
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от iliikata_1604 » 03 Апр 2022 21:09
iliikata_1604
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Мнение от gaffer » 19 Сеп 2022 17:45
Текстрийма ми дава 40000 кпаскала (400 бара) на тихи обороти. Проблема ми е че ми се губи горивото след няколко часа престой. Като подкача ръчно от помпата над филтъра пали на четвърт. Дюзите са със стойности +- 0.4
Благодаря.
gaffer
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 0 госта