
Check engine + Р062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Аз бих направил нов тест през Техстрийма на педала на газта. 

Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Колега, дай жокер, къде и какво да гледам. И какви стойности да търся?
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
На един от листовете педала е с около 50% по на долу от съседния.С програмата в движение направи живи данни,и на место гледай параметрите на педала.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Не знам дали това не е в момента на светването на лампите на таблото, влизане в авариен режим и връщане на газта от моя страна.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Не можеш да реагираш на милисекунди,но знаели човек може и да го е записало.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Здравей,
Проблема ти няма много общо с ръчната и VDC, а с управлението на дюзите или самите те. Слагам ти 2 картинки:
За грешката C1201 - това е нормално да я има, като измяка нещо ECU-то на мотора, VDC и други зависими на него системи спирaт. P062D - е тука е проблема, по-точно в "Injector Driver (EDU)". Ето описанието на trip лгоиката: В PDF-ите е описанието и "официалната" процедура за диагностициране на проблема. Не гледай, че е за RAV4, само виж с кой мотор си 2AD-FHV или 2AD-FTV и после гледай в правилния файл. На мен лично ми прилича на лоша връзка някъде по куплунгите, ама пък казваш, че си ги гледал.
Проблема ти няма много общо с ръчната и VDC, а с управлението на дюзите или самите те. Слагам ти 2 картинки:
За грешката C1201 - това е нормално да я има, като измяка нещо ECU-то на мотора, VDC и други зависими на него системи спирaт. P062D - е тука е проблема, по-точно в "Injector Driver (EDU)". Ето описанието на trip лгоиката: В PDF-ите е описанието и "официалната" процедура за диагностициране на проблема. Не гледай, че е за RAV4, само виж с кой мотор си 2AD-FHV или 2AD-FTV и после гледай в правилния файл. На мен лично ми прилича на лоша връзка някъде по куплунгите, ама пък казваш, че си ги гледал.
- Прикачени файлове
-
P062D-2AD-FHV.pdf
- (555.81 KiB) Свалено 505 пъти
-
P062D-2AD-FTV.pdf
- (555.93 KiB) Свалено 516 пъти
Последно промяна от DeXa на 25 Фев 2019 12:45, променено общо 3 пъти.
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Това пък къде го видя?
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Не знам, дали това е тест, но реалните данни на педала за газта са това. Ненатиснат и напълно натиснат педал. Усещам рядко едно прекъсване за момент, което прекъсване караше таблото да светне и колата влиза в авариен режим, но сега не индикира на таблото, каквото и да било. Може би защото не съм трил грешката, а тя си стои запаметена. Прави го само при ускорение и на загрял мотор.
Благодаря за файла. Изчетох го ( с 2AD-FTV съм), но в домашни условия няма да стане. Разцъках целия Техстрийм отново, но си трябва опитен човек да разчете данните, за да локализира проблема. Утре съм записал пак час в Тойота, като този път freezе farme е наличен и да видим, дали ще могат да помогнат.
Благодаря на всички отзовали се.
Благодаря за файла. Изчетох го ( с 2AD-FTV съм), но в домашни условия няма да стане. Разцъках целия Техстрийм отново, но си трябва опитен човек да разчете данните, за да локализира проблема. Утре съм записал пак час в Тойота, като този път freezе farme е наличен и да видим, дали ще могат да помогнат.
Благодаря на всички отзовали се.
- Прикачени файлове
-
- 7.PNG (5.07 KiB) Преглеждано 8715 пъти
-
- 8.PNG (5.21 KiB) Преглеждано 8715 пъти
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Ако си прочел файла, ще ти е ясно, че с диагностика през тех стийм, няма да стане само. Там няма да видиш нищо по темата. Потърси калпава връзка някъде или дала фира дюза.
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Съгласен съм, но и в домашни условия трудно се диагностицира подобен проблем. Почистих още няколко букси днес, свързани с горивната система. Грешката не съм я пипал, стои си в паметта. Колата си върви нормално, няма индикация на таблото. Утре ще видя, какво ще кажат в Тойота, като прочетат freeze frame.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Така, да ъпдейтна темата след диагностиката в Тойота. Може на някой някога да му е полезна.
Говорих с диагностика и общо взето нещата по неговите думи клонят към проблем с EDU. Не е на 100% сигурно, но практиката казвала това, по негови думи. Посъветва ме да намеря друг модул, с който да покарам известно време, за да се установи дали на 100% е от него. Как ще стане тази гимнастика, не знам. От морга едва ли ще се навие някой, евентуално да го върна, ако дава същата грешка. Тъй като не знаех, къде точно се намира и днес ми го показаха, успях да го сваля и да напръскам всички куплунги с контактен спрей, общо са 4 на брой. Закачих я към техстрийма и изчистих грешките. Сега ще карам така, като елиминирам проблем с лоши връзки. Светне ли пак, работата е ясена.
Говорих с диагностика и общо взето нещата по неговите думи клонят към проблем с EDU. Не е на 100% сигурно, но практиката казвала това, по негови думи. Посъветва ме да намеря друг модул, с който да покарам известно време, за да се установи дали на 100% е от него. Как ще стане тази гимнастика, не знам. От морга едва ли ще се навие някой, евентуално да го върна, ако дава същата грешка. Тъй като не знаех, къде точно се намира и днес ми го показаха, успях да го сваля и да напръскам всички куплунги с контактен спрей, общо са 4 на брой. Закачих я към техстрийма и изчистих грешките. Сега ще карам така, като елиминирам проблем с лоши връзки. Светне ли пак, работата е ясена.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Здравей колега todorakis,
Аз имам същите проблеми и симптоми , както при теб. Другата седмица имам записан час за диагностика в Тойота Тиксим - Пловдив. Не знам какво да очаквам.
При теб как се развиха нещата?
Аз имам същите проблеми и симптоми , както при теб. Другата седмица имам записан час за диагностика в Тойота Тиксим - Пловдив. Не знам какво да очаквам.
При теб как се развиха нещата?
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Здравейте,
При мен се получаваше същото, при ускорение започна да генерира същата грешка. Първото нещо, което направих беше да проверим кабелите и контакта на първа дюза. Една седмица след това нямаше проблем, но след това отново генерира същата грешка. Казаха ми, че ако зачести генерирането на грешката, да се провери и евентуално да се рециклира дюзата. След около 2, 3 седмици, както си карах по магистралата колата почна да придърпва и спрях. Оказа се, че на въпросната първа дюза е опуснала дифтунката и замириса яко на изгорели газове. Добрах се до вкъщи. Ходих на майстор, който смени дифтунгите на вс. дюзи, като ги и почистиха. След въпросната процедура, бях на диагностика в ТОЙОТА и всичко бе в норма. При мен има следи да е пипано по блока за управление на дюзите, така е внесена от Германия. Вече един месец я карам и нямам проблем. Така, че провери дали не изпуска дюзата!
Поздрави!
При мен се получаваше същото, при ускорение започна да генерира същата грешка. Първото нещо, което направих беше да проверим кабелите и контакта на първа дюза. Една седмица след това нямаше проблем, но след това отново генерира същата грешка. Казаха ми, че ако зачести генерирането на грешката, да се провери и евентуално да се рециклира дюзата. След около 2, 3 седмици, както си карах по магистралата колата почна да придърпва и спрях. Оказа се, че на въпросната първа дюза е опуснала дифтунката и замириса яко на изгорели газове. Добрах се до вкъщи. Ходих на майстор, който смени дифтунгите на вс. дюзи, като ги и почистиха. След въпросната процедура, бях на диагностика в ТОЙОТА и всичко бе в норма. При мен има следи да е пипано по блока за управление на дюзите, така е внесена от Германия. Вече един месец я карам и нямам проблем. Така, че провери дали не изпуска дюзата!
Поздрави!
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
Здравейте,
Много благодаря. Ще проверя дали не изпуска отнякъде.
Хубав ден.
Много благодаря. Ще проверя дали не изпуска отнякъде.
Хубав ден.
Check engine + P062D, Авенсис Т27 2.2 D4D
P062D + С1201 инфикира за електрически проблем в EDU модула или 1-ва дюза. Chochkobg, няма абсолютно никакъв смисъл да ходиш в Тойота Пловдив. Мега зле са там по мое мнение и то още отпреди 10-ина години, когато карах служебни Тойоти и се обслужваха при тях. Ако искаш добра диагностика иди в Пазарджик. Това което мога аз да ти кажа е на първо време да се разменят местата на 1- ва и 4-та дюза, като по този начин да се установи дали проблема е дюза или EDU. Ако след размяната на местата им вторичната грешка се промени на С1204 значи е дюза. Ако се запази C1201- EDU. Доколкото търсих EDU в БГ не се ремонтира. В ebay има да се продават доста и цената варира, но е около 400лв.
Това е от мен.
Това е от мен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта