Колко километра пробег са много за RAV4 на старо?
Колко километра пробег са много за RAV4 на старо?
Здр на всички!
Мисля да си купувам RAV4 2.0i - 1995-1998 на старо, та се чудех колко километра пробег могат да се считат вече за прекалено много за този автомобил?
Гледам, че в мобиле.бг в ценовия диапазон 10 000 - 12 000 хил. лева има добри машинки, но обикновено са около 160 000 км. пробег (+- 20 000).
Интересно ми е след около 150 000 км как може да се определи техническото състояние на РАВ-а и след тези километри има ли някакви значителни промени в производителността? Къде всъщност е границата, ако се приеме, че РАВ-а е обслужван добре...
Мисля да си купувам RAV4 2.0i - 1995-1998 на старо, та се чудех колко километра пробег могат да се считат вече за прекалено много за този автомобил?
Гледам, че в мобиле.бг в ценовия диапазон 10 000 - 12 000 хил. лева има добри машинки, но обикновено са около 160 000 км. пробег (+- 20 000).
Интересно ми е след около 150 000 км как може да се определи техническото състояние на РАВ-а и след тези километри има ли някакви значителни промени в производителността? Къде всъщност е границата, ако се приеме, че РАВ-а е обслужван добре...
На 99% от колите километражите са връщани.
Не вярвай на това което ти казват.
Преди да вземеш кола я прегледаи при майстор, на който имаш доверие - това също не е гарнация, че няма да те минат.
Зависи как е карана колата - може и 150 000 да са много, може и 300 000 да не са проблем.
Мястото където работя имаме служебни Тойоти Хаилукс - имаше една дето имаше 220 000 за по-малко от 3 години и беше развалина.
От друга страна, ползвах услугите на един таксиджия в Атина около месец. Той караше Карина Епсилон и ми каза, че за 8 години е навъртял с ортака си 800 000 км на тази кола и не ремонтирал нищо, освен нормалното за съответните километри (консумативи, съединител, накладки и т.н.) + гарнитура на глава на 500 000 км.
Така че ако някой ти каже, че 10 годишна кола е на 160 000, значи почти сигурно те лъже, но това не трбява да те притеснява. Другата ми кола е Голф, взех го на 164 000, на 194 000 му сменях гарнитура на глава и майсторите казаха , че колата не е била на 164 000 а на 2 пъти по толкова...май се разприказвах...та така.
Не вярвай на това което ти казват.
Преди да вземеш кола я прегледаи при майстор, на който имаш доверие - това също не е гарнация, че няма да те минат.
Зависи как е карана колата - може и 150 000 да са много, може и 300 000 да не са проблем.
Мястото където работя имаме служебни Тойоти Хаилукс - имаше една дето имаше 220 000 за по-малко от 3 години и беше развалина.
От друга страна, ползвах услугите на един таксиджия в Атина около месец. Той караше Карина Епсилон и ми каза, че за 8 години е навъртял с ортака си 800 000 км на тази кола и не ремонтирал нищо, освен нормалното за съответните километри (консумативи, съединител, накладки и т.н.) + гарнитура на глава на 500 000 км.
Така че ако някой ти каже, че 10 годишна кола е на 160 000, значи почти сигурно те лъже, но това не трбява да те притеснява. Другата ми кола е Голф, взех го на 164 000, на 194 000 му сменях гарнитура на глава и майсторите казаха , че колата не е била на 164 000 а на 2 пъти по толкова...май се разприказвах...та така.
Subaru Impreza 2,0
"И един шоколад овиваше мармота в целофан..."Peychev написа:Той караше Карина Епсилон и ми каза, че за 8 години е навъртял с ортака си 800 000 км на тази кола и не ремонтирал нищо, освен нормалното за съответните километри (консумативи, съединител, накладки и т.н.) + гарнитура на глава на 500 000 км.

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
hyankov, не виждам защо се съмняваш в по-горната история. Оставям настрана качествата на модела CarinaE, но ако една кола се ползва за такси, или по друга причина й се налага да работи 24/7, това е отличен шанс да достигне подобни умопомрачителни километри, че и повече. Нищо не скапва повече колите от режима загряване-изстиване, всеки ще го потвърди. В mobile.de редовно се виждат обяви за бивши таксита на над милион километра, вярно, че са Мерцедес, дизел, но и повечето останали марки могат да го направят, ако се карат в оптималния режим и им се сменят консумативите редовно.hyankov написа:"И един шоколад овиваше мармота в целофан..."Peychev написа:Той караше Карина Епсилон и ми каза, че за 8 години е навъртял с ортака си 800 000 км на тази кола и не ремонтирал нищо, освен нормалното за съответните километри (консумативи, съединител, накладки и т.н.) + гарнитура на глава на 500 000 км.

Вярвам че може да доживее до такива километри, ама чак пък без сериозни ремонти... Ама щом казвате, слушам и си взимам поука 

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Da de,i az se opitvam da obiasniavam na priateli,koito si kupuvat koli na 8-12 godini da gledat v kakvo sastoianie e kolata,a ne kolko pishe na kilometraja.Te se miatat na tia ,na koito pishe malko na kilometraja,i to kupuvani ot BG,t.e. 100% prevartan kilometraj.Kato predi godini gledam na Gorubliane edna Corolla "98 godina i toia napisal 75000 km.,tolkova pishe na kilometraja,ami samo kato i poglednah garneto,stoikata i tabloto,vednaga mi stana iasno che e na 250000-300000km.,minimum nad 200000km.i ne beshe pazena osobeno,i mu go kazah v ochite,toi si zamalcga i ne kaza ni6to poveche.Peychev написа:На 99% от колите километражите са връщани.
Зависи как е карана колата - може и 150 000 да са много, може и 300 000 да не са проблем.
Така че ако някой ти каже, че 10 годишна кола е на 160 000, значи почти сигурно те лъже, .
Ta mnogo hora gledat ne kolko e zapazena kolata,kolkoto kilometraja da sochi pod 200000km.,a az sam vijdal koli na po 150000km.,koito sa realni i sa kochini i koli na po 250000km.,koito sa karani i poddarjani kakto triabva i s merak i sa kato na edva 100000km.,zapazeni,svetiat.
Vsi4ko si zavisi ot sobstvenika kak ia e gledal,a ne na kolko kilometra e.
Drugia variant e kola ot edin model,mnogo hora vse gledat da vzemat s 2 ili 3 godini da e po-nova,a nishto che modela e edin i sasht,no da e po-nov s 2 godini,a toi moje da ne e pazen i zapazen,no te gledat da e po-nov s niakoia godiina i estestveno e po-evtin i e na cenata na po-staria s 2 godini ,koito obache e pazen,ta po-umno e da vzeme tozi po-staria s 2 godini,no pazen,otkolkoto po-novia s 2 god.,no nezapazen pri polojenie che sa na edna cena
.Fakticheski edin model t.e. generacia na modela,se proizvejda okolo 4-5 godini,i po nego ne se praviat niakakvi seriozni promeni,taka che triabva da se gleda kolko e zapazen ,a ne dali e s 2 godini po-star ili po-nov.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
оВтопиг ОНhyankov написа:Вярвам че може да доживее до такива километри, ама чак пък без сериозни ремонти... Ама щом казвате, слушам и си взимам поука
USA както казват е друг свят - странно защо след като нямате модела там се съмняваш в качествата му.
Лек... много лек сърч в гугля дава някаква бегла представа защо такситата в Лондон и Цюрих са Карини и Авенсиси.
По правило Карина в Лондон не се изпуска от таксиметровите компании по две причини. Първа - изключителна идиотоустойчивост на купе двигател и кво ли не (то кво ли и има че да се разваля). 2ра точка продължение на 1ва (то кво ли има ...) - място доста повече от която и да е S класа на Мерцедес в салона, за багажника ич не ща да споменавам.
В Германия Карина сме търсили на моя кумец като моята 4 месеца и на края взе някаква разнебитена английска от 400км разстояние. Просто ги нема ... много ги търсят и за Африка, а не се продават.
Лично аз ... колко пъти съм и се ядосвал и съм си търсил причина да я разкарам не е верно. Ама ... нема такова добиче... нема...
Па най - ми е мазно като отворим двигателя и си пише сичко на български - Diagnosis, Oil, Water, Please ..., тва онва... сичко е направи си сам. Тъпото .. що нали сме авто мото маняци... деба и капака - отварям го само за смяна на тъпото масло...
Може идеалната комбинация да е Карина и Голф ГТи, де да знам...
Когато я взимах, що я взех... ми щото кат студент беден немах пари да поддържам БМВ примерно. Ели пък дори Нисан Примера (със абонираната си 5та скорост и биалетки секи 15К км), хем че бех в Нисан сектата по тва време.
Не си гледал статистики явно, ама ето малко разбивка на детски илюзии ....
http://www.avtoweb.com/index.php3?sl=cs ... del5=C+200
П.С. Та 800 000км много съм склонен да вярвам, че са му тамън да е разработен тоя дефорсак тип "умрела камИла". (Все пак е правен по времето, когато дори ФВ и Опел са правили 16 волтвови глави и са вадили ... охооо... цели 150 коня от тех! Па Тойота 175.)
оВтопиг ОВ
Я кат сме заблъскали яко ОвТопиг - Алтеза четеш ли? biggrin.gif
В БГ имах униКалната възможност отново да поогледам Карината отдолу. Карини сигурно рядко виждаш, но предполагам са на едно шаси с некой друг модел и си го забелязал, та ще попитам.
Значи две неща ме заинтригуваха много:
1. 3 напречни носача на двигателя?!
2. Надлъжно си има двата странични прага, двата надлъжни носача, АМААААААА има от страната на шофьора още един П-образен профил по цялата дължина надупчен със изтеглени на долу елипси.
Начи тва второто нямах време да го съзерцавам много, но предвид, че каросерията на Карината е била в последната фаза на еволюцията си, то се очаква, че това не е кръпка в посления момент на първа предсерия, колкото да спазят срока, ми си е нещо много смислено... аз съм мат обаче. Някакво обяснение имаш ли?
Ще ми се да видя краш тестовете - може там да има обяснение ...
В БГ имах униКалната възможност отново да поогледам Карината отдолу. Карини сигурно рядко виждаш, но предполагам са на едно шаси с некой друг модел и си го забелязал, та ще попитам.
Значи две неща ме заинтригуваха много:
1. 3 напречни носача на двигателя?!

2. Надлъжно си има двата странични прага, двата надлъжни носача, АМААААААА има от страната на шофьора още един П-образен профил по цялата дължина надупчен със изтеглени на долу елипси.
Начи тва второто нямах време да го съзерцавам много, но предвид, че каросерията на Карината е била в последната фаза на еволюцията си, то се очаква, че това не е кръпка в посления момент на първа предсерия, колкото да спазят срока, ми си е нещо много смислено... аз съм мат обаче. Някакво обяснение имаш ли?
Ще ми се да видя краш тестовете - може там да има обяснение ...
hyankov, наблегнал съм на това, че той ми е казал така, а дали е вярно няма как да знам, факта е, че ми го каза.
"Той караше Карина Епсилон и ми каза, че за 8 години е навъртял с ортака си 800 000 км на тази кола и не ремонтирал нищо, освен нормалното за съответните километри (консумативи, съединител, накладки и т.н.) + гарнитура на глава на 500 000 км."

"Той караше Карина Епсилон и ми каза, че за 8 години е навъртял с ортака си 800 000 км на тази кола и не ремонтирал нищо, освен нормалното за съответните километри (консумативи, съединител, накладки и т.н.) + гарнитура на глава на 500 000 км."
Subaru Impreza 2,0
Е, аз не казвам че ти лъжеш laugh.gif Просто явно съм тукашните стандарти за коли леко са ми промили мозъка, защото много рядко виждам нещо над 180,000 мили...
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
E to i tuk ne se kara neshto nad 180 K mili, ama prichinata za towa e weche druga:).hyankov написа:Е, аз не казвам че ти лъжеш laugh.gif Просто явно съм тукашните стандарти за коли леко са ми промили мозъка, защото много рядко виждам нещо над 180,000 мили...
800 000 km sa si tiradjiisko postijenie wse pak

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта