celica 2001
- genadey
- Мнения: 26
- Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
- Местоположение: sofia
- Автомобил: Celica VVTL-I
- Обратна връзка:
celica 2001
имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: celica 2001
Nema hidravlika ,ma ima veriga. Taka che ako e na okolo 180 000 e normalno da e stanala malko po-shumnagenadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна


-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: celica 2001
И на двата двигателя (1ZZ-FE и 2ZZ-GE) е с пулове. Хлабините на студено са:genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
всмукателни 1ZZ-FE 0.15-0.25; 2ZZ-GE 0.15-0.25mm
изпускателни 1ZZ-FE 0.25-0.35; 2ZZ-GE 0.35-0.45mm
Lord-а е прав, че най-вероятно е веригата, но не боли да провериш хлабините и да ги настроиш, защото се е поразтегнала.
- genadey
- Мнения: 26
- Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
- Местоположение: sofia
- Автомобил: Celica VVTL-I
- Обратна връзка:
ее
ее колата е на 80000 км и я взех на скоро за сега возиата и разхода наи много ме впечатлиават дълго време не можах да се регистрирам малко ми се струва запушена и мудна но все пак жена я е карала някои ако може да даде акъл как да я направя малко по пъргава за сега съм се замислил за спортен филтър колебая се нещо за чип но все пак споделете
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: ее
Предполагам, че колата е с 1ZZ-FE двигателя. Тя не е 'мудна', просто така си върви. Силата на този двигател е в добрия въртящ момент от около 3500 об/мин нагоре. Доста е икономична и добре изглежда, но не е 'спортен', а по-скоро всекидневен автомобил.genadey написа:... малко ми се струва запушена и мудна но все пак жена я е карала някои ако може да даде акъл как да я направя малко по пъргава за сега съм се замислил за спортен филтър колебая се нещо за чип но все пак споделете...
Ако искаш да вдигнеш мощността най-добрия начин е TRD суперчарджър. Турбиниране не мисля че е практично и трябва да се внимава с високите обороти заради удължения ход на буталото.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
poli ti sha ma razbiesh.
iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji
iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
С филтъра и генерацията прави първата стъпка-началото,а покупката на Power FC-то ще му бъде полезна и за в бъдеще,за този момент ECU-то ще му даде около +12% мощнтонст(ECO-то е програмирано и готово за употреба),пипнат е аванса,горивото и VVTi-то(доколкото си спомням).
ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.
ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
- genadey
- Мнения: 26
- Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
- Местоположение: sofia
- Автомобил: Celica VVTL-I
- Обратна връзка:
гг
ок де а от къде мога да намера данни за това какъв трябва да е диаметъра на генерацията разположението и ко да ги правя сондите като махнах катализатора почна да ми изписва грешки от 2 ламда сонда
poli написа:С филтъра и генерацията прави първата стъпка-началото,а покупката на Power FC-то ще му бъде полезна и за в бъдеще,за този момент ECU-то ще му даде около +12% мощнтонст(ECO-то е програмирано и готово за употреба),пипнат е аванса,горивото и VVTi-то(доколкото си спомням).
ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!
- genadey
- Мнения: 26
- Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
- Местоположение: sofia
- Автомобил: Celica VVTL-I
- Обратна връзка:
жж
ммм поясни малко за това S-AFC ili S-AFC2 от къде колко как...
ugabuga написа:poli ti sha ma razbiesh.
iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji
- Прикачени файлове
-
- img433.jpg (164.5 KiB) Преглеждано 4693 пъти
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!
Re: celica 2001
провери си оптегача на ремъка, има като един малък амортесьор на него и кат прокапе отслабва, та от там и допълнителен шум, случва се доста често. може да провериш и оптегача на веригата, по никога и неговата смяна помага. но трябва да те предупредя че 1ZZ двигателите са си шумнички по начало. колкото до SAFC2, това е малка електронна машинка дет лъже колко е действителния приток на въздух, така разбъзикваш A/F ratio-то ти и я правиш да е по бедна сместа = повече коне. мен ако ме питаш, не се занимавай с глупости, остави си я колата както е.genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта