celica 2001

Аватар
genadey
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
Местоположение: sofia
Автомобил: Celica VVTL-I
Обратна връзка:

celica 2001

Мнение от genadey » 11 Юни 2007 08:56

имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: celica 2001

Мнение от LordDigital » 11 Юни 2007 17:11

genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
Nema hidravlika ,ma ima veriga. Taka che ako e na okolo 180 000 e normalno da e stanala malko po-shumna wink.gif
Изображение

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: celica 2001

Мнение от Scott » 11 Юни 2007 17:54

genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
И на двата двигателя (1ZZ-FE и 2ZZ-GE) е с пулове. Хлабините на студено са:
всмукателни 1ZZ-FE 0.15-0.25; 2ZZ-GE 0.15-0.25mm
изпускателни 1ZZ-FE 0.25-0.35; 2ZZ-GE 0.35-0.45mm

Lord-а е прав, че най-вероятно е веригата, но не боли да провериш хлабините и да ги настроиш, защото се е поразтегнала.

Аватар
genadey
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
Местоположение: sofia
Автомобил: Celica VVTL-I
Обратна връзка:

ее

Мнение от genadey » 11 Юни 2007 20:19

ее колата е на 80000 км и я взех на скоро за сега возиата и разхода наи много ме впечатлиават дълго време не можах да се регистрирам малко ми се струва запушена и мудна но все пак жена я е карала някои ако може да даде акъл как да я направя малко по пъргава за сега съм се замислил за спортен филтър колебая се нещо за чип но все пак споделете
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: ее

Мнение от Scott » 12 Юни 2007 17:07

genadey написа:... малко ми се струва запушена и мудна но все пак жена я е карала някои ако може да даде акъл как да я направя малко по пъргава за сега съм се замислил за спортен филтър колебая се нещо за чип но все пак споделете...
Предполагам, че колата е с 1ZZ-FE двигателя. Тя не е 'мудна', просто така си върви. Силата на този двигател е в добрия въртящ момент от около 3500 об/мин нагоре. Доста е икономична и добре изглежда, но не е 'спортен', а по-скоро всекидневен автомобил.
Ако искаш да вдигнеш мощността най-добрия начин е TRD суперчарджър. Турбиниране не мисля че е практично и трябва да се внимава с високите обороти заради удължения ход на буталото.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Юни 2007 18:35

mda, pogledni edna druga tema tuka za Cold Air intake na Corolla 2000 sas sushtia mator. Nai veroiatno polza nikva niama da ima ot filtar.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 13 Юни 2007 00:42

Филтъ+генерция до отзад+ECU Apexi Power FC :thumbsup:
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 13 Юни 2007 02:27

poli ti sha ma razbiesh.

iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 13 Юни 2007 08:54

С филтъра и генерацията прави първата стъпка-началото,а покупката на Power FC-то ще му бъде полезна и за в бъдеще,за този момент ECU-то ще му даде около +12% мощнтонст(ECO-то е програмирано и готово за употреба),пипнат е аванса,горивото и VVTi-то(доколкото си спомням).



ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

Аватар
genadey
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
Местоположение: sofia
Автомобил: Celica VVTL-I
Обратна връзка:

гг

Мнение от genadey » 14 Юни 2007 20:56

ок де а от къде мога да намера данни за това какъв трябва да е диаметъра на генерацията разположението и ко да ги правя сондите като махнах катализатора почна да ми изписва грешки от 2 ламда сонда
poli написа:С филтъра и генерацията прави първата стъпка-началото,а покупката на Power FC-то ще му бъде полезна и за в бъдеще,за този момент ECU-то ще му даде около +12% мощнтонст(ECO-то е програмирано и готово за употреба),пипнат е аванса,горивото и VVTi-то(доколкото си спомням).



ПС.След това като реши какво ще прави било то компресор...ще трябва да се програмира само Powre FC-то.
Не казвам че не може да мине без него,но може да си го вземе от сега и да му е мирна главата.
По тази логика може да достигне колата и 250-300кс.и пак да не го сложи,а да си играе с алтернативи.
Най-важното в един ъпгрейд на еди автомобил е сигурността и надеждността особенно когато става дума за ежедневна употреба.
А в крайна сметка един чиптунинг ще му струва около 900лв.,а Power FC-то около 1400лв.,май е по-изгодно.
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!

Аватар
genadey
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
Местоположение: sofia
Автомобил: Celica VVTL-I
Обратна връзка:

жж

Мнение от genadey » 14 Юни 2007 20:59

ммм поясни малко за това S-AFC ili S-AFC2 от къде колко как...
ugabuga написа:poli ti sha ma razbiesh.

iskash da kajesh che pri polojenie che edinstvenite modove sa filtar i auspuh, ti si sklonen da slojish PowerFC???? mi che to tva FC she struve 1/5 kolkoto cialata kola. Za tez mods e dostatachen dori edin S-AFC ili S-AFC2, da ne govorim che za malko poveche kinti moje i Megasquirt da se sloji
Прикачени файлове
img433.jpg
img433.jpg (164.5 KiB) Преглеждано 4686 пъти
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: жж

Мнение от Scott » 14 Юни 2007 21:29

Пич, къде загуби капачката на разширителния съд за хидравличната течност?

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 14 Юни 2007 21:33

ami ima gi na mnogo mesta, tochno ne moga da ti kaja. kam $200 i po malko varviat.

tarsi po ebay, forumi i t.n.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
genadey
Мнения: 26
Регистриран на: 10 Юни 2007 23:57
Местоположение: sofia
Автомобил: Celica VVTL-I
Обратна връзка:

йй

Мнение от genadey » 14 Юни 2007 22:09

а я даите акъл малко тиа дни искам да я вкарам за цялостен преглед на мотора къде работят добре само да нее в тоиота кадето ми записаха час за след месец wacko.gif
НИКОГА НЕ КАРАМ ПО БЪРЗО ОТ КОЛКОТО ЛЕТИ АНГЕЛЪТ МИ ХРАНИТЕЛ!!!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Re: celica 2001

Мнение от ALTEZZA » 14 Юни 2007 22:20

genadey написа:имам едно въпросче за новата селика 2001 година vvt-i 1.8 има ли представа някои с хидравлични повдигачи ли е или има реглаж защото си взех такава на 80000 км но ми се струва малко шумна
провери си оптегача на ремъка, има като един малък амортесьор на него и кат прокапе отслабва, та от там и допълнителен шум, случва се доста често. може да провериш и оптегача на веригата, по никога и неговата смяна помага. но трябва да те предупредя че 1ZZ двигателите са си шумнички по начало. колкото до SAFC2, това е малка електронна машинка дет лъже колко е действителния приток на въздух, така разбъзикваш A/F ratio-то ти и я правиш да е по бедна сместа = повече коне. мен ако ме питаш, не се занимавай с глупости, остави си я колата както е.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта