RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
- iovkito
- Мнения: 2931
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 80 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Тази тема лека-полека ме отказва от закупуването на хибрид в близкото бъдеще.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Според мен накратко - прекалено голям тормоз ѝ хвърляш и за това се държи така.
Само ще ти споделя, че при мен МГ-то в тази температури обикновено го поддържам на температура под 50 градуса.
Или още по-накратко - или приемаш факта, че малко профила и желанието ти на каране малко се разминава с идеята и възможностите на системата, или я продаваш и взимаш нещо с друго задвижване.
Само ще ти споделя, че при мен МГ-то в тази температури обикновено го поддържам на температура под 50 градуса.
Или още по-накратко - или приемаш факта, че малко профила и желанието ти на каране малко се разминава с идеята и възможностите на системата, или я продаваш и взимаш нещо с друго задвижване.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Дай да се разберем, някой ден да я караш 3-4 часа и ще видим. Имай в предвид, че това не е Приус и тежи близо 2 тона. Според мен има някаква драма със системата, дали е софтуер, дали е нещо друго не знам, но не е нормално да реже толкова. МГ-тата редовно са толкова горещи, дори да се кара леко и спокойно.
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Според мен проблемът е в стила на шофиране, а не толкова в температурите... Компютъра хваща 'ератично' шофиране , и щото не знае как да реагира - не може да си адаптира и прогнозира действията... Затова клъцва крилата и решава да въведе рестрикции...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- mfandakov
- Мнения: 3537
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 36 пъти
- Получена благодарност: 78 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Наказва Ви автомобил с рестрикции, пазете се скоро от последващ етап.Знаете какво следва след рестрикциите.
Плащаш данъци върху парите, които изкарваш.
И върху парите,които харчиш.
И върху нещата,които притежаваш,и за които вече си платил данъци,с парите,върху парите вече си бил обложен.
И всичкo се разпределя от;
Лъжци,крадци,измамници, ......За твое добро.
И върху парите,които харчиш.
И върху нещата,които притежаваш,и за които вече си платил данъци,с парите,върху парите вече си бил обложен.
И всичкo се разпределя от;
Лъжци,крадци,измамници, ......За твое добро.
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Може, ама какво значи ератично ... та ако ще караш хибрид ... ходиш на кръжок и ти издават тапия, че видиш ли няма да го объркваш?
Искам да отбележа, аз не търся проблем с колата, търся обяснение на поведението и, като в същото време споделям опит. Ако се окаже, че има проблем, добре, ако не ще свиквам с това. Просто ми се струва ненормално, като понатиснеш малко, да се "шашка". Отделно не ми се струва нормално, да грее толкова тая батерия от няма нищо. Днес сутринта тръгнах с батерия на 26C, един час по-късно включително и в задръстванията, беше на 44C и съответно рязане на заряд/разряд (цък), някак си ... не ми е много нормално, ама пък може и да е ... знам ли ...
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Не става въпрос за кръжок, а за адаптиране на стила според особеностите на МПС...
Сам знаеш, че ако от дизелак слезеш на бензинка, особено ако нямаш доста опит, се случва да загасиш двигателя няколко пъти просто защото бензинката няма такъв въртящ момент в ниските... Обратно - от бензин към дизел се случва да въртиш високи обороти без да има такава нужда... И така - докато се адаптираш към конкретните технически особености...
Предполагам шофирането ти е прекалено 'накъсано' ... Например неколкократно рязко ускорение и спиране на МАХ... При което машинката казва 'при такъв интензивен режим заряд/разряд акумулатора няма да издържи дълго - ще огранича тока през него'...
Сам знаеш, че ако от дизелак слезеш на бензинка, особено ако нямаш доста опит, се случва да загасиш двигателя няколко пъти просто защото бензинката няма такъв въртящ момент в ниските... Обратно - от бензин към дизел се случва да въртиш високи обороти без да има такава нужда... И така - докато се адаптираш към конкретните технически особености...
Предполагам шофирането ти е прекалено 'накъсано' ... Например неколкократно рязко ускорение и спиране на МАХ... При което машинката казва 'при такъв интензивен режим заряд/разряд акумулатора няма да издържи дълго - ще огранича тока през него'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Ако изказването ти не е саркастично, то с удоволствие бих покарал хибриден РАВ4, за да събера някакви впечатления с малко по-дълго каране, а не на тест драйв за 30 минути.DeXa написа: Дай да се разберем, някой ден да я караш 3-4 часа и ще видим. Имай в предвид, че това не е Приус и тежи близо 2 тона. Според мен има някаква драма със системата, дали е софтуер, дали е нещо друго не знам, но не е нормално да реже толкова. МГ-тата редовно са толкова горещи, дори да се кара леко и спокойно.
Но в лога, който днес си направил се вижда, че МГ-то ти не е било тормозено и от над час работа пак е достигнало до 50-на градуса и колата се държи абсолютно нормално.
Значи сам виждаш, че за над час работа достига 50 градуса и пак сам казваш, че за 3 минути стига 90 градуса, което показва голям тормоз над системата.
Не съм убеден, че проблема е 2 тона, както казваш. Ако целта ми е да загрея системата и да ме резне, това мога умишлено да го направя на Приуса за под 3 минути, както сам казваш.
Но след час и половина в града, то си го държа под 50 градуса обикновено.
Реално двигателя грее когато има голям ток през него, а въртенето му е прекалено ниско. Типично потегляне от място с максимален капацитет от към въртящ момент. Ако това само го преодолееш като вид "съобразяване", тогава ще имаш голям напредък в "стила" ти на каране.
За това казах, че според мен причината е в стила на каране и просто трябва да го приемеш, и да не търсиш някакъв проблем, а просто да си караш спокойно и безгрижно.
Последно промяна от BOz на 14 Авг 2017 11:58, променено общо 2 пъти.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
То да шофираш хибрид изисквало повече грижи, внимание и умения от колкото да гледаш бебе. Не е сериозно да се изисква от шофьора такова едва ли не вманиачаване в градуси, заряди, разряди, наклони и всичко това накрая за няма нищо...Мъкнеш едни доста килограми от горе и имаш по-малък багажник. Е не мерси.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
С това не съм съгласен.todor87 написа: То да шофираш хибрид изисквало повече грижи, внимание и умения от колкото да гледаш бебе. Не е сериозно да се изисква от шофьора такова едва ли не вманиачаване в градуси, заряди, разряди, наклони и всичко това накрая за няма нищо...Мъкнеш едни доста килограми от горе и имаш по-малък багажник. Е не мерси.
Изисква като гледаш разни неща и се чудиш какво става. Ама ако си потребител и не логваш постоянно данни, няма да ти дреме какво става "отзад".
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Неслучайно по-горе споменах 'вманиачаването' при размяна на бензинов с дизелов автомобил и обратно....
Всяка техника си има своята специфика... Вманиачаване ли бе прехода в стила от карбураторен към инжекторен автомобил???
А този преход също наложи разлика в стила - при карбуратора двигателя гореше минимално когато не е натоварен в средни обороти, дори и да е с предавка надолу... В ниските не бе добре - цапаше свещи, гореше повече и т.н.
Докато при инжекторните двигатели безусловно горят по-малко колкото се може при по-ниски обороти...
Разликата в техниката не може да не наложи промяна в стила САМО когато искаш да използваш и изцедиш най-доброто от техниката...
Ако не искаш да изцеждаш всички възможности - караш както си искаш и си свиркаш...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Изобщо не ми е саркастично изказването, разбираме се и готово.BOz написа:Ако изказването ти не е саркастично, то с удоволствие бих покарал хибриден РАВ4, за да събера някакви впечатления с малко по-дълго каране, а не на тест драйв за 30 минути.DeXa написа: Дай да се разберем, някой ден да я караш 3-4 часа и ще видим. Имай в предвид, че това не е Приус и тежи близо 2 тона. Според мен има някаква драма със системата, дали е софтуер, дали е нещо друго не знам, но не е нормално да реже толкова. МГ-тата редовно са толкова горещи, дори да се кара леко и спокойно.
Но в лога, който днес си направил се вижда, че МГ-то ти не е било тормозено и от над час работа пак е достигнало до 50-на градуса и колата се държи абсолютно нормално.
Значи сам виждаш, че за над час работа достига 50 градуса и пак сам казваш, че за 3 минути стига 90 градуса, което показва голям тормоз над системата.
Не съм убеден, че проблема е 2 тона, както казваш. Ако целта ми е да загрея системата и да ме резне, това мога умишлено да го направя на Приуса за под 3 минути, както сам казваш.
Но след час и половина в града, то си го държа под 50 градуса обикновено.
Реално двигателя грее когато има голям ток през него, а въртенето му е прекалено ниско. Типично потегляне от място с максимален капацитет от към въртящ момент. Ако това само го преодолееш като вид "съобразяване", тогава ще имаш голям напредък в "стила" ти на каране.
За това казах, че според мен причината е в стила на каране и просто трябва да го приемеш, и да не търсиш някакъв проблем, а просто да си караш спокойно и безгрижно.
Идеята на днешния лог, беше батерията, не MG-то - то както загрява за норматив, така и изстива. То не ме притеснява - в случая от онзи ден бързах много по наклон (Симеоновско, после Драгалевци). Притеснява ме единствено бързината, с която загрява батерията. Според мен не е нормално ...
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
- boyanmt
- Мнения: 935
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Сори за въпроса,ама как/от къде се пуска тази вентилация на батерията? Аз не съм виждал такова копче?
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Няма, всичко е автоматично.
Lexus NX 300H F sport
- boyanmt
- Мнения: 935
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Аз до сега не съм чувал тази вентилация?
Не съм усещал загуба на мощност,в следствие прегряване на батерията.
Не съм усещал загуба на мощност,в следствие прегряване на батерията.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост