RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
iovkito
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от BOz » 14 Авг 2017 09:44
Само ще ти споделя, че при мен МГ-то в тази температури обикновено го поддържам на температура под 50 градуса.
Или още по-накратко - или приемаш факта, че малко профила и желанието ти на каране малко се разминава с идеята и възможностите на системата, или я продаваш и взимаш нещо с друго задвижване.


Разход на дизелов автоматик ->

BOz
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 14 Авг 2017 10:50
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 14 Авг 2017 10:58
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Митхат
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 14 Авг 2017 11:21
Може, ама какво значи ератично ... та ако ще караш хибрид ... ходиш на кръжок и ти издават тапия, че видиш ли няма да го объркваш?
Искам да отбележа, аз не търся проблем с колата, търся обяснение на поведението и, като в същото време споделям опит. Ако се окаже, че има проблем, добре, ако не ще свиквам с това. Просто ми се струва ненормално, като понатиснеш малко, да се "шашка". Отделно не ми се струва нормално, да грее толкова тая батерия от няма нищо. Днес сутринта тръгнах с батерия на 26C, един час по-късно включително и в задръстванията, беше на 44C и съответно рязане на заряд/разряд (цък), някак си ... не ми е много нормално, ама пък може и да е ... знам ли ...
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 14 Авг 2017 11:37
Сам знаеш, че ако от дизелак слезеш на бензинка, особено ако нямаш доста опит, се случва да загасиш двигателя няколко пъти просто защото бензинката няма такъв въртящ момент в ниските... Обратно - от бензин към дизел се случва да въртиш високи обороти без да има такава нужда... И така - докато се адаптираш към конкретните технически особености...
Предполагам шофирането ти е прекалено 'накъсано' ... Например неколкократно рязко ускорение и спиране на МАХ... При което машинката казва 'при такъв интензивен режим заряд/разряд акумулатора няма да издържи дълго - ще огранича тока през него'...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от BOz » 14 Авг 2017 11:44
Ако изказването ти не е саркастично, то с удоволствие бих покарал хибриден РАВ4, за да събера някакви впечатления с малко по-дълго каране, а не на тест драйв за 30 минути.DeXa написа: Дай да се разберем, някой ден да я караш 3-4 часа и ще видим. Имай в предвид, че това не е Приус и тежи близо 2 тона. Според мен има някаква драма със системата, дали е софтуер, дали е нещо друго не знам, но не е нормално да реже толкова. МГ-тата редовно са толкова горещи, дори да се кара леко и спокойно.
Но в лога, който днес си направил се вижда, че МГ-то ти не е било тормозено и от над час работа пак е достигнало до 50-на градуса и колата се държи абсолютно нормално.
Значи сам виждаш, че за над час работа достига 50 градуса и пак сам казваш, че за 3 минути стига 90 градуса, което показва голям тормоз над системата.
Не съм убеден, че проблема е 2 тона, както казваш. Ако целта ми е да загрея системата и да ме резне, това мога умишлено да го направя на Приуса за под 3 минути, както сам казваш.
Но след час и половина в града, то си го държа под 50 градуса обикновено.
Реално двигателя грее когато има голям ток през него, а въртенето му е прекалено ниско. Типично потегляне от място с максимален капацитет от към въртящ момент. Ако това само го преодолееш като вид "съобразяване", тогава ще имаш голям напредък в "стила" ти на каране.
За това казах, че според мен причината е в стила на каране и просто трябва да го приемеш, и да не търсиш някакъв проблем, а просто да си караш спокойно и безгрижно.


Разход на дизелов автоматик ->

BOz
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от todor87 » 14 Авг 2017 11:52


Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
todor87
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от BOz » 14 Авг 2017 11:54
С това не съм съгласен.todor87 написа: То да шофираш хибрид изисквало повече грижи, внимание и умения от колкото да гледаш бебе.Не е сериозно да се изисква от шофьора такова едва ли не вманиачаване в градуси, заряди, разряди, наклони и всичко това накрая за няма нищо...Мъкнеш едни доста килограми от горе и имаш по-малък багажник. Е не мерси.
Изисква като гледаш разни неща и се чудиш какво става. Ама ако си потребител и не логваш постоянно данни, няма да ти дреме какво става "отзад".

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от slowtraveler » 14 Авг 2017 13:08
Неслучайно по-горе споменах 'вманиачаването' при размяна на бензинов с дизелов автомобил и обратно....
Всяка техника си има своята специфика... Вманиачаване ли бе прехода в стила от карбураторен към инжекторен автомобил???
А този преход също наложи разлика в стила - при карбуратора двигателя гореше минимално когато не е натоварен в средни обороти, дори и да е с предавка надолу... В ниските не бе добре - цапаше свещи, гореше повече и т.н.
Докато при инжекторните двигатели безусловно горят по-малко колкото се може при по-ниски обороти...
Разликата в техниката не може да не наложи промяна в стила САМО когато искаш да използваш и изцедиш най-доброто от техниката...
Ако не искаш да изцеждаш всички възможности - караш както си искаш и си свиркаш...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от DeXa » 14 Авг 2017 15:14
Изобщо не ми е саркастично изказването, разбираме се и готово.BOz написа:Ако изказването ти не е саркастично, то с удоволствие бих покарал хибриден РАВ4, за да събера някакви впечатления с малко по-дълго каране, а не на тест драйв за 30 минути.DeXa написа: Дай да се разберем, някой ден да я караш 3-4 часа и ще видим. Имай в предвид, че това не е Приус и тежи близо 2 тона. Според мен има някаква драма със системата, дали е софтуер, дали е нещо друго не знам, но не е нормално да реже толкова. МГ-тата редовно са толкова горещи, дори да се кара леко и спокойно.
Но в лога, който днес си направил се вижда, че МГ-то ти не е било тормозено и от над час работа пак е достигнало до 50-на градуса и колата се държи абсолютно нормално.
Значи сам виждаш, че за над час работа достига 50 градуса и пак сам казваш, че за 3 минути стига 90 градуса, което показва голям тормоз над системата.
Не съм убеден, че проблема е 2 тона, както казваш. Ако целта ми е да загрея системата и да ме резне, това мога умишлено да го направя на Приуса за под 3 минути, както сам казваш.
Но след час и половина в града, то си го държа под 50 градуса обикновено.
Реално двигателя грее когато има голям ток през него, а въртенето му е прекалено ниско. Типично потегляне от място с максимален капацитет от към въртящ момент. Ако това само го преодолееш като вид "съобразяване", тогава ще имаш голям напредък в "стила" ти на каране.
За това казах, че според мен причината е в стила на каране и просто трябва да го приемеш, и да не търсиш някакъв проблем, а просто да си караш спокойно и безгрижно.
Идеята на днешния лог, беше батерията, не MG-то - то както загрява за норматив, така и изстива. То не ме притеснява - в случая от онзи ден бързах много по наклон (Симеоновско, после Драгалевци). Притеснява ме единствено бързината, с която загрява батерията. Според мен не е нормално ...
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
DeXa
- boyanmt
- Мнения: 930
- Регистриран на: 15 Яну 2018 21:01
- Местоположение: NE Черноморие
- Автомобил: RAV-4-за кибрит
- Благодарил/а: 1 път
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от boyanmt » 06 Фев 2019 22:40
Сори за въпроса,ама как/от къде се пуска тази вентилация на батерията? Аз не съм виждал такова копче?
boyanmt
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD температура на батерията и ограничаване на мощността
Мнение от smsdeliverer » 06 Фев 2019 23:05
Няма, всичко е автоматично.
smsdeliverer
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта