supra vs amg

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 03 Май 2007 04:03

jamie написа:Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen :whistle:
Колега, ако мога малко off-topic да питам, имам много подобен проблем на твоя. Под 3000 rpm нямам абсолютно никаква мощност. От всичко най ме дразни като правя десен завой - включвам на втора (защото е свръх ниско за 3та, пък не става на 1ва) и като излизам от кръстовището съм на 1500-2000 оборота и едвам кретам. Също така след рязко спиране оборотите ми падат на 400-500 и цялата кола се тресе - аха да изгасне. Споменаха ми че може да е от вакум leak. Имаш ли идея какво мога да направя за да потвърдя тоя възможност?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 03 Май 2007 04:26

az pa si misleh che sled 91 sa Mk4, da ne bi da e takava?

ps. ... aaa v greshka sam :) mk3 e :) ... e za mk3 da bie mercedesa hich ne e zle :-P

aide da mlukvam che sando sha ma bie

p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 03 Май 2007 05:25

ugabuga написа:az pa si misleh che sled 91 sa Mk4, da ne bi da e takava?

ps. ... aaa v greshka sam :) mk3 e :) ... e za mk3 da bie mercedesa hich ne e zle :-P

aide da mlukvam che sando sha ma bie

p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno
B*h maaamu sys tova 1.3 samo StrokerKits ti sa privizdat :whistle: :whistle: ,inak Suprite sa mu 7m-GTE motori. 1JZ sa samo za iaponia (za syzalenie) ,i mnoo redko gi stroke-vat - po-skoro slagat drugi cams i pruzinki i gi vyrtqt do kym 10 000 rpm.
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 03 Май 2007 08:18

LordDigital написа:E toi nali pishe che ima dve deto sa 199x ,demek MK3.
toyo_bg написа:супрата беше 82 година модел , а аз я купих 91 година от германия
toyo_bg написа:А верно че сам непознат за вас ама имах супра 2,8 още 91 година а сега имам 2 91 и 92 година едната е с десен волан и двете са турбо версии...
^e tova e super obarkvashto i podvejdashto, az prez cialoto vreme si mislia che se e darpal s MKII, pak to iavno e MKIII.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 03 Май 2007 12:09

hyankov написа:
jamie написа:Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen :whistle:
Колега, ако мога малко off-topic да питам, имам много подобен проблем на твоя. Под 3000 rpm нямам абсолютно никаква мощност. От всичко най ме дразни като правя десен завой - включвам на втора (защото е свръх ниско за 3та, пък не става на 1ва) и като излизам от кръстовището съм на 1500-2000 оборота и едвам кретам. Също така след рязко спиране оборотите ми падат на 400-500 и цялата кола се тресе - аха да изгасне. Споменаха ми че може да е от вакум leak. Имаш ли идея какво мога да направя за да потвърдя тоя възможност?
Ами "диагностиката" е малко като диагностика на стари свещи дали са годни - т.е. сменяш направо. Погледни каква дебелина са ти вакуумните маркучета, купи си 1 метър от магазина и си нарежи парчета по размер - смени всичките. Изрично провери на място дали се променат (спадат) оборотите при натискане на спирачния педал. Ако промяната е над 100-ина оборота, трябва да се огледа сервото на спирачките.

ПП: Инак има и начин за диагностика ама хем няма да е по-евтин, хем може да направиш беля.

toyo_bg
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Апр 2007 06:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от toyo_bg » 04 Май 2007 20:52

znachi qd me e che i dvete mi sa autamatik inache stqx da q probvam na bojurishte ako beshe rachka inache suprata naistina nabira unikalno na 400 metra nqkade udrqm spirachkite s 200 - 220 ne moga da vida tochno zastoto uskorenieto e golqmo i gledam da q darja v patq
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 07 Юни 2007 03:44

брех тея 220 км на 400 метра ... направо се записвай в клас C недей го мисли laugh.gif

toyo_bg
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Апр 2007 06:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от toyo_bg » 18 Юни 2007 07:00

fr3nzy ti karal li si avtomobil nad 400 konq saz zadno po planinski asfaltov pat? moga da te uverq che taq kola izobsto zadnicata ne q slucha tam na vseki zavoi na koito podam daje i polovin gaz zadnicata e pred prednicata.
Mejdu drugoto s tova startirane s razvinteno turbo na 400m sabrax skorostite nakup.
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта