Колега, ако мога малко off-topic да питам, имам много подобен проблем на твоя. Под 3000 rpm нямам абсолютно никаква мощност. От всичко най ме дразни като правя десен завой - включвам на втора (защото е свръх ниско за 3та, пък не става на 1ва) и като излизам от кръстовището съм на 1500-2000 оборота и едвам кретам. Също така след рязко спиране оборотите ми падат на 400-500 и цялата кола се тресе - аха да изгасне. Споменаха ми че може да е от вакум leak. Имаш ли идея какво мога да направя за да потвърдя тоя възможност?jamie написа:Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen
supra vs amg
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
az pa si misleh che sled 91 sa Mk4, da ne bi da e takava?
ps. ... aaa v greshka sam
mk3 e
... e za mk3 da bie mercedesa hich ne e zle :-P
aide da mlukvam che sando sha ma bie
p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno
ps. ... aaa v greshka sam


aide da mlukvam che sando sha ma bie
p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
B*h maaamu sys tova 1.3 samo StrokerKits ti sa privizdatugabuga написа:az pa si misleh che sled 91 sa Mk4, da ne bi da e takava?
ps. ... aaa v greshka sammk3 e
... e za mk3 da bie mercedesa hich ne e zle :-P
aide da mlukvam che sando sha ma bie
p.p.s. pishe v wikipedia che mk3 e idvala i sas 1jzgte ... ako e takava sas stroker da stane 2.8 sigurno sha e golemo jivotno



LordDigital написа:E toi nali pishe che ima dve deto sa 199x ,demek MK3.
toyo_bg написа:супрата беше 82 година модел , а аз я купих 91 година от германия
^e tova e super obarkvashto i podvejdashto, az prez cialoto vreme si mislia che se e darpal s MKII, pak to iavno e MKIII.toyo_bg написа:А верно че сам непознат за вас ама имах супра 2,8 още 91 година а сега имам 2 91 и 92 година едната е с десен волан и двете са турбо версии...
Ами "диагностиката" е малко като диагностика на стари свещи дали са годни - т.е. сменяш направо. Погледни каква дебелина са ти вакуумните маркучета, купи си 1 метър от магазина и си нарежи парчета по размер - смени всичките. Изрично провери на място дали се променат (спадат) оборотите при натискане на спирачния педал. Ако промяната е над 100-ина оборота, трябва да се огледа сервото на спирачките.hyankov написа:Колега, ако мога малко off-topic да питам, имам много подобен проблем на твоя. Под 3000 rpm нямам абсолютно никаква мощност. От всичко най ме дразни като правя десен завой - включвам на втора (защото е свръх ниско за 3та, пък не става на 1ва) и като излизам от кръстовището съм на 1500-2000 оборота и едвам кретам. Също така след рязко спиране оборотите ми падат на 400-500 и цялата кола се тресе - аха да изгасне. Споменаха ми че може да е от вакум leak. Имаш ли идея какво мога да направя за да потвърдя тоя възможност?jamie написа:Smeshno vi e na vas ama az kato si kupih Cromata dokato otkria problema (vacuum leak) pod 3000 RPM ne mojeh bordiur da izkateria.
I vse s mrysna gaz po sfetofari potegliania - sto Golfove mi se miataha stoto si misliat che si pravia startove s tiah.... kak da im obiasnia na horicata che zora e syvsem syvsem razlichen
ПП: Инак има и начин за диагностика ама хем няма да е по-евтин, хем може да направиш беля.
fr3nzy ti karal li si avtomobil nad 400 konq saz zadno po planinski asfaltov pat? moga da te uverq che taq kola izobsto zadnicata ne q slucha tam na vseki zavoi na koito podam daje i polovin gaz zadnicata e pred prednicata.
Mejdu drugoto s tova startirane s razvinteno turbo na 400m sabrax skorostite nakup.
Mejdu drugoto s tova startirane s razvinteno turbo na 400m sabrax skorostite nakup.
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта