MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Една част само от диагностиката,явно актуатора клини.И тук идва човека с Техстрийм на Тойота и хваща къде.
А не ,. давай всичко да сменяме за 2/3 К и
ще се оправи.
Кой в София ,аз лично не знам но в милионен град да няма такъв?? Едва ли!
Просто си иска занимавка с опциите в Техстрийма,и при желание се открива проблема.
А не ,. давай всичко да сменяме за 2/3 К и
ще се оправи.
Кой в София ,аз лично не знам но в милионен град да няма такъв?? Едва ли!
Просто си иска занимавка с опциите в Техстрийма,и при желание се открива проблема.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, ще препоръчам сервиз в София в момента в който съм сигурен, че проблема е решен. При мен нещата за сега не са ясни. Бях сменял съединителя, но при посещението при последния сервиз човека ми каза, че е абсолютно сигурен, че не ми е било направена никаква адаптация на новия съединител и тези 6-7 хил км който съм карал са повредили новия съединител. Направиха и обучение и там каквото трябва и колата наистина подобри доста поведението си и грешката спря да се появява, но след месец и половина пак се появи. Сега не знам какво следва, вероятно ще се сменя на ред.....
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Малко вероятно да не е направена никаква адаптация. Горе долу1%.
Мани тези приказки,там има три EXES без направени тези EXES колата след съединител смяна кара точко до портала на сервизс
Тези EXES там ли са какво още?
Мани тези приказки,там има три EXES без направени тези EXES колата след съединител смяна кара точко до портала на сервизс

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ооох! Аман от тия неграмотни майстори. Фандъков е прав. Високия ток (25А) може да е от заклинване. Трябва най-напред да закараш моторчето в хоум позиция и да го свалиш. По нататък да го разглобиш (не е трудно), да видиш червяка, втулките, лагерите на моторчето и четките и колектора. Често проблема е там, а не в съединителя. Вилката също трябва да се смаже със специална грес.
Червяка, ако не е износен сектора трябва да се почисти и смаже с качествена графитна грес. Може да е влизала вода, уплътнението също е важно. Засега това.
Червяка, ако не е износен сектора трябва да се почисти и смаже с качествена графитна грес. Може да е влизала вода, уплътнението също е важно. Засега това.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, аз имам проблем с Тойота Аурис, при превключване от трета на четвърта скорос се чува къркане, от пета към четвърта също го прави но не всеки път. Всички други скорости са си добре.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей,
Това прилича на проблем със синхронизатора.
На колко километри е колата?
Сменявано ли е някога маслото на скоростната кутия?
И ако да кога и с какво масло?
Това прилича на проблем със синхронизатора.
На колко километри е колата?
Сменявано ли е някога маслото на скоростната кутия?
И ако да кога и с какво масло?
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здвавейте колата е на 201433км. маслото нямам представа дали е сменяно и кога, но при мен в изминалата 1 година откакто я имамам не.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
download/file.php?mode=view&id=31331
Ето една сравнителна таблица на масла. Аз лично ползавм това на "Кастрол" и съм много доволен. Миналата зима на -20°C колата включваше като часовник. Без никакви проблеми. Някои ползват "Равенол". Казват също, че добро. Но всичките имат една характаерна особеност Pourpoint °C. Това трябва да е поне -40°C
Ето една сравнителна таблица на масла. Аз лично ползавм това на "Кастрол" и съм много доволен. Миналата зима на -20°C колата включваше като часовник. Без никакви проблеми. Някои ползват "Равенол". Казват също, че добро. Но всичките имат една характаерна особеност Pourpoint °C. Това трябва да е поне -40°C
- Прикачени файлове
-
- Gear oil.png (259.06 KiB) Преглеждано 3740 пъти
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Яну 2018 13:27
- Местоположение: Варна
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Проблем със MMT скоростна кутия на Toyota Corolla Е15 - при каране изключва от скорост /на дисплея е N, но лоста е на E/, N мига , а зъбното колеце е постоянно светнато. Случва се вече втори път за два дни. След като загася и запаля колата отново, проблема изчезва. Не би трябвало проблема да е от прегряване, защото лятото не ми се е случвало. От Варна съм. Има ли специалист по такъв тип скоростни кутии от Варна , на който мога да се доверя /ключовата дума е "доверя"/, разбира се срещу съответното заплащане или да тичам в Карком да ми съдерат кожата? Мога ли поне да опитам да реша проблема си сам чрез закупуване на Techstream? Благодаря предварително за отговорите!
Проблем със MMT скоростна кутия на Toyota Corolla Е15 - при каране изключва от скорост /на дисплея е N, но лоста е на E/, N мига , а зъбното колеце е постоянно светнато. Случва се вече втори път за два дни. След като загася и запаля колата отново, проблема изчезва. Не би трябвало проблема да е от прегряване, защото лятото не ми се е случвало. От Варна съм. Има ли специалист по такъв тип скоростни кутии от Варна , на който мога да се доверя /ключовата дума е "доверя"/, разбира се срещу съответното заплащане или да тичам в Карком да ми съдерат кожата? Мога ли поне да опитам да реша проблема си сам чрез закупуване на Techstream? Благодаря предварително за отговорите!
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей колега,
Проблемът ти най-вероятно е P0810. Имаш ли резултат от диагностика?
Може да използваш Techstream или Easydiag. И двете го хващат.
Поздрави
Проблемът ти най-вероятно е P0810. Имаш ли резултат от диагностика?
Може да използваш Techstream или Easydiag. И двете го хващат.
Поздрави
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Яну 2018 13:27
- Местоположение: Варна
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравей,Petar555 .Благодаря за бързия отговор.Все още нямам резултати от диагностиката , която засега мисля да направя в Тойота Варна. Остава въпроса дали има човек във Варна, който разбира от отстраняване на вече диагностициран проблем? Кой знае защо имам известни съмнения в специализираните сервизи ...едно е сигурно при тях, че ще се охарчиш яко, но....май това е единственото сигурно нещо.
Познатите ми майстори тук отказват дори да си помислят да се борят с този тип скоростни кутии. Явно колегите тук - във форума, които разбират, са с ниво на знания и умения на ядрени физици
/ това разбира се да го приемат като комплимент/.


-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Това ми е предишния пост.
Най-вероятно това трябва да се направи, но аз съм ситуиран в София, за съжаление.
Не съм ядрен физик, а прост машинен инженер с малко познания по електроника
Най-вероятно това трябва да се направи, но аз съм ситуиран в София, за съжаление.
Не съм ядрен физик, а прост машинен инженер с малко познания по електроника

Petar555 написа: ↑15 Ное 2018 19:07 Ооох! Аман от тия неграмотни майстори. Фандъков е прав. Високия ток (25А) може да е от заклинване. Трябва най-напред да закараш моторчето в хоум позиция и да го свалиш. По нататък да го разглобиш (не е трудно), да видиш червяка, втулките, лагерите на моторчето и четките и колектора. Често проблема е там, а не в съединителя. Вилката също трябва да се смаже със специална грес.
Червяка, ако не е износен сектора трябва да се почисти и смаже с качествена графитна грес. Може да е влизала вода, уплътнението също е важно. Засега това.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта