Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Днес подмених маркучите до филтъра с прозрачни и се вижда как след гориеният филтър минава доста въздух.Преди филтъра сложих възвратен клапан и парче прозрачен маркуч и не се вижда да преминава въздух преди филтъра.
п.п. Горивния филтър е нов на няма 300км. със сменени О-пръстени към него.
Възможно ли е да корпуса на филтъра да се е прецакал,там където е помпичката и да смуче въздух от някъде?
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Възможно е помпичката да пропуска въздуха...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
А има ли някакъв ремонтен комплект за помпичката или се сменя цялото филтърно тяло?
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
На стр.3 в същата тема го дискутирахме този проблем.Търси втора употреба.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 09 Сеп 2018 14:30
- Местоположение: софия
- Автомобил: Avensis Т25 1CD-FTV 2.0 116hp
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Зравейте. Проблемът с трудния студен старт е решен. Обслужен днес стартер- ротор,четки и втулки. Вече това е истнски дизел от Тойота. Поздрави и благодарности на отзовалите се.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 05 Юли 2018 08:49
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla verso 2005 D4D 2.0
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Toyota Corolla Verso / Year-2005 / 2.0L / 116hp.
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Колега , какви са параметрите на акумулатора?
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
От видеото виждам, че почти не се изчаква подгрева да спре, да не кажа, че палите преди да е изгаснала лампата или точно когато гасне. Дори половината чекове още не са приключили. Сега не казвам, че това е проблема. Поне при мен на 1CD и 1AD двигателите ако запаля толкова бързо никога не пали.
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Тя королката не пали ли с бутон - т.е. процедурата би трябвало да си е автоматична...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Така днес ми светна чек лампата на Версото 2,2 д4д 136кс. , грешката което беше записала е P0093.Преведена значи :Теч на гориво.Колата за заби муцуна и изгуби мощност и не искаше да се изфорсира.При рестарт на двигателя се изфорсира но чека НЕ изгасва.След натоварване над 3000 оборота отново забива и няма мощност.
Къде може да е проблема никъде не откривам теч на гориво.Четох разни теми че може да е SCV клапана или дюзи.Как може да се разбере дали е клапана или не?
При застудяване първото палене стана доста трудно припалвс и изгасва и така някалко пътека докато не запали или не подкача с ръчната помпа ,тогава пали по лесно.
Сложих прозрачни маркучи преди и след филтъра, вижда се как след филтъра минава въздух но преди филтъра няма въздух.
Махнах целият филтър със филтърното тяло и на негово място сложих горивен филтър само с вход и изход да да елиминирам пускането на въздух в системата.Сега вече не се забелязва да има въздух в системата но проблема с грешката P0093 светването на чека и забиването си остана.
Закачам колата с Делфи диагностика но не мога да видя с нея нито стойности на дюзи нито налягане на горивната система нито SCV клапана.
При този мотор обратната нафта от дюзите е под капака на клапаните и няма как да направя теста с обратната нафта за да видя дюзите как са.
Някакви съвети и решения че вече не може да се кара колата?
Къде може да е проблема никъде не откривам теч на гориво.Четох разни теми че може да е SCV клапана или дюзи.Как може да се разбере дали е клапана или не?
При застудяване първото палене стана доста трудно припалвс и изгасва и така някалко пътека докато не запали или не подкача с ръчната помпа ,тогава пали по лесно.
Сложих прозрачни маркучи преди и след филтъра, вижда се как след филтъра минава въздух но преди филтъра няма въздух.
Махнах целият филтър със филтърното тяло и на негово място сложих горивен филтър само с вход и изход да да елиминирам пускането на въздух в системата.Сега вече не се забелязва да има въздух в системата но проблема с грешката P0093 светването на чека и забиването си остана.
Закачам колата с Делфи диагностика но не мога да видя с нея нито стойности на дюзи нито налягане на горивната система нито SCV клапана.
При този мотор обратната нафта от дюзите е под капака на клапаните и няма как да направя теста с обратната нафта за да видя дюзите как са.
Някакви съвети и решения че вече не може да се кара колата?
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Закачихме колата на друга диагностика и забелязахме че след гасене на мотора налягането веднага пада до 0.
Ще се пробвам да кача снимки от диагностиката и от стойностите на дюзите
Ще се пробвам да кача снимки от диагностиката и от стойностите на дюзите
- Прикачени файлове
-
- Тук се вижда как рязко пада налягането при изгаряне на мотора.мисля че все трябва да държи налягане
- IMG_20181107_184655~2.jpg (1.09 MiB) Преглеждано 7640 пъти
-
- А това са стойностите на дюзите при леко топъл мотор ,изминал 3км преди теста
- IMG_20181107_181916~2.jpg (1.03 MiB) Преглеждано 7640 пъти
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
Първа и четвърта дюза са заминали.Най-добрият вариант е рециклиране и на 4-те дюзи.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
И аз видях че са със завишени стойности но Неми се вярва заради тях да се случват тия аномалии със труден старт когато е студена колата и да завива и губи мощност.Набива грешка P0093 .
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
какви пари върви рециклирането на дюзите?Къде ще препоръчате и трябва ли после да се обучават?
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател
В Бургас има кадърен човек,който ги прави за 200лв. едната.Предполагам,че и около Разград ще има някой.На моя мотор( 1CD FTV) няма нужда от обучение,за твоя обаче не съм сигурен.При рециклиране на 4-те дюзи дава една година гаранция,ако е само една-един месец.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта