Ксенон в лупи за халогени
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Здравейте,
От около 2 години експериментирам с китайски ксенони на колата от подписа.Тръгнах от китайски LED за късите светлини,но определено не останах доволен(слабички) и ги прехвърлих на дългите.После сложих "най-ефтинджосите" китайски ксенони-бяха на кантар с халогените на къси.Доста "джитках" с тях,после си купих малко по-хубави крушки(пак 35 W).Субективно,а също и от липсата на реакции от колеги насреща не съм заслепявал според мен.
Последно преди 2 дена "избухнах" с 70 ватови баласти DLT и 70 ватови ксенонови крушки за около стотарка в левове от популярния китайски сайт.
Светят убийствено,но...идват въпросите...
За да не заслепява,отсечката на лъча на какво разстояние трябва да е от колата(ляв и десен фар).Ако може и линк за достъпно обяснение за регулиране на светлини за непрофесионалисти като мен
Вторият въпрос е за крушките-основата е изцяло керамична и доста грее,до колко може да издържи фарът за да не се стопи...
Със сигурност доста колеги ще заклеймят тази конверсия или ще се посмеят на въпросите ми.
Но пък форумите са и за това - да предизвикват конструктивни спорове.
Поздрави!
От около 2 години експериментирам с китайски ксенони на колата от подписа.Тръгнах от китайски LED за късите светлини,но определено не останах доволен(слабички) и ги прехвърлих на дългите.После сложих "най-ефтинджосите" китайски ксенони-бяха на кантар с халогените на къси.Доста "джитках" с тях,после си купих малко по-хубави крушки(пак 35 W).Субективно,а също и от липсата на реакции от колеги насреща не съм заслепявал според мен.
Последно преди 2 дена "избухнах" с 70 ватови баласти DLT и 70 ватови ксенонови крушки за около стотарка в левове от популярния китайски сайт.
Светят убийствено,но...идват въпросите...
За да не заслепява,отсечката на лъча на какво разстояние трябва да е от колата(ляв и десен фар).Ако може и линк за достъпно обяснение за регулиране на светлини за непрофесионалисти като мен
Вторият въпрос е за крушките-основата е изцяло керамична и доста грее,до колко може да издържи фарът за да не се стопи...
Със сигурност доста колеги ще заклеймят тази конверсия или ще се посмеят на въпросите ми.
Но пък форумите са и за това - да предизвикват конструктивни спорове.
Поздрави!
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Малко снимки и отчет за съфорумниците.
Ето го комплекта:
Fast Start DLT F7 70W Xenon Ballast HID Kit 70W H1 H3 H7 H11 9005 9006 D2H Ceramics HID Bulb AC 12V Fast Bright HID Ballast 70W
https://s.click.aliexpress.com/e/imt0K4h
Ако решите да го поръчате,в него липсват кабелите-преходници между баласта и оригиналния конектор H11 на колата.Имах от предния комплект,затова имайте едно наум.
Поръчах цвят 5000K-има леееека жълтевина,която малко не се връзва с DRL-светлините(те са за друг фото-отчет),но пък всички казват,че 5000K за очите е най-добър цвят: На снимките това много,много не си личи. Картинката е идентична с тази от упътването на колегата tora-ясна граница на отсечка,репери,15 градуса и т.н: Машинките на фаровете движат разстоянието "h" от 32 см до 58 см,като на указател "1" е около 47 см,колкото ми даде формулата за изчисление: Ето и местата на баластите,на самите кори на калниците отвътре със самонарезни винтчета по най-лесния "лешперски" начин:
Ето го комплекта:
Fast Start DLT F7 70W Xenon Ballast HID Kit 70W H1 H3 H7 H11 9005 9006 D2H Ceramics HID Bulb AC 12V Fast Bright HID Ballast 70W
https://s.click.aliexpress.com/e/imt0K4h
Ако решите да го поръчате,в него липсват кабелите-преходници между баласта и оригиналния конектор H11 на колата.Имах от предния комплект,затова имайте едно наум.
Поръчах цвят 5000K-има леееека жълтевина,която малко не се връзва с DRL-светлините(те са за друг фото-отчет),но пък всички казват,че 5000K за очите е най-добър цвят: На снимките това много,много не си личи. Картинката е идентична с тази от упътването на колегата tora-ясна граница на отсечка,репери,15 градуса и т.н: Машинките на фаровете движат разстоянието "h" от 32 см до 58 см,като на указател "1" е около 47 см,колкото ми даде формулата за изчисление: Ето и местата на баластите,на самите кори на калниците отвътре със самонарезни винтчета по най-лесния "лешперски" начин:
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
И другият баласт:
Изводът,който може да се направи-фаровете с оптика търпят конверсия с ксенонови крушки.
Дет се вика и аз открих "топлата вода"...
Остава открит въпросът с инсталиране на дюзи,тръбички и помпи за измиване...Вероятно това е най-големия подводен камък при тази модификация?
Предполагам може да се ползва фабричното моторче за чистачките?
Ще се радвам,ако споделите тук своя опит или пък линкове от успешно решение на последно споделения проблем.
Поздрави!
И картинката от линка на колегата tora за справка:
И една от крушките за сведение как стои:
Не съм пипал фаровете,с фабричните настройки са си.Изводът,който може да се направи-фаровете с оптика търпят конверсия с ксенонови крушки.
Дет се вика и аз открих "топлата вода"...
Остава открит въпросът с инсталиране на дюзи,тръбички и помпи за измиване...Вероятно това е най-големия подводен камък при тази модификация?
Предполагам може да се ползва фабричното моторче за чистачките?
Ще се радвам,ако споделите тук своя опит или пък линкове от успешно решение на последно споделения проблем.
Поздрави!
И картинката от линка на колегата tora за справка:
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Забравих да напиша,че разстоянието до стената е точно 5 метра!
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Миенето на фаровете не става с моторче за чистачките.. Просто налягането е доста по-сериозно - мие се със силата на струята...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Много хубава тема.Добре, че писа в другата тема за LED-овете, да видя на аурис Е15 как става. Аз също съм разочарован от LED-овете и малко да се затопли и ще ги махам. Почти се бях навил за ксенон, обаче ме наплашиха, че пожълтявали фаровете и нагаряли контактите (висок стартов ток). От колко време си с ксенон общо? Някакви проблеми забелязал ли си, баластите да вкарват смущения, пожълтяване на фарове, нагар и от сорта?
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Общо времето е около 2 години,засега няма наченки на такива неща, включително и смущения не забелязвам...
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Но има друго...
Ползвам дневни светлини и реално ксеноните бачкат само по тъмно.
Ползвам дневни светлини и реално ксеноните бачкат само по тъмно.
Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.
Ксенон в лупи за халогени
Тези дни ще направя 3 години откакто съм си сложил ксенон. (Корола версо 2008). Вчера ми изгоря едната крушка, нямам резервна и отидох в сервиз. Там ме посрещна една девойка с уверението, че след 15 минути ще се заемат с работата и след още толкова ще съм свободен. Не минаха и 40 минути и девойката идва:" Ще се забавим малко, трябва да свалим бронята и фара за да ти сменим крушката." В този момент бях седнал и заради това не паднах! Но най-смаян бях от нейното спокойствие, все едно ме питаше с колко захар си пия кафето. На бегом преминах през вратата с надписа "забранено за клиенти" и застанах като Матросов пред колата(по-младите колеги няма да знаят кой е този, но да не задълбавам). Обяснявам и, че ксенона е слаган без да се демонтира половината автомобил, но виждам, че тя не ми вярва. В този момент осъзнавам, че Въпросната девойка не е просто служителка в офиса на сервиза, а и е майстор, който ми ремонтира автомобила. Не бях се сблъсквал с монтьор-жена и честно казано започнах да се чудя как да си взема колата и да избягам от там, но за мое съжаление колата беше вътре в сервиза, а вратата беше затворена, т.е. пътя за бягството беше отрязан. С моя помощ(светих с фенерчето си, оказва се, че откакто има смартфони в сервизите нямат подвижни лампи или пък им е по-лесно, не знам) въпросният майстор 10 минути се опитва да свали крушката, но безуспешно. Дойде, доколкото разбрах шева на сервиза, обясняваше ми, че така е с тойотите- разглобяват се целите и тогава се свалят крушките. Почти ме убеди, но все пак аз не се предадох. Тогава и той се завря, пробва се, но без резултат. Честно казано в този момент се уплаших, хвърлих си якето и реших и аз да се пробвам. Да, ама не! Девойката и шефа се наканиха да заминават на някъде- имали друга спешна задача. Дойде едно слабичко момче, което с голям ентусиазъм се зае със задачата. И въпреки, че всички му обясняваха, че няма да стане и трябва да се демонтира автомобила, той в един момент радостно почти извика - Готово! Имах чувството, че само аз и той се зарадвахме, а може би и тойотката и тя горката се успокои , че няма да я разпарчедосват. След 3 часа си тръгнах от сервиза със сменена крушка и неразглобена броня.batececo написа: ↑26 Яну 2019 20:09 Много хубава тема.Добре, че писа в другата тема за LED-овете, да видя на аурис Е15 как става. Аз също съм разочарован от LED-овете и малко да се затопли и ще ги махам. Почти се бях навил за ксенон, обаче ме наплашиха, че пожълтявали фаровете и нагаряли контактите (висок стартов ток). От колко време си с ксенон общо? Някакви проблеми забелязал ли си, баластите да вкарват смущения, пожълтяване на фарове, нагар и от сорта?
Да се върна към въпросите на колегата: - доволен съм от ксенона, но със сигурност преча на другите колеги на пътя. Тъй като са сложени на късите светлини, а те са ми направени и за дневни светя през цялото време. За да преча по-малко винаги през деня ги свалям максимално на долу и въпреки всичко пречат. Извинявам се за което, но това е положението. Малко преди да сложа ксенона ми полираха фаровете. След 3 години са видимо пожълтели и помътнели, но не мога да кажа дали е заради предишната обработка, дали си е просто от времето или заради ксенона. Най-вероятно и заради трите.
Внимавайте в сервизите! Колкото и да не разбирате - мислете и не се доверявайте на 100%.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Аз се чудя защо за смяна на една крушка се ходи в сервиз?! 

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
Може ли да уточниш как и с какво пречиш...cvetanc написа: ↑23 Фев 2019 09:16 ...Да се върна към въпросите на колегата: - доволен съм от ксенона, но със сигурност преча на другите колеги на пътя. Тъй като са сложени на късите светлини, а те са ми направени и за дневни светя през цялото време. За да преча по-малко винаги през деня ги свалям максимално на долу и въпреки всичко пречат. Извинявам се за което, но това е положението..."
Аз преча на другите,когато тъщата седне отзад и Аурисчето дигне предницата,откакто сяда отпред всичко е точно




Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.
Ксенон в лупи за халогени
"Преча" - мисля, че светлинният поток не се концентрира както е при халогена и от време на време колегите ми присветват. А за "+" на ксенона, откакто го сложих се родих. По-рано много ме измъчваше нощното шофиране, а сега късите са ми само с 10-15% по-слаби от дългите(халогени).
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 02 Яну 2016 12:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso 2.2, 136, 2008г.
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 31 Яну 2015 04:51
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ксенон в лупи за халогени
С риск да повторя фото-отчета си:
Ако спазиш разстоянието "h",не би трябвало да заслепяваш насрещните...Toyota Auris Е15 1.4 D4D 2011
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта