MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Можеш да направиш следното.
Минаваш на М режим.
Превключваш до 5 скорост.
На 5 вдигаш около 55/60 км.
Натискаш рязко газта ,и гледаш дали оборотомера и скоростомера се движат в синхрон.Ако оборотите се вдигат а скоростта изостава.Това е сигурен признак че си за смяна на съединител.Сменя се всичко за да ти е мирна главата.Феродов диск,притискателен диск,лагер,вилка,опора на вилката.
Купуваш части по VIN номера ,за предпочитане
Aisin.
Минаваш на М режим.
Превключваш до 5 скорост.
На 5 вдигаш около 55/60 км.
Натискаш рязко газта ,и гледаш дали оборотомера и скоростомера се движат в синхрон.Ако оборотите се вдигат а скоростта изостава.Това е сигурен признак че си за смяна на съединител.Сменя се всичко за да ти е мирна главата.Феродов диск,притискателен диск,лагер,вилка,опора на вилката.
Купуваш части по VIN номера ,за предпочитане
Aisin.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря за съвета. Ще пробвам.
Замислих се и над варианта механиката да не отпуска съединителя до край, възможно ли е това?
Замислих се и над варианта механиката да не отпуска съединителя до край, възможно ли е това?
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ясно.
Направих теста и определено оборотите се вдигат а скороста почти не.
Така:
Звнях в Тойота съединителя е 280лв. и лагера 170лв. Попитах също за вилка и опора за вилка и ми казаха че не се сменя. Също така, като попитах за кой произвежда съединителя ми казаха, че са си на Тойота и е хубаво да се вземе такъв, защото алтернативите не били със същата дебелина и изкарвали доста малко. За смяна ми казаха близо 500лв. с обучението на кутията, но едва ли ще е там.
Техко - 260лв. - съединител феродов + притискателн диск + лагер на Aisin.
Сега съм в шах.
Трябва ли да се сменя тази вилка и опора на вилката?
Наистина ли имат разлика тези съединители или ме пускат по пързалката?
Тяхното обучение същото ли е като метода със спирачката и лоста или е друго което е препоръчително?
Благодаря предварително.
Направих теста и определено оборотите се вдигат а скороста почти не.
Така:
Звнях в Тойота съединителя е 280лв. и лагера 170лв. Попитах също за вилка и опора за вилка и ми казаха че не се сменя. Също така, като попитах за кой произвежда съединителя ми казаха, че са си на Тойота и е хубаво да се вземе такъв, защото алтернативите не били със същата дебелина и изкарвали доста малко. За смяна ми казаха близо 500лв. с обучението на кутията, но едва ли ще е там.
Техко - 260лв. - съединител феродов + притискателн диск + лагер на Aisin.
Сега съм в шах.
Трябва ли да се сменя тази вилка и опора на вилката?
Наистина ли имат разлика тези съединители или ме пускат по пързалката?
Тяхното обучение същото ли е като метода със спирачката и лоста или е друго което е препоръчително?
Благодаря предварително.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Дайте VIN на колата.
Имаме проверени доставчици на части.
А в София има и проверен сервиз.
EDIT За CA****CK:
Полезни четива:
https://www.drive2.ru/l/474264720988177122/
https://www.drive2.ru/l/1551251/
https://www.drive2.ru/l/473824091703345918/
Имаме проверени доставчици на части.
А в София има и проверен сервиз.
EDIT За CA****CK:
► Виж съдържание
Полезни четива:
https://www.drive2.ru/l/474264720988177122/
https://www.drive2.ru/l/1551251/
https://www.drive2.ru/l/473824091703345918/
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 20 Юни 2018 14:18
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота айго 1.0 68к.с. 2007г.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Колата вече е със сменен съединител Aisin.
Оригиналнията беше приключил.
Направих процедурата преди свалянето на съединителя и калибрациите след неговата смяна ръчно, както е описано в иструкциите и всичко стана прекрасно. Благодаря за насоките.
Оригиналнията беше приключил.
Направих процедурата преди свалянето на съединителя и калибрациите след неговата смяна ръчно, както е описано в иструкциите и всичко стана прекрасно. Благодаря за насоките.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте...от скоро съм притежател на Корола 4 D4 MMT трансмисия 2005 год.Колата има навартяни около 200 км. откакто съм е купил и вече имам следния проблем-когато загрее добре и спря и е изгася после при запалване ми излиза удивителната и колата оставя на N която не спира да мига и не сменя отчита смяната на предавките нито Е нито R.Трябва да е оставя няколко минути загасена и се оправя..но на последак се стига и доразкапане на акумолатора за да потегля...когато е в движение няма проблем...Казаха ми че най вероятно съединитела е заминал...Благодаря ви предварително за мнение и насоки...
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Тези 200км след покупка на ММТ явно са " преломни" Вие сте поредният.
Тези скорости си имат модул,и всичко си " казват" бих Ви препоръчал да започнете с диагностика от там.Вместо да отивате на смяна на съединител директно.
Успех.
Тези скорости си имат модул,и всичко си " казват" бих Ви препоръчал да започнете с диагностика от там.Вместо да отивате на смяна на съединител директно.
Успех.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
mfandakov...къде ще ми препоръчаш да направя диагностика в Пловдив....ако и ти извършваш диагностика бих искал да ми е направиш ти...когато имаш време и каквото си струва ще си заплатя...
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Обади се да я погледнем тази кола.
Обаче рядко вече съм в Пловдив.
Обаче рядко вече съм в Пловдив.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
само ми прати някъв номер на лично ако желаеш...и кажи кога ти е удобно
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здрвейте, прочетох 15-20 страници от темата, но не намерих някой да е написал, че е решил проблема с грешка P0810. Имам конкретен въпрос - някой може ли да каже сервиз в който знаят как да решат този проблем в София? Някой имал ли е този проблем и какво е сменил и къде са му го оправили?
Проблем в актуатора.... Кой актуатор, те са два - актуатор на съединителя и актуатор на скоростите. Кой се сменя?
Търся някой който знае какво се прави и какво се сменя, а не да сменаме на посоки и проблема да остане.
Иначе проблема започна преди 8-9 месеца, смених съединителя, проблема изчезна за 3-4 месеца. После се появи няколко пъти, купих кабел изчистих грешката и проблема изчезна за още два месеца. Сега отново се прояви и търся решение. Благодаря.
п.с. Към модераторите - немога да се логна със стария си профил, при опит за възстановяване на парола ми излиза, че не е намерен имейла, но иначе е зает, при опит за нова регистрация....
Проблем в актуатора.... Кой актуатор, те са два - актуатор на съединителя и актуатор на скоростите. Кой се сменя?
Търся някой който знае какво се прави и какво се сменя, а не да сменаме на посоки и проблема да остане.
Иначе проблема започна преди 8-9 месеца, смених съединителя, проблема изчезна за 3-4 месеца. После се появи няколко пъти, купих кабел изчистих грешката и проблема изчезна за още два месеца. Сега отново се прояви и търся решение. Благодаря.
п.с. Към модераторите - немога да се логна със стария си профил, при опит за възстановяване на парола ми излиза, че не е намерен имейла, но иначе е зает, при опит за нова регистрация....
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Има форма за контакт с Администратор - защо не я ползвахте?! Как да познаем, кой ви е бил старият профил и мейла за да Ви помогнем?!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта