Форум DAIHATSU

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Потребителски аватар
dekker
Мнения: 2
Регистриран: 04 май 2018 13:51
Репутация: 0
Местоположение: Sofia

Форум DAIHATSU

Мнение от dekker » 04 май 2018 14:03

Здравейте,

от дълго време съм собственик на Daihatsu Sirion m3 2005,
но последната година се разтропа много сериозно поради чести извънградски пътувания и майсторите, които посещавам не могат да открият какво му има.
Не съм разбирач, но мисля, че му трябва подробна диагностика.
Можете ли да препоръчате сервиз?

Предварително Ви благодаря.
Current Drive: Daihatsu Sirion m3 2005

Daniel.K
Мнения: 10
Регистриран: 27 юни 2018 12:44
Репутация: 0
Местоположение: Гр.софия
Автомобил: Toyota paseo

Идеи за силов тунинг Daihatsu charade

Мнение от Daniel.K » 27 юни 2018 15:11

Колеги имам daihatsu charade 1.3 16v 4x4 90 коня 1988 , искам да я зясиля малко без турбо. Колата е доста рядка и няма части,моля за идеи.
Последна промяна от Akima на 27 юни 2018 16:00, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилата тема.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 16016
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 856
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Идеи за силов тунинг Daihatsu charade

Мнение от slowtraveler » 27 юни 2018 15:28

Малолитражка без турбо - загубена идея... Не си губи времето..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Daniel.K
Мнения: 10
Регистриран: 27 юни 2018 12:44
Репутация: 0
Местоположение: Гр.софия
Автомобил: Toyota paseo

Форум DAIHATSU

Мнение от Daniel.K » 27 юни 2018 17:28

Знам че без турбо е трудно, но аз говоря за 15-20 коня

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 16016
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 856
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Форум DAIHATSU

Мнение от slowtraveler » 27 юни 2018 18:22

Ами то много хора искат да сложат 15-20к.с. на 200к.с. автомобил, и при атмосферка без промяна на максималните обороти пак не успяват, а ти си тръгнал да търсиш такъв резултат от малолитражка....
Накратко - забрави...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 527
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Rav4.2

Форум DAIHATSU

Мнение от skydiver » 30 юни 2018 10:53

Подкрепям slowtraveler .
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех :thumbsup: !
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...

Потребителски аватар
yrv
Мнения: 1
Регистриран: 31 авг 2018 11:13
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Автомобил: Daihatsu YRV

Форум DAIHATSU

Мнение от yrv » 31 авг 2018 11:32

Здравейте!
Собственик съм на дайхатсу YRV 2001-ва 1,3 16 клапана (двигател K3-VE). Имам проблем с двигателя, който се изразява в ниска мощност, висок разход, маслото много скоро след смяната е черно и мирише на изгорели газове. Чува се ясно чукане от двигателя, особено като е студен или го понастъпя малко. Различни сервизи ми казват различни теории, но всеки страни от тази кола, била им непозната. Моля да ми препоръчате сервиз, който се занимава с тая марка във Варна. Колата е закачана веднъж на елкон и са чистили грешка от ламбда сонда, но "двигателчето" на таблото угасва рядко..Съмненията на последния майстор, който я гледа, са за верига, но това, дори и да е за смяна, не виждам общо с останалите симптоми. Благодаря за съвети и насоки предварително!

Daniel.K
Мнения: 10
Регистриран: 27 юни 2018 12:44
Репутация: 0
Местоположение: Гр.софия
Автомобил: Toyota paseo

Форум DAIHATSU

Мнение от Daniel.K » 14 сеп 2018 20:22

skydiver написа:
30 юни 2018 10:53
Подкрепям slowtraveler .
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех :thumbsup: !
Благодаря на колегата skydiver за отговора. Относно турбото , на какво налягане може да издържи този двигател само с по-дебела гарнитура?

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 527
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Rav4.2

Форум DAIHATSU

Мнение от skydiver » 14 сеп 2018 23:58

Daniel.K написа:
14 сеп 2018 20:22
Относно турбото , на какво налягане може да издържи този двигател само с по-дебела гарнитура?
Кято цяло за "здравословно" надналягане е прието налягане до 0.5 бара.
Но все пак си ревизирай двигателя- лагери, сегменти, виж маслена помпа, виж износване на цилиндри, елипси, такива неща.
И малка турбинка!
По-добре да "приключва" на 5к оборота, отколкото да "тръгва" на 3500...
Успех!
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...

Daniel.K
Мнения: 10
Регистриран: 27 юни 2018 12:44
Репутация: 0
Местоположение: Гр.софия
Автомобил: Toyota paseo

Форум DAIHATSU

Мнение от Daniel.K » 15 сеп 2018 12:37

skydiver написа:
14 сеп 2018 23:58
Daniel.K написа:
14 сеп 2018 20:22
Относно турбото , на какво налягане може да издържи този двигател само с по-дебела гарнитура?
Кято цяло за "здравословно" надналягане е прието налягане до 0.5 бара.
Но все пак си ревизирай двигателя- лагери, сегменти, виж маслена помпа, виж износване на цилиндри, елипси, такива неща.
И малка турбинка!
По-добре да "приключва" на 5к оборота, отколкото да "тръгва" на 3500...
Успех!
Благодаря

Потребителски аватар
skydiver
Мнения: 527
Регистриран: 05 май 2015 23:55
Репутация: 73
Местоположение: София
Автомобил: Rav4.2

Форум DAIHATSU

Мнение от skydiver » 15 сеп 2018 12:48

...и нещо много важно - охлаждане!
Нов и по-голям радиатор,и темостат , който отваря на по-ниска температура, ако целта ти е надежден проек.Не е лоша идея да подмениш маркучите.
Пусни си тема, в хода на проекта ще се сетим за доста дребни и важни нещица.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 16016
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 856
Местоположение: Варна
Автомобил: Джип Гранд Чероки 2014/3.0CRD

Форум DAIHATSU

Мнение от slowtraveler » 15 сеп 2018 13:36

Не че нещо, но 99.99% от този тип проекти си остават като приказки във форумите :)
За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Daniel.K
Мнения: 10
Регистриран: 27 юни 2018 12:44
Репутация: 0
Местоположение: Гр.софия
Автомобил: Toyota paseo

Форум DAIHATSU

Мнение от Daniel.K » 16 сеп 2018 13:24

slowtraveler написа:
15 сеп 2018 13:36
Не че нещо, но 99.99% от този тип проекти си остават като приказки във форумите :)
За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..
Попринцип евридейката ми е тойота пасео но още се чудя с коя от двете е по добре да се захвана

kiara64
Мнения: 1
Регистриран: 19 мар 2018 19:18
Репутация: 0
Местоположение: ВЕЛИКО ТЪРНОВО

Форум DAIHATSU

Мнение от kiara64 » 24 окт 2018 22:14

Здравейте!Постарах се да изчета всичко за Дайхатсу ,но не намерих лек за болката си.От скоро ,при смяна на скоростите в задната част на купето се чува единично почукваане???Колата е Куоре 70к.с./май 2008 година/.Някой имал ли е подобни проблеми?

bobi22
Мнения: 2
Регистриран: 14 яну 2019 12:49
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Форум DAIHATSU

Мнение от bobi22 » 16 яну 2019 21:41

Колеги, надявам се това да правилното място, на което задавам въпроса си ?
Притежавам sirion 2008г., 1,3 4wd, 87 к.с. При опита си да сменя поленовия филтър се натъкнах на един проблем. Свалих капака на жабката. извадих самата жабка и очаквайки да видя едно капаче, което да махна и да извадя стария филтър забелязах, че всичко е запечатано. Преди години карах нисан микра к11. Първата смяна на филтъра за купето при нисана изискваше изрязване на някаква пластмаса, която след това имаше скоби за захващане (това го коментирам по спомени). Може ли някой колега да ми сподели дали тук нещата не са по сходен начин или аз нещо бъркам. Проблем ще се появи с намирането на капаче след изрязване на пластмасата. Ако някой прояви интерес мога да снимам как изглеждат нещата зад жабката. Благодаря на отзовалите се.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта