Форум DAIHATSU
Форум DAIHATSU
Здравейте,
от дълго време съм собственик на Daihatsu Sirion m3 2005,
но последната година се разтропа много сериозно поради чести извънградски пътувания и майсторите, които посещавам не могат да открият какво му има.
Не съм разбирач, но мисля, че му трябва подробна диагностика.
Можете ли да препоръчате сервиз?
Предварително Ви благодаря.
от дълго време съм собственик на Daihatsu Sirion m3 2005,
но последната година се разтропа много сериозно поради чести извънградски пътувания и майсторите, които посещавам не могат да открият какво му има.
Не съм разбирач, но мисля, че му трябва подробна диагностика.
Можете ли да препоръчате сервиз?
Предварително Ви благодаря.
Current Drive: Daihatsu Sirion m3 2005
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Идеи за силов тунинг Daihatsu charade
Колеги имам daihatsu charade 1.3 16v 4x4 90 коня 1988 , искам да я зясиля малко без турбо. Колата е доста рядка и няма части,моля за идеи.
Последно промяна от Akima на 27 Юни 2018 16:00, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилата тема.
Причина: Преместено мнение в правилата тема.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Идеи за силов тунинг Daihatsu charade
Малолитражка без турбо - загубена идея... Не си губи времето..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Форум DAIHATSU
Ами то много хора искат да сложат 15-20к.с. на 200к.с. автомобил, и при атмосферка без промяна на максималните обороти пак не успяват, а ти си тръгнал да търсиш такъв резултат от малолитражка....
Накратко - забрави...
Накратко - забрави...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Форум DAIHATSU
Подкрепям slowtraveler .
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех
!
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех

Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Форум DAIHATSU
Здравейте!
Собственик съм на дайхатсу YRV 2001-ва 1,3 16 клапана (двигател K3-VE). Имам проблем с двигателя, който се изразява в ниска мощност, висок разход, маслото много скоро след смяната е черно и мирише на изгорели газове. Чува се ясно чукане от двигателя, особено като е студен или го понастъпя малко. Различни сервизи ми казват различни теории, но всеки страни от тази кола, била им непозната. Моля да ми препоръчате сервиз, който се занимава с тая марка във Варна. Колата е закачана веднъж на елкон и са чистили грешка от ламбда сонда, но "двигателчето" на таблото угасва рядко..Съмненията на последния майстор, който я гледа, са за верига, но това, дори и да е за смяна, не виждам общо с останалите симптоми. Благодаря за съвети и насоки предварително!
Собственик съм на дайхатсу YRV 2001-ва 1,3 16 клапана (двигател K3-VE). Имам проблем с двигателя, който се изразява в ниска мощност, висок разход, маслото много скоро след смяната е черно и мирише на изгорели газове. Чува се ясно чукане от двигателя, особено като е студен или го понастъпя малко. Различни сервизи ми казват различни теории, но всеки страни от тази кола, била им непозната. Моля да ми препоръчате сервиз, който се занимава с тая марка във Варна. Колата е закачана веднъж на елкон и са чистили грешка от ламбда сонда, но "двигателчето" на таблото угасва рядко..Съмненията на последния майстор, който я гледа, са за верига, но това, дори и да е за смяна, не виждам общо с останалите симптоми. Благодаря за съвети и насоки предварително!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Форум DAIHATSU
Благодаря на колегата skydiver за отговора. Относно турбото , на какво налягане може да издържи този двигател само с по-дебела гарнитура?skydiver написа: ↑30 Юни 2018 10:53 Подкрепям slowtraveler .
Твоят двигател от 1988 г е със литрова мощност от 70 к.с./л., което е добре за 35 годишен двигател (едно време разработването на модел отнемаше поне 5 години).
Виждам, че степента на сгъстяване е 9.5:1.
Тук може да извадиш още малко, по спомен D-серията на Хонда май използваха 76мм бутала, каквито са и при теб.
Имай предвид, че в един момент архитектурата на портовете на двигателя, както и всмукателния/изпускателния колектори ще се превърнат в основните ти пречки към желаните 15-20 к.с. .
20к.с. не се "вадят" лесно от 2.0л двигател, представи си при теб какво ще е нужно.
Отделно нямаш никакъв избор и ще преместиш кривата на мощността много нагоре, и с този малък, атмосферен двигател с 4х4 - ще си намразиш колата. Слагай малка турбинка, тесни турбо пътища , не пипаш нищо , освен гарнитурка на главата , май имаше някакви турбо Дайхатсу-та, виж дали няма да стане и при теб.Като й докараш още 50Nm в ниските , ще започнеш да се усмихваш по-често.
Успех!
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Форум DAIHATSU
Кято цяло за "здравословно" надналягане е прието налягане до 0.5 бара.
Но все пак си ревизирай двигателя- лагери, сегменти, виж маслена помпа, виж износване на цилиндри, елипси, такива неща.
И малка турбинка!
По-добре да "приключва" на 5к оборота, отколкото да "тръгва" на 3500...
Успех!
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Форум DAIHATSU
Благодаряskydiver написа: ↑14 Сеп 2018 23:58Кято цяло за "здравословно" надналягане е прието налягане до 0.5 бара.
Но все пак си ревизирай двигателя- лагери, сегменти, виж маслена помпа, виж износване на цилиндри, елипси, такива неща.
И малка турбинка!
По-добре да "приключва" на 5к оборота, отколкото да "тръгва" на 3500...
Успех!
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Форум DAIHATSU
...и нещо много важно - охлаждане!
Нов и по-голям радиатор,и темостат , който отваря на по-ниска температура, ако целта ти е надежден проек.Не е лоша идея да подмениш маркучите.
Пусни си тема, в хода на проекта ще се сетим за доста дребни и важни нещица.
Нов и по-голям радиатор,и темостат , който отваря на по-ниска температура, ако целта ти е надежден проек.Не е лоша идея да подмениш маркучите.
Пусни си тема, в хода на проекта ще се сетим за доста дребни и важни нещица.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Форум DAIHATSU
Не че нещо, но 99.99% от този тип проекти си остават като приказки във форумите 
За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..

За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 27 Юни 2018 12:44
- Местоположение: Гр.софия
- Автомобил: Toyota paseo
Форум DAIHATSU
Попринцип евридейката ми е тойота пасео но още се чудя с коя от двете е по добре да се захванаslowtraveler написа: ↑15 Сеп 2018 13:36 Не че нещо, но 99.99% от този тип проекти си остават като приказки във форумите
За да се занимаваш с тунинг трябва да имаш друг автомобил, този да ти е 'излишен', да не си натиснат от време и да имаш достатъчно средства да наливаш в такъв проект...
Т.е. всяко удоволствие струва пари, а при тунинга - обикновено много пари...
Едва ли човек, който си е купил такъв автомобил може да отдели доста лично време (с неизползваем автомобил) и хиляди лева за да финализира проекта.. И то във вариант ежедневка..
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Мар 2018 19:18
- Местоположение: ВЕЛИКО ТЪРНОВО
- Благодарил/а: 2 пъти
Форум DAIHATSU
Здравейте!Постарах се да изчета всичко за Дайхатсу ,но не намерих лек за болката си.От скоро ,при смяна на скоростите в задната част на купето се чува единично почукваане???Колата е Куоре 70к.с./май 2008 година/.Някой имал ли е подобни проблеми?
Форум DAIHATSU
Колеги, надявам се това да правилното място, на което задавам въпроса си ?
Притежавам sirion 2008г., 1,3 4wd, 87 к.с. При опита си да сменя поленовия филтър се натъкнах на един проблем. Свалих капака на жабката. извадих самата жабка и очаквайки да видя едно капаче, което да махна и да извадя стария филтър забелязах, че всичко е запечатано. Преди години карах нисан микра к11. Първата смяна на филтъра за купето при нисана изискваше изрязване на някаква пластмаса, която след това имаше скоби за захващане (това го коментирам по спомени). Може ли някой колега да ми сподели дали тук нещата не са по сходен начин или аз нещо бъркам. Проблем ще се появи с намирането на капаче след изрязване на пластмасата. Ако някой прояви интерес мога да снимам как изглеждат нещата зад жабката. Благодаря на отзовалите се.
Притежавам sirion 2008г., 1,3 4wd, 87 к.с. При опита си да сменя поленовия филтър се натъкнах на един проблем. Свалих капака на жабката. извадих самата жабка и очаквайки да видя едно капаче, което да махна и да извадя стария филтър забелязах, че всичко е запечатано. Преди години карах нисан микра к11. Първата смяна на филтъра за купето при нисана изискваше изрязване на някаква пластмаса, която след това имаше скоби за захващане (това го коментирам по спомени). Може ли някой колега да ми сподели дали тук нещата не са по сходен начин или аз нещо бъркам. Проблем ще се появи с намирането на капаче след изрязване на пластмасата. Ако някой прояви интерес мога да снимам как изглеждат нещата зад жабката. Благодаря на отзовалите се.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта