Студен старт - притрисане на мотора
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Не за сега. Нещата са свързани с бензинова помпа или датчик на бензиновите изпарения, ще трябва да замеря с манометър налягането преди рейката, но все още не мога да намеря някой който да го направи. Ще пиша като има развръзка
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Проблема ти е доста сходен с моя. Аз вече година се боря с него когато имам свободно време. Установих че проблем от резервоара до меката връзка преди рейката нямам.
Закачах всеки един инжектор на горивопровода от резервоара, надувах с бензиновата помпа. Нито един инжектор не ми просълзи , а след добро напичане на мотора и като истине няма грам налягане в рейката.
Съмнявам се в клапана на рейката или в някой инжектор/ри, които да пропикават само когато рейката е гореща и горивото кипи.
Закачах всеки един инжектор на горивопровода от резервоара, надувах с бензиновата помпа. Нито един инжектор не ми просълзи , а след добро напичане на мотора и като истине няма грам налягане в рейката.
Съмнявам се в клапана на рейката или в някой инжектор/ри, които да пропикават само когато рейката е гореща и горивото кипи.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Вчера коментирах въпроса с едно друго майсторче и той ми сподели нещо от личен опит, но за сега не съм го проверявал. Смята че след като колата е карана на газ и я изгася, сутрин може би поради не добре затварящ клапан на редуктора е възможно трасето между него и колектора да има останала газ, която като паля на бензин сутрин реално да смесва двете горива докато трасето се "изпразни".... и оборотите се стабилизират.
За съжаление това са само теории, които трябва да се отхвърлят една по една, а не за всичко човек може сам да се справи сам, аз все още си търся някой, който да замери с манометър налягането, но за сега без успех.
Въпреки че като се замисля, ако този клапан не затваря добре, реално по-логичното е колата да се задавя при палене, а аз реално проблем с паленето нямам, след запалването се случват нещата. Закачих я онзи ден през Torque и забелязах, че проблема който го има за около 10 секунди се случва при температура между 25-29 градуса, вдигне ли 30 и нагоре, все едно не е било. Ако външната температура е по-ниска, примерно 15 градуса, тогава температурата, в която мотора ще притриса ще е между 15-29 градуса, т.е времето ще се увеличи. Зимата не ми се мисли....
За това и започнах да се насочвам към някакви датчици за температура....
Пиши, ако има някакво развитие при теб по проблема dokkito,
За съжаление това са само теории, които трябва да се отхвърлят една по една, а не за всичко човек може сам да се справи сам, аз все още си търся някой, който да замери с манометър налягането, но за сега без успех.
Въпреки че като се замисля, ако този клапан не затваря добре, реално по-логичното е колата да се задавя при палене, а аз реално проблем с паленето нямам, след запалването се случват нещата. Закачих я онзи ден през Torque и забелязах, че проблема който го има за около 10 секунди се случва при температура между 25-29 градуса, вдигне ли 30 и нагоре, все едно не е било. Ако външната температура е по-ниска, примерно 15 градуса, тогава температурата, в която мотора ще притриса ще е между 15-29 градуса, т.е времето ще се увеличи. Зимата не ми се мисли....
За това и започнах да се насочвам към някакви датчици за температура....
Пиши, ако има някакво развитие при теб по проблема dokkito,
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Здравей. Ако клапана на гаста не държи и пълни трасето с гас пак ше имаш трудно палене. Двигателя пали трудно както при бедна така и при богата смес.
Аз върнах старите инжектори. При мен приблема е 100% загуба на налягане в горивната система. Пусто му и налягане не винаги спада.
Имам случаи след които налягането си остава в норма.
Аз върнах старите инжектори. При мен приблема е 100% загуба на налягане в горивната система. Пусто му и налягане не винаги спада.
Имам случаи след които налягането си остава в норма.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Студен старт - притрисане на мотора
Понеже последните дни се заигравам с настройките на газовата, забелязах, че при богата смес става трудно паленето. Явно бензиновия компютър, си прави корекции които влияят на първоначалното запалване – обеднява сместа.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
За
, така де не е това проблема, аз си паля нормално, после нещо се случва...
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Не ми се ще да се стига на принципа, дай да сменим нещата едно по едно докато проблема изчезне....
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Привет на всички, от около 1 месец от как паднаха температурите сутрин нямам този проблем с притрисането след падане на оборотите. Действието се развива при температури под 5 градуса.
Имаше един ден, в който запалих колата през деня на температура 10 градуса - тогава се прояви отново.....
Имаше един ден, в който запалих колата през деня на температура 10 градуса - тогава се прояви отново.....
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
Студен старт - притрисане на мотора
Здравейте имам що годе подобен проблем и аз ама моя се получава при температура от 2 градуса до под минус 1 и повече градуси при студен старт на мотора.При запалването вдига обороти към 1500 -1700 след това падат веднага на 700 и по надолу и някак работи на два или три цилиндъра ако не подам газ ще огъснее,подавам газ малко и я пусна и пак се вдигат оборотите и след това падат пак рязко на доло и това в порядък на няколко минути докато не стопли малко самата кола.Колата беше в сервиз на Тойота допреди ден почистеха ми дросела и маф сензора резултат нулев след това ми смениха бензиновата помпа почистеха ми инжекторите на ултразвук и ми смениха свещите и колата пак си прави така за жалост.Когато времето е по топло над 5 гладуса и нагоре няма никакви проблеми.Колата е с мотор 1.6 vvti код на мотора 3ZZ-FE.помагайте с идей какво може е колата се кара само на бензин.поздвави
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
И при мен е същото резултати никакви до сега,чакам да загрее и карам
Студен старт - притрисане на мотора
Здравейте отново моя проблем го реших с оборотите при студения старт.Сменихме гарнитурата на всмукателните колектори и колата се оправи.Гарнитурата беше станала на кокал и изпускаше от нея.
- iakrastev
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29 Апр 2016 14:48
- Местоположение: София
- Автомобил: oyota Corolla Verso, 1.8 VVti,
- Обратна връзка:
Студен старт - притрисане на мотора
Vendalcho, при теб проблема е бил съвсем различен, спрямо това което обесняваш, при мен симтомите са по-различни и са описани в начало на темата. Радвам се, че си разрешил проблема. При мен проблема не се проявява сега при по-ниски температури, но ще се прояви със сигурност на пролет. Като гледам колегата dokito и той бори нещо подобно, но за сега не съм разбрал да го е разрешил, като съм почти сигурен и съгласен с него, че става дума за загуба на налягане в горивната система. Аз съм се насочил към един датчик на бензиновите изпарения, които се влият от температурата, но още не мога да съм на 100% сигурен.
ангелчо, бъди сигурен, че няма да става по-добре, а по-зле...
Честита Нова Година на всички, само напред и само нагоре с нови сили!
ангелчо, бъди сигурен, че няма да става по-добре, а по-зле...
Честита Нова Година на всички, само напред и само нагоре с нови сили!
Toyota Corolla Verso, 1.8 VVti, 2003
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост