d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 09 Юни 2018 16:09
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Авенсис 2,0 126 к.с
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Здравейте отново, чувствам се длъжен да пиша за развитието на проблема с моя автомобил защото доста Ви мрънках последно време. Проблема се РАЗРЕШИ след като автомобила влезна за 1 час в Тойота-Русе. След смяна на SCV (с по-дългия-обновен) е задължително да обновите софтуера на компютъра. Услугата коства не повече от 40 мин и 36 лв. Още като взех колата въпреки, че софтуера не беше преработен за това че махнахме DPF и опитах как върви. И о чудо-не можех да си позная Тойотата-по-пъргава и според мен върви една идея повече. За сега вече втори ден я карам без грам изпушване. С две думи съм с обновен софтуер, нов SCV и премахнат DPF (софтуерно и механично). Да се надявам, че ще мога да се порадвам на новата си придобивка и да изпитам вече удоволствието от каране. Благодаря за подкрепата и съветите които ми дадохте. Готов съм на всеки нуждаещ се и с възникнал подобен проблем да помогна колкото мога. Хубав ден
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 21 Юли 2016 18:11
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Авенсис Т27 2.2 150кс
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Avensis 2.0 D4D 126кс. 2007г.,
Avensis t27 2.2 d4d 150 2010г.
Avensis t27 2.2 d4d 150 2010г.
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Здравейте, имам същия проблем с тойота версо 126к.с. Тук единствено колегата Qiliev пише за решение на проблема с изпушването на бял пушък . И затова въпроса ми е към него : Как се държи тойотата след махането на DPF -a и смяната на софтуера сега 5 месеца по-късно?
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 09 Юни 2018 16:09
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Авенсис 2,0 126 к.с
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Здравейте, до сега не съм имал никакъв проблем след отстраняване на дпф и смяна на scv с по-новия клапан. Никакво изпушване и т.н колата си върви невероятно. Ако ви интересува нещо конкретно питайте
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Здравейте,благодаря на Qiliev за отговора.Дано е решен проблема и няма последствия!А въпроси със сигурност ще има още ,но първо трябва да потърся читави майстори във Варна.
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Приемам предложения за майстори за смяна на DPF във Варна.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14 Мар 2009 20:14
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Всъщност фирмата е VRPerformance може да погледнете в страницата ни https://vrperformance.net/
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14 Мар 2009 20:14
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Благодаря колегаKaraboev написа: ↑28 Юли 2018 16:47Да да, оправиха я. Понеже имам досег то тяхната работа най малкото защото сме колеги, затова и на моите клиенти с мисли за премахване на DPF или писане на нов софт(чип), ги пращам там. Всичко се прави както по книгаQiliev написа: ↑28 Юли 2018 14:54 И аз мисля че нещо не е донаправено като хората по ДПФ. Ще изчакам до вторник да ми обновят софтуера на компютъра и тогава пак да се обработи че автомобила е без ДПФ. Ако и тогава не стане ще се допитвам вече до VRP. Интересно ми стана с тази Хонда-в крайна сметка оправиха (съживиха) ли я?

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Добър ден,
Абсолютно същите проблеми. НЕ Е ДВИГАТЕЛ, НЕ СА ДЮЗИ.
ПРОБЛЕМА Е ПРИ ЕГР,най-вероятно блокирана клапа или развалена. Голямото пушене се което се получава (при мен стигна до облаци от бял дим при набиране) от теч на охлаждащия радиатор на ЕГР, който по думите на механиците изтича антифриз към тръбите на ауспуха и там изгаря и се получават облаци от бял дим.
Може да се отстрани, но има своите последици (прочетете за функцията му и само преценете смяна или отстраняване)
Имах запушен ДПФ, който връщаше газовете доста време по веригата от това предполагам се е получило голямото замърсяване на ЕГР и останалите проблеми.
Не съм механик, нито специялист, но проблема ме накара да се информирам и образовам по темата изгаряне и как реално ми фунционира колата за да мога да я поддържам адекватно.
https://www.xn--80aaicucowj4al.xn--90ae ... %BC%D0%B8/
Радвам се ако съм бил полезен на някой с подобен проблем.
Абсолютно същите проблеми. НЕ Е ДВИГАТЕЛ, НЕ СА ДЮЗИ.
ПРОБЛЕМА Е ПРИ ЕГР,най-вероятно блокирана клапа или развалена. Голямото пушене се което се получава (при мен стигна до облаци от бял дим при набиране) от теч на охлаждащия радиатор на ЕГР, който по думите на механиците изтича антифриз към тръбите на ауспуха и там изгаря и се получават облаци от бял дим.
Може да се отстрани, но има своите последици (прочетете за функцията му и само преценете смяна или отстраняване)
Имах запушен ДПФ, който връщаше газовете доста време по веригата от това предполагам се е получило голямото замърсяване на ЕГР и останалите проблеми.
Не съм механик, нито специялист, но проблема ме накара да се информирам и образовам по темата изгаряне и как реално ми фунционира колата за да мога да я поддържам адекватно.
https://www.xn--80aaicucowj4al.xn--90ae ... %BC%D0%B8/
Радвам се ако съм бил полезен на някой с подобен проблем.
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Объркали сте причината и следствието - ДПФ се задръства от недобра работа на ДВГ (включително и заради замърсяване на ЕГР)...

Иначе пушек (който задръства ЕГР, ДПФ и т.н.) е възможен по различни причини... На първо място - дюзи - остатъчното недоизгоряло (не цялостно изгоряло) гориво излиза като пушек . При военните машини има системи за поставяне на димна завеса, които работят точно на този принцип - впръскване на гориво в изпускателния тракт, който излиза като огромни кълба пушек...
На второ място - други проблеми в ДВГ, непозволяващи пълното изгаряне на горивото - лоша компресия, лоша работа на ЕГР (при условие, че не е изключен софтуерно) и т.н. и т.н...
Разбира се вкарването на охладителна течност в горивния процес (дали поради изгоряла гарнитура, друг пропуск и т.н.) също изкарва пушек - спор няма.
Пушек (но по-малко и само при определени условия) също излиза при изпарение на конденз в изпускателната система.. Или при определени метеорологични условия...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 07 Дек 2009 16:41
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Verso 2011 D-4D 126hp.
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Здравейте. Скоро си взех Версо Д-4Д 126кс от 2011г. Колата има мощност и върви добре. Все пак две неща правят впечатление:
1. Често изпушване с бял цвят- предполагам от ПДФ-а...можеби два пъти за три дни при навъртяни към 200км.
2. Разход около 8 л/100 както градско, така и извънградско.
Нормално ли е??
1. Често изпушване с бял цвят- предполагам от ПДФ-а...можеби два пъти за три дни при навъртяни към 200км.
2. Разход около 8 л/100 както градско, така и извънградско.
Нормално ли е??
d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател
Също и гори масло освен че пуши за това мисля че не е Егр
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта