e te takova jivotno nema
vsashnost ne savsem! az za prav pat chuvam za STi N12, ta se porazrovih. ne mislia che ima takava kola koiato da e izlezla ot zavoda i da se prodava po dealer-ite. obache N12 iavno e niakav model koito se podgotvia ot tuning kompanii(a moje i da e ot samia Subaru, ne sam mnogo siguren) za rally. ne moga da nameria osobeno mnogo info iz neta, no iavno e model za niakvo rally grupa N
Vermont SportsCar has prepared and run Group N Subaru rally cars for the last six years and currently offer to customers the newest 2006 Subaru Impreza WRX STI Spec C (N12).
v obshti linii taka kakto go razbiram e che Subaru praviat vaprosnia N12 model, no go prodavat samo za rally-djii, a ne za street use, no moje i da barkam. ne e losho da pishesh edin e-mail na tez:
http://www.vtcar.com/carprep.htm
e-mail-a im e nai otdolu, predpolagam shte mogat da ti obiasniat za kakvo stava vapros.
i poneje spomenavat STi Spec C, tova do kolkoto znam e nai dobrata versia na STi za Japan i varhu nego izgrajdat rally kolite za group N
The WRX STI Spec C was used for Group N homologation.
kolkoto do Torsen-a, az do kolkoto znam se poiaviava na 2007 modelite, obache landikar me obejdava che ima i na negovata Torsen(2006 model), toi tova go sadi po povedenieto na kolata mu. ta znam li, moje pak da sa pochnali da gi slagat po niakoe vreme na 2006 modelite, no tova ne moga da go podtvarda, na vsiakade pishe che se poiaviava za parvi pat na 2007 model.
vaprosnia N12 e drug sluchai obache, tam moje da sa slojili kakvo li ne. btw, ako e izgradena na bazata na Spec C(koeto e Japan model), te idvat s 2.0L a ne s 2.5L(kakto v USA), 2.0L e s kovani butala do kolkoto znam.