На Реното ми Монбата изкара 6 години без проблеми и с него го продадох. Просто когато стария сдаде багажа, нямах избор на 24 Декември сутринта, 20 см сняг и лед (с теглене нямаше как да запаля на ледената улица, имаше само Монбат в единствената работеща на този ден железария. Късмет.
Сега ако ми се наложи, не знам честно казано какъв да взема...
По темата: на колите, които съм притежавал винаги зарядното напрежение е било малко над 14 волта, единствено на (хл)опела трудно достигаше 14 волта, а като включех повече консуматори падаше под 13.5 и една зимна нощ останах на магистралата без ток, добре че единствената "електроника" необходима за работата на атмосферния дизел беше електромагнитния клапан на нафтовата помпа, на който се оказа, че "останалите" 8 волта са достатъчни да стои отворен
В този ред на мисли ако бях на мястото на колегата с 13.4-те волта, бих тествал на празен ход с всички възможни консуматори - къси, дълги, мигачи, климатик (заради перката), вентилатор на парното, нагревател на задното стъкло, дори ако може по време на теста някой да си играе с ел. стъклата. Ако падне под 13, 13.5 волта бих обслужил алтернатора, 80тина лева излиза всичко по спомени, но ако останеш на път, репатракът ще е по-скъпа услуга, за преживяването да не говоря
