Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
- alexander79
- Мнения: 228
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Мнения за Corolla E17 /2013- /
И с какъв анроид става, че аз пробвах с поне 10 марки и модели телефони с различни версии на анроид? С нито един не успях да прехвърля картина!
Относно багажникът, в королата има една напречна греда, която на пръв поглед не се вижда. Аз лично разбрах за нея като се опитах на вкарам по-големият ми куфар и тази греда пречеше. Досега винаги го слагах точно зад седалките и оставаше огромно място и за други вещи, но в новата кола не. Наложи се пренареждане на багажа, но реално успяваме да съберем всичко необходимо (4 човека сме). Пантите наистина много дразнят, но в този клас явно е така.
Относно двигателите с турбо се поинтересувай за надеждността им, особено тези на шкода. Чувал съм за проблеми с веригите, с разход на масло. През 2 години пускат нови модификации, вероятно дя зямажат проблемите. За Тойотите не намерих информация за проблеми с 1.6 мотора и това надделя в избора ми. Вероятно турбомоторът е доста по-пъргав и динамичен, но лично аз търся надеждност, а и стилът ми на каране не изисква супер мощен двигател. Въпрос на личен избор!
Относно багажникът, в королата има една напречна греда, която на пръв поглед не се вижда. Аз лично разбрах за нея като се опитах на вкарам по-големият ми куфар и тази греда пречеше. Досега винаги го слагах точно зад седалките и оставаше огромно място и за други вещи, но в новата кола не. Наложи се пренареждане на багажа, но реално успяваме да съберем всичко необходимо (4 човека сме). Пантите наистина много дразнят, но в този клас явно е така.
Относно двигателите с турбо се поинтересувай за надеждността им, особено тези на шкода. Чувал съм за проблеми с веригите, с разход на масло. През 2 години пускат нови модификации, вероятно дя зямажат проблемите. За Тойотите не намерих информация за проблеми с 1.6 мотора и това надделя в избора ми. Вероятно турбомоторът е доста по-пъргав и динамичен, но лично аз търся надеждност, а и стилът ми на каране не изисква супер мощен двигател. Въпрос на личен избор!
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Благодаря на колегите, дали своето мнение!
Без да защитавам Шкода, тъй като никак не съм фен на VAG , новите 1.4 и 1.5 tsi са с ремъци и обещани премахнати фабрични дефекти и слаби места. Дилемата е голяма, тъй като интериорът на чехите ми допада повече, но пък Королата е страхотна красавица отвън. Със сигурност японеца предлага по-издръжливия във времето двигател , а и скоростна кутия и съм убеден, че обслужването и във времето на гаранция и най-вече след нея ще бъде по-евтино! DSG е с 2 съединителя, които ще са консуматив... но това е след 5 години! И все пак идеята е ако взема нов автомобил да го карам мнооооого дълго време и точно мисълта ми е да си го подхвана аз, за да не ми бърка в нервите и джоба дълги години. И все пак който е карал TSI знае за какъв кеф става въпрос. Бях се решил за Тойотата, но да си вземеш кола през 2018 г., да дадеш близо 40 000 лв. и тя да има най-обиквено "радио" си действа като спирачка.
Без да защитавам Шкода, тъй като никак не съм фен на VAG , новите 1.4 и 1.5 tsi са с ремъци и обещани премахнати фабрични дефекти и слаби места. Дилемата е голяма, тъй като интериорът на чехите ми допада повече, но пък Королата е страхотна красавица отвън. Със сигурност японеца предлага по-издръжливия във времето двигател , а и скоростна кутия и съм убеден, че обслужването и във времето на гаранция и най-вече след нея ще бъде по-евтино! DSG е с 2 съединителя, които ще са консуматив... но това е след 5 години! И все пак идеята е ако взема нов автомобил да го карам мнооооого дълго време и точно мисълта ми е да си го подхвана аз, за да не ми бърка в нервите и джоба дълги години. И все пак който е карал TSI знае за какъв кеф става въпрос. Бях се решил за Тойотата, но да си вземеш кола през 2018 г., да дадеш близо 40 000 лв. и тя да има най-обиквено "радио" си действа като спирачка.
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
За връзка с телефона... Това не върши ли работа- http://blog.toyota.co.uk/toyota-touch-2 ... d-internet
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
А какво очакваш от радиото?
Аз ползвам блутут за музика и телефон. За навигация си сложих таблет. Пък на него мога да си пускам каквото искам, ама само мога, реално нищо друго освен навигация не ползвам, просто не ми трябва друго.
Мирор линк-а за мен не работи както аз искам. Аз искам, да вляза в колата, телефона да си ми седи в джоба или чантата, без да го обгрижвам, да се върже автоматично с колата и дисплея на колата да показва АЗ каквото искам и да управлявам всичко от бутоните на волана или дисплея на радиото.
В повечето случаи на различни марки коли, трябва да се ръчка кабел, телефона да седи на определено място, да свети непрекъснато. Да управлявам всичко само от телефона. Телефона не се зареждал докато свети и е вързан с колата и т.н. А това обгрижване на мен не ми харесва. Може би в новите модели това ще го направят, но става бавно.
Провери при Шкода как работи в детайли тяхната мултимедийна система, за да си по-наясно какво да очакваш.
Аз ползвам блутут за музика и телефон. За навигация си сложих таблет. Пък на него мога да си пускам каквото искам, ама само мога, реално нищо друго освен навигация не ползвам, просто не ми трябва друго.
Мирор линк-а за мен не работи както аз искам. Аз искам, да вляза в колата, телефона да си ми седи в джоба или чантата, без да го обгрижвам, да се върже автоматично с колата и дисплея на колата да показва АЗ каквото искам и да управлявам всичко от бутоните на волана или дисплея на радиото.
В повечето случаи на различни марки коли, трябва да се ръчка кабел, телефона да седи на определено място, да свети непрекъснато. Да управлявам всичко само от телефона. Телефона не се зареждал докато свети и е вързан с колата и т.н. А това обгрижване на мен не ми харесва. Може би в новите модели това ще го направят, но става бавно.
Провери при Шкода как работи в детайли тяхната мултимедийна система, за да си по-наясно какво да очакваш.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Здравейте,
Направих тест-драйв на Luna, 1.6 с ръчни скорости. Не че беше слаб двигателят, но тестовата кола беше на 120 км. и откровено не успях да разкрия възможностите й. Насочил съм се обаче към CVT. Отсъствието на турбокомпресор и малкия въртящ момент смятам, че ще води до постоянна играчка със скоростния лост, а с автоматика временното ускорение за изпреварване да речем ще бъде по-приятно. Правилни ли са разсъжденията ми? Още нещо, което искам да попитам собствениците на Корола - търговецът на местния дилър беше все още нов и неориентиран.Тестовата кола беше Луна, в автосалона имаше още една ЛУна и според него вече Луна идва стандартно с подгрев на седалките, докато във всички брошури и ценови листи пише, че това става чак в Сол. Попитах го дали има други разминавания, но се притесни и не отговори на въпроса ми.... Та, има ли други несъответствия?
Направих тест-драйв на Luna, 1.6 с ръчни скорости. Не че беше слаб двигателят, но тестовата кола беше на 120 км. и откровено не успях да разкрия възможностите й. Насочил съм се обаче към CVT. Отсъствието на турбокомпресор и малкия въртящ момент смятам, че ще води до постоянна играчка със скоростния лост, а с автоматика временното ускорение за изпреварване да речем ще бъде по-приятно. Правилни ли са разсъжденията ми? Още нещо, което искам да попитам собствениците на Корола - търговецът на местния дилър беше все още нов и неориентиран.Тестовата кола беше Луна, в автосалона имаше още една ЛУна и според него вече Луна идва стандартно с подгрев на седалките, докато във всички брошури и ценови листи пише, че това става чак в Сол. Попитах го дали има други разминавания, но се притесни и не отговори на въпроса ми.... Та, има ли други несъответствия?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
По първото - да, така си е - искаш ли мощност, ще трябва да 'докараш' двигателя до правилните обороти чрез скоростната кутия, независимо дали е автоматик или механика...
Относно автоматика - маломощен двигател с автоматик не е най-приятното нещо за 'временно ускорение'

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
@amadevs, не знам какво бих те посъветвал.
от една страна наистина и аз бях на същата дилема -дали надежден и по-бавен двигател или пъргав турбо мотор. Аз реших турбо мотор, въпреки по-скъпите неща по него. Честно казано се кара по-плавно и спокойно, няма драми при изпреварвания. Скоро няма да има 1.4, 1.5 е нов за групата. Очаквай да върви доста над очакванията ти за такъв обем.
От друга страна, ако не караш динамично и мислиш 10г напред Королата сякаш е по-правилната.
Аз бих взел Sol 1.6 ръчка. CVT не ти дава много при изпреварвания сооред мен, виж комфорт в града е друго..
Новите генерации на VAG са с изчистени проблеми отпреди 2012г. Но все пак си е турбо мотор и то 'напънат'.
Аз бих се целил в 1.8 или 2.0 бензин, ако ще е такъв. 1.8 има стара слава и го спират, но 2.0 е бетон, доказан. Като цяло и двата държат на ремапване със стоковите карантии даже,което е показател.
1.8 уж не гори масло е ген.3,но го спират и заменят с 2.0 и него.
За вътре си прав Октавията е по-класическа и хубава. Отвън Королата я бие.
Няма еднозначен отговор. Помисли, кое ти е приоритет - багажника примерно на Октавията е огромен, но да речем аз рядко го пълня дори до 1/2та. А си го нося, бих предпочел малко по малък, но пак лифтбек и малко повече място на задния ред. Но ... няма пълно щастие ;)
Успех и пиши как върви избора
от една страна наистина и аз бях на същата дилема -дали надежден и по-бавен двигател или пъргав турбо мотор. Аз реших турбо мотор, въпреки по-скъпите неща по него. Честно казано се кара по-плавно и спокойно, няма драми при изпреварвания. Скоро няма да има 1.4, 1.5 е нов за групата. Очаквай да върви доста над очакванията ти за такъв обем.
От друга страна, ако не караш динамично и мислиш 10г напред Королата сякаш е по-правилната.
Аз бих взел Sol 1.6 ръчка. CVT не ти дава много при изпреварвания сооред мен, виж комфорт в града е друго..
Новите генерации на VAG са с изчистени проблеми отпреди 2012г. Но все пак си е турбо мотор и то 'напънат'.
Аз бих се целил в 1.8 или 2.0 бензин, ако ще е такъв. 1.8 има стара слава и го спират, но 2.0 е бетон, доказан. Като цяло и двата държат на ремапване със стоковите карантии даже,което е показател.
1.8 уж не гори масло е ген.3,но го спират и заменят с 2.0 и него.
За вътре си прав Октавията е по-класическа и хубава. Отвън Королата я бие.
Няма еднозначен отговор. Помисли, кое ти е приоритет - багажника примерно на Октавията е огромен, но да речем аз рядко го пълня дори до 1/2та. А си го нося, бих предпочел малко по малък, но пак лифтбек и малко повече място на задния ред. Но ... няма пълно щастие ;)
Успех и пиши как върви избора
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 24 Юли 2018 17:48
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Fan
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Здравейте, всички.
Почти съм се решил да си купя нова Корола ( Luna ) с бензиновия CVT двигател.
Все още не знам дали си заслужават пари ( по сегашната оферта която имам от ТМ АУТО ще ми излезе около 36к ), но ако съдя по мненията във форума генерално колата се представя много добре и парите си заслужават. Генерално бюджета ми е около 20-25к, но при положение че мога я взема на лизинг чисто нова се колебая много дали не го направя.
Имам все пак няколко въпроса на които мисля, че не открих отговор тук и в други теми :
1) Колко би ми струвала смяната на маслото и генералната поддръжка на автомобила ( филтри и т.н. без нищо сериозно )? На места ми излизат суми ( за масло + горивен филтър ) от 200 до 400 лв в сервиза на ТМ Ауто.
2) Виждам, че при ''Luna'' няма круиз контрол. Дали е възможно да бъде поставен такъв допълнително и какво би ми струвало това?
3) Има ли някакви други ''скрити'' разходи за които не знам?
Благодаря Ви предварително за мненията.
Поздрави,
Петър
Почти съм се решил да си купя нова Корола ( Luna ) с бензиновия CVT двигател.
Все още не знам дали си заслужават пари ( по сегашната оферта която имам от ТМ АУТО ще ми излезе около 36к ), но ако съдя по мненията във форума генерално колата се представя много добре и парите си заслужават. Генерално бюджета ми е около 20-25к, но при положение че мога я взема на лизинг чисто нова се колебая много дали не го направя.
Имам все пак няколко въпроса на които мисля, че не открих отговор тук и в други теми :
1) Колко би ми струвала смяната на маслото и генералната поддръжка на автомобила ( филтри и т.н. без нищо сериозно )? На места ми излизат суми ( за масло + горивен филтър ) от 200 до 400 лв в сервиза на ТМ Ауто.
2) Виждам, че при ''Luna'' няма круиз контрол. Дали е възможно да бъде поставен такъв допълнително и какво би ми струвало това?
3) Има ли някакви други ''скрити'' разходи за които не знам?
Благодаря Ви предварително за мненията.
Поздрави,
Петър
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Има доста разходи по нов автомобил на лизинг. 1.5% такса усвояване, регистрация 300лв, зимни гуми, джанти, сензори за налягане, гумени стелки.
Застраховка, каско, някои застрахователи искат монтаж на GPS проследяване 600лв.
Масло и филтър е около 200лв, това се води ТО А. ТО Б е по-скъпо може би двойно. Данъкът е доста висок за нови коли особено над 100 к.с., провери си го в общината. Лизингът може да е със запис на заповед, което е кофти (актуализира се веднъж годишно) и може да ти изземат имущество ако го закъсаш, при това повече от колкоти дължиш. Ако пък е нотариална заверка на договор за лизинг излиза към 200-300лв.
Застраховка, каско, някои застрахователи искат монтаж на GPS проследяване 600лв.
Масло и филтър е около 200лв, това се води ТО А. ТО Б е по-скъпо може би двойно. Данъкът е доста висок за нови коли особено над 100 к.с., провери си го в общината. Лизингът може да е със запис на заповед, което е кофти (актуализира се веднъж годишно) и може да ти изземат имущество ако го закъсаш, при това повече от колкоти дължиш. Ако пък е нотариална заверка на договор за лизинг излиза към 200-300лв.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Имаше някъде снимка на таблото с цените за ТО, но беше от порядъка на 240лв за "А", т.е. нечетните години и около 420лв за "Б" на четните. Това е ако караш по около 15 000 км на година. Или година или 15 000км, което настъпи първо.
Круиз контрол се монтира много лесно, струва 12$ в алиекспрес без "монтаж" + пластмасата около лоста, може би още 5-6$. В Тойота струва 600лв, но пък е включен монтажа.
Скрити разходи реално няма. Имаш каско, ГО, данък, техническо обслужване, годишен преглед на 3тата и на 5тата година, след това всяка година.
Каското реално е най-големия разход. За Королата в повечето застрахователни компании няма да искат нищо допълнително за монтиране, т.е. няма разходи. В зависимост от компанията за лизинг има разход за пълномощно ако излизаш извън България и цената на пълномощното е различна, периода е различен, но това е доста по-нисък разход от посочените по-нагоре.
В магазина директно ще ти сметнат всичко кое колко струва и ще знаеш колко е първоначална вноска, колко е каското, колко регистрация и т.н.
Круиз контрол се монтира много лесно, струва 12$ в алиекспрес без "монтаж" + пластмасата около лоста, може би още 5-6$. В Тойота струва 600лв, но пък е включен монтажа.
Скрити разходи реално няма. Имаш каско, ГО, данък, техническо обслужване, годишен преглед на 3тата и на 5тата година, след това всяка година.
Каското реално е най-големия разход. За Королата в повечето застрахователни компании няма да искат нищо допълнително за монтиране, т.е. няма разходи. В зависимост от компанията за лизинг има разход за пълномощно ако излизаш извън България и цената на пълномощното е различна, периода е различен, но това е доста по-нисък разход от посочените по-нагоре.
В магазина директно ще ти сметнат всичко кое колко струва и ще знаеш колко е първоначална вноска, колко е каското, колко регистрация и т.н.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Това написах в темата: "Доходи за кола на лизинг" преди един месец : Ноември 2017г взех Тойота Корола 1.6,132к.с. юбилейната версия. С всичките му там отстъпки отделно хванах последния ден на автосалона в София и ми свалиха още 2500лв, подарък навигация и интернет за една година. Крайна цена 33 230лв. Първоначална вноска 20%, с каското първа вноска/337лв/, номера и регистрация в Кат/250лв/ и 170лв за гражданска отговорност платих 7678лв и 250 лева при нотариуса.Остатъчна стойност 10%/3300лв/. Вноска на месец 400лв, лихвен процент 2,7% в Уникредит Лизинг. За 5 години оскъпяване 1780лева, по 360 на година. Върху остатъчната стойност и ДДС-то не се плаща лихва. Миналия месец един колега си взе Киа от новите полицейски за 27 ооо лева, в същата компания му предложиха 2,30% лихва.
Плащах си лизинга 7 месеца, и преди 20 дни реших да я изплатя нацяло, понеже ми предстои екскурзия в няколко държави с колата, и не ми се занимаваше с пълномощни и т.н. Остатъчната сума беше 20 013 лева и 4000лв ДДС. Такса предсрочно погасяване ми взеха - 42,30лева, колкото да се каже че има
. При прехвърлянето платих 300 лева на нотариус и 110 лева данък на общината за придобиване на МПС. През тези седем месеца платих три вноски по 337лева Каско, както и годишен данък 356 лева. Оказа се,че рамзера на данъка е за Община Възраждане /София/, но по-интересното е, че в Стара Загора данъка за същата кола е ТОЧНО 448 лева....явно в София плащат по-ниски данъци....Колата вече е моя, смених талоните за 20 лева в КАТ, после прехвърлих Каското и Гражданската. Това е цялата одисея и с двата варианта - на лизинг и почти КЕШ. Оскъпяваето за тези 7 месеца го сметнах ми е точно 260 лева, като цената, на която официално я купих от Лизинга беше 4400 лева, затова данък МПС ми е толкова малък... но съм спестил едни 88 лева от разликата в годишния данък в общината.
Някой ако го интересува нещо по-подробно да пита.
Плащах си лизинга 7 месеца, и преди 20 дни реших да я изплатя нацяло, понеже ми предстои екскурзия в няколко държави с колата, и не ми се занимаваше с пълномощни и т.н. Остатъчната сума беше 20 013 лева и 4000лв ДДС. Такса предсрочно погасяване ми взеха - 42,30лева, колкото да се каже че има


Някой ако го интересува нещо по-подробно да пита.

Toyota Corolla 1.6 E17 132
ps

Мнения за Corolla E17 /2013- /
Това, което някои пишат за запис на заповед, зимни гуми и "Златно ТО" са абсолютно неверни - от доста време никой не подписва такива заповеди, няма и такова нещо да си купиш от тях зимни гуми. Цената на ТО на 15000км в Глобалкар Стара Загора е 272 лева, вчера ми дадоха оферта от Венци Габрово - точно 140 лева!!! Поисках да ми монтират парктроник - преден и заден е 500 лева, само единия /преден или заден/- 270 лева. За Круиз контрола единствено казаха, че ако се монтира отпада гаранцията. Пробвали на четири Короли като моята, само на една се получило. Информацията за цени и монтажа на екстри получих при разговор с Никола, агент търговски въпроси на Венци Габрово при личен разговор.
За други уточняващи въпроси съм насреща. Всичко ми е прясно в главата, и играно миналия месец

За други уточняващи въпроси съм насреща. Всичко ми е прясно в главата, и играно миналия месец



Toyota Corolla 1.6 E17 132
ps

- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Запис на заповед мисля подписвах... Но тя си е безплатна...
Но гледам съм плащал такса за вписване в ЦРОЗ, но сумата е била дреболия... Но може да зависи и от цената на е автомобила - да е приложимо само над определена цена...
А Венци Габрово е известен с поносими цени и коректно обслужване
Познати пътуваха от Варна, защото в Габрово услугата бе много по-евтина и коректна (смяна на стъкло - дори го имаха в наличност)..
Но гледам съм плащал такса за вписване в ЦРОЗ, но сумата е била дреболия... Но може да зависи и от цената на е автомобила - да е приложимо само над определена цена...
А Венци Габрово е известен с поносими цени и коректно обслужване

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Да, и аз така като гледам ще се разхождам до Габрово за каквито и ремонти и обслужване да става въпрос. А за лизинга имах впредвид, че вече нещата не са както са били преди, включително сам си избираш лизинга към кого да бъде, гражданската и Каското също сам си избираш при кой да бъде. Явно борбата за клиенти малко поочовечи продавачите.... 

Toyota Corolla 1.6 E17 132
ps

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта