Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
Здравейте!
Тъй като ми дойде до гуша от разни европейски боклуци, с които, вместо събота и неделя да ида да се разходя някъде извън София, аз вися по сервизи и под колата, решиш да си взема нова кола, японска. И след като преди 6-7 месеца видях за пръв път новата Corolla (моделна година 2013) -сигурен съм, че за мен това е Колата.
Дотук със сигурните неща - идва ред на колебанието. Разхода на дизела е до 5.5 градско, което си е ... меко казано страхотен. Аз, обаче, съм доста скептичен към дизела - имал съм 2 дизелови коли и след като теглих чертата на икономията от гориво и по- високата цена за обслужване и ремонти по тях - не мисля, че бих си взел дизел втори път. От друга страна, тъй като колата е нова, то тя няма да прави проблеми с дюзи, нафтови помпи, ЕГР клапани, турбини и т.н. И тук се връщам на изначалната причина, поради която реших да сменя автомобила.
От друга страна, като японския бензинов агрегат - друг толкова надежден май няма. 1.6 дава също приличен разход, но не е толкова пъргава като дизеловия - няма тази динамика, която идва от турбината. Но пък обслужването и ремонтите не са толкова много и е доста по- надежден.
Моля, който има наблюдения, свързани с този модел на Корола и 2-та агрегата - да дава мнения. Ще съм изключително благодарен за напътствията ...
P.S. А с CVT-то как стоят нещата. За предните поколения безстепенни скоростни кутии съм чувал, че имат много проблеми, обслужването им е скъпо и т.н. С тази дали е променено нешо по надеждността?
Тъй като ми дойде до гуша от разни европейски боклуци, с които, вместо събота и неделя да ида да се разходя някъде извън София, аз вися по сервизи и под колата, решиш да си взема нова кола, японска. И след като преди 6-7 месеца видях за пръв път новата Corolla (моделна година 2013) -сигурен съм, че за мен това е Колата.
Дотук със сигурните неща - идва ред на колебанието. Разхода на дизела е до 5.5 градско, което си е ... меко казано страхотен. Аз, обаче, съм доста скептичен към дизела - имал съм 2 дизелови коли и след като теглих чертата на икономията от гориво и по- високата цена за обслужване и ремонти по тях - не мисля, че бих си взел дизел втори път. От друга страна, тъй като колата е нова, то тя няма да прави проблеми с дюзи, нафтови помпи, ЕГР клапани, турбини и т.н. И тук се връщам на изначалната причина, поради която реших да сменя автомобила.
От друга страна, като японския бензинов агрегат - друг толкова надежден май няма. 1.6 дава също приличен разход, но не е толкова пъргава като дизеловия - няма тази динамика, която идва от турбината. Но пък обслужването и ремонтите не са толкова много и е доста по- надежден.
Моля, който има наблюдения, свързани с този модел на Корола и 2-та агрегата - да дава мнения. Ще съм изключително благодарен за напътствията ...
P.S. А с CVT-то как стоят нещата. За предните поколения безстепенни скоростни кутии съм чувал, че имат много проблеми, обслужването им е скъпо и т.н. С тази дали е променено нешо по надеждността?
Последно промяна от Akima на 07 Окт 2021 16:51, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Моята CVT е на Авенсис и за 8 месеца нямам никакви забележки До колкото знам CVT е безпроблемна кутия, за разлика от MMT, което преди се слагаше на Корола. Та за кутията не му мисли, ами виж как седи въпросът с нашата нафта и тези мотори. Да каже някой с опит - аз имам приятел с РАВ4, купуван нов от магазина преди години и си има проблеми, но дали е от нафтата или кофти си поддържа колата - незнам.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Като я взимаш нова не би трябвало да се притесняваш от проблеми но върпоса е че CVT има само на бензина до колкото видях. Така че или бензин с CVT или дизел ръгачка. Не можах да разбера и дали бензина е с директно впръскване с оглед на това дали може лесно да се сложи газ. Но докато ти мине гаранцията най-вероятно няма да е много трудно и на директно да се сложи.
Последно промяна от Bass_Man на 04 Сеп 2014 01:07, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Колега бе взел дизелова РАВ-ка някъде 2007г... Преди година я даде на щерка си - безпроблемна експлоатация с нашата нафта...Airfan написа:...... как седи въпросът с нашата нафта и тези мотори. Да каже някой с опит - аз имам приятел с РАВ4, купуван нов от магазина преди години и си има проблеми, но дали е от нафтата или кофти си поддържа колата - незнам.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Не разбрах към кой дизелов двигател сте се ориентирали.
Ако е 1,4 Д4Д мисля, че той е като на предишното поколение. Вече почти 7 години
и 130к км никакви проблеми с нашата нафта. Много икономичен, но малко слаб, ако
колата е пълна с хора.
Не съм карал или возил в последната Корола, но как е с шумоизолацията?
Това в моята е според мен фабричното слабо място.
Ако е 1,4 Д4Д мисля, че той е като на предишното поколение. Вече почти 7 години
и 130к км никакви проблеми с нашата нафта. Много икономичен, но малко слаб, ако
колата е пълна с хора.
Не съм карал или возил в последната Корола, но как е с шумоизолацията?
Това в моята е според мен фабричното слабо място.
Corolla 1,4 D-4D
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Kolega, mislq, che koito i ot dvata varianta da si vzemesh, nqma da sburkash. Imam pogled i vurhu dvata agregata, lichno az karam E15 s 1.6 Valvematic. I dvata varianta si imat silnite strani. Dizelut 1.4 se chuvstva po-purgav SAMO v niskite oboroti poradi vurtqshtiq moment. Valvematic-varianta kogato se nastupi vurvi kato raketa, vse pak e 42 konq poveche, no za smetka na tova si ima i razhod... Nai-golqmata glupost na Toyota e , che mahnaha 2.0 dizela ot Corolla-ta....Tova za men beshe optimalniqt izbor za tazi kola. Proshtavaite za latinicata. Nqmam drug izbor v momentadio_fan написа:Здравейте!
Тъй като ми дойде до гуша от разни европейски боклуци, с които, вместо събота и неделя да ида да се разходя някъде извън София, аз вися по сервизи и под колата, решиш да си взема нова кола, японска. И след като преди 6-7 месеца видях за пръв път новата Corolla (моделна година 2013) -сигурен съм, че за мен това е Колата.
Дотук със сигурните неща - идва ред на колебанието. Разхода на дизела е до 5.5 градско, което си е ... меко казано страхотен. Аз, обаче, съм доста скептичен към дизела - имал съм 2 дизелови коли и след като теглих чертата на икономията от гориво и по- високата цена за обслужване и ремонти по тях - не мисля, че бих си взел дизел втори път. От друга страна, тъй като колата е нова, то тя няма да прави проблеми с дюзи, нафтови помпи, ЕГР клапани, турбини и т.н. И тук се връщам на изначалната причина, поради която реших да сменя автомобила.
От друга страна, като японския бензинов агрегат - друг толкова надежден май няма. 1.6 дава също приличен разход, но не е толкова пъргава като дизеловия - няма тази динамика, която идва от турбината. Но пък обслужването и ремонтите не са толкова много и е доста по- надежден.
Моля, който има наблюдения, свързани с този модел на Корола и 2-та агрегата - да дава мнения. Ще съм изключително благодарен за напътствията ...
P.S. А с CVT-то как стоят нещата. За предните поколения безстепенни скоростни кутии съм чувал, че имат много проблеми, обслужването им е скъпо и т.н. С тази дали е променено нешо по надеждността?
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Наистина изглежда чудесно, но 90-те коня на дизела стигат само за града. Пътуваш ли повечко извънградско, ще ти е слабичка. Аз съм с 2.0 126 к.с и съм идеално доволен, за дълъг път е идеална. На 160-180 пее, а и разхода е чуден - 6.3-6.4 с тази скорост.
Toyota AYGO 1.0 2006
Toyota COROLA 2.0 D4D 2009
Toyota HIACE D4D 2007
Toyota COROLA 2.0 D4D 2009
Toyota HIACE D4D 2007
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Дошло му до гуша от европейски боклуци. Да, ако си карал "малко употребявани" коли на 300+ хил. км "нов внос".
Сигурно си мислиш, че Королата се произвежда в двора на японския император. И специалистът по качеството си прави сепуко, ако се появи дефектна кола. В тези коли вече няма почти нищо японско
Сигурно си мислиш, че Королата се произвежда в двора на японския император. И специалистът по качеството си прави сепуко, ако се появи дефектна кола. В тези коли вече няма почти нищо японско

-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Ааа, уникат си! Браво за поста! Смях се от сърце! Ама си доста прав...за съжаление!karaoke написа:Дошло му до гуша от европейски боклуци. Да, ако си карал "малко употребявани" коли на 300+ хил. км "нов внос".
Сигурно си мислиш, че Королата се произвежда в двора на японския император. И специалистът по качеството си прави сепуко, ако се появи дефектна кола. В тези коли вече няма почти нищо японско
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Според мен по-добре е да си вземеш бензиновия агрегат, освен ако няма някакви скрити проблеми, но не съм чел, колегите да кажат. Карал съм предишния модел Корола с 1.4 D-4D и колата е откровено слаба. Споделям мнението на колегата королчо, който казва, че ако караш извън града ще са ти малко. Това, което си спомням от тест-драйфа на тази кола беше, че често трябваше да сменям скоростите и нямаше достатъчно мощност. Това, че е по-пъргав дизела е субективно усещане, защото според данните по ценова листа за ускорението от 0 до 100 на 1.6 бензин със CVT e за 11.0 секунди., а на 1.4 дизел 12.5/14.5 секунди в зависимост дали е със ръчни скорости или автоматични.
Нямам пряк опит (в смисъл да съм имал собствена) с автоматиците на Тойота, но съм чел по форуми и служител в Тойота ми каза, че автоматизираните кутии ММ са непрепоръчителни, защото дефектират скъпо. Това по повод на Йарис автоматик, за който преди се оглеждах. Същевременно се сещам, че имам познат с Аурис с такива скорости, който скоро го върна по back and buy схема, защото в Тойота му бяха казали, че му предстои скъп ремонт на скоростите. За CVT съм чел, че са здрави, но не познавам никой с такава кола и нямам абсолютно никакви впечатления относно надеждността.
Все пак те съветвам, ако решиш да останеш на варианта автоматик, да пробваш такава кола на тест-драйв, защото аз преди време така се отказах от покупка на Йарис, защото бях изключително разочарован от СВТ-то. Колата беше много шумна и мудна. Но това беше преди около 2 години.В новата Корола нещата може да са се подобрили.
Относно надеждността на дизелите, аз карам предишни qмодел Корола D-4D 2.0 дизел и до сега да чукам на дърво не съм имал сериозни проблеми по двигателя. Колата е на 5 години и 82 000 км. Преди няколко месеца обаче ми се запуши ЕГР клапана и трябваше да ми го почистят в Тойота за около 120 лв. Правя уточнение, че наливах нафта само от Лукоил, ОМВ, Ромпетрол и Еко и слагам на всеки 15-тина хиляди километра добавка от тези в Тойота за почистване на дюзите и горивната система. След запушването, в сервиза ме посъветваха да наливам само от по-скъпия дизел, ако имам възможност. От тогава карам само с ЕКТО дизела на Лукойл, който по мое мнение е най-добър. За сега няма проблеми, дано да остане така. При теб няма фактора по-висока покупна цена, защото като гледам 1.4 D-4D е малко по-евтин от 1.6 със CVT, но все пак си премисли дали искаш потенциално проблемна и маломощна кола за еднакви пари с бензиновата.
И последно дори 2.0 дизел при бързи изпреварвания над 3 000 оборота става муден и не ускорява достатъчно бързо или поне не така прогресивно както е бензина или както е дизелът в ниските обороти.
Поздрави и дано да направиш добър избор!
Нямам пряк опит (в смисъл да съм имал собствена) с автоматиците на Тойота, но съм чел по форуми и служител в Тойота ми каза, че автоматизираните кутии ММ са непрепоръчителни, защото дефектират скъпо. Това по повод на Йарис автоматик, за който преди се оглеждах. Същевременно се сещам, че имам познат с Аурис с такива скорости, който скоро го върна по back and buy схема, защото в Тойота му бяха казали, че му предстои скъп ремонт на скоростите. За CVT съм чел, че са здрави, но не познавам никой с такава кола и нямам абсолютно никакви впечатления относно надеждността.
Все пак те съветвам, ако решиш да останеш на варианта автоматик, да пробваш такава кола на тест-драйв, защото аз преди време така се отказах от покупка на Йарис, защото бях изключително разочарован от СВТ-то. Колата беше много шумна и мудна. Но това беше преди около 2 години.В новата Корола нещата може да са се подобрили.
Относно надеждността на дизелите, аз карам предишни qмодел Корола D-4D 2.0 дизел и до сега да чукам на дърво не съм имал сериозни проблеми по двигателя. Колата е на 5 години и 82 000 км. Преди няколко месеца обаче ми се запуши ЕГР клапана и трябваше да ми го почистят в Тойота за около 120 лв. Правя уточнение, че наливах нафта само от Лукоил, ОМВ, Ромпетрол и Еко и слагам на всеки 15-тина хиляди километра добавка от тези в Тойота за почистване на дюзите и горивната система. След запушването, в сервиза ме посъветваха да наливам само от по-скъпия дизел, ако имам възможност. От тогава карам само с ЕКТО дизела на Лукойл, който по мое мнение е най-добър. За сега няма проблеми, дано да остане така. При теб няма фактора по-висока покупна цена, защото като гледам 1.4 D-4D е малко по-евтин от 1.6 със CVT, но все пак си премисли дали искаш потенциално проблемна и маломощна кола за еднакви пари с бензиновата.
И последно дори 2.0 дизел при бързи изпреварвания над 3 000 оборота става муден и не ускорява достатъчно бързо или поне не така прогресивно както е бензина или както е дизелът в ниските обороти.
Поздрави и дано да направиш добър избор!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Новите Тойоти не са това, което бяха. А новия 1.4 д4д е с пластмасовите дюзи, които дори не подлежат на "ремонт"...... като искаш кола, която да не пипаш, взимаш бензин до 2000-та година, японски, но иска много търсене. В нов автомобил, имаш "безпроблемно" ползване, докато имаш гаранция. Да не говорим колко проблемни скоростни кутий имат последните 8 години, след като ги задължиха да ползват евро части....
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
karaoke написа:Дошло му до гуша от европейски боклуци. Да, ако си карал "малко употребявани" коли на 300+ хил. км "нов внос".
Сигурно си мислиш, че Королата се произвежда в двора на японския император. И специалистът по качеството си прави сепуко, ако се появи дефектна кола. В тези коли вече няма почти нищо японско
Аз пък да ти кажа съм свръх доволен от моята Корола правена в ЮАР, за разлика от доста мои колеги, който стоят постоянно в сервизите с техните прехвалени Аудита, Мерцедеси и т.н. Става дума за НОВИ коли след 2010. Всеки си има истина в крайна сметка и няма нужда от спам мисля ;)
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Здравейте отново!
В крайна сметка се възползвах от намаленията покрай Коледа и си взех Corolla E170 1.6 CVT 132 hp, ниво Luna.
Първи впечатления: стабилна е, добре ускорява (въпреки че все още не смея да я настъпя хубаво, докато не навърти поне 1000 км.). CVT-то имитира 7-скоростен класически автоматик, като същевременно двигателя не променя оборотите, когато ускоряваш плавно (типично за CVT-то). От време на време се получава едно странно "ритане", което се надявам да не от вариатора. Най- много "комшу" от Адапазаръ да са си оставили ръцете, докато са сглобявали кутията. Но пък в крайна сметка колата е в гаранция още почти 5 години, така че ... времето ще покаже. laugh.gif
Разхода за момента е 10 л/ 100 км в София по трип компютъра, но се надявам да падне като се постопли и двигателя се доразработи.
В крайна сметка се възползвах от намаленията покрай Коледа и си взех Corolla E170 1.6 CVT 132 hp, ниво Luna.
Първи впечатления: стабилна е, добре ускорява (въпреки че все още не смея да я настъпя хубаво, докато не навърти поне 1000 км.). CVT-то имитира 7-скоростен класически автоматик, като същевременно двигателя не променя оборотите, когато ускоряваш плавно (типично за CVT-то). От време на време се получава едно странно "ритане", което се надявам да не от вариатора. Най- много "комшу" от Адапазаръ да са си оставили ръцете, докато са сглобявали кутията. Но пък в крайна сметка колата е в гаранция още почти 5 години, така че ... времето ще покаже. laugh.gif
Разхода за момента е 10 л/ 100 км в София по трип компютъра, но се надявам да падне като се постопли и двигателя се доразработи.
Re: Мнения за Corolla E170 (2013- )
Честито Колега,
Много безавариини километри.
Като натрупаш впечатления ги споделяй, че и аз съм се огледал в тази Корола.
Много безавариини километри.
Като натрупаш впечатления ги споделяй, че и аз съм се огледал в тази Корола.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта