Здравейте,
след неприятна случка преди два дни, сега трябва да се ремонтира Королата ми.
Един спря в мен и има доста щети отзад.
Записах час в ТМ Ауто но е за след 45 дни. Въпроса е, дали имате наблюдения от официалните сервизи? Доволни ли сте от бояджийски услуги и колко време чакате за ред и за боядисване? Аз ще чакам повече за самия ремонт, че все пак ще има втори оглед след като свалят бронята, но поне нещо ориентировъчно да се подготвя.
Бих се съгласил да я закарам и в друг град ако стане по-бързо и разбира се да е на добро ниво ремонта. Обадих се в Пазарджик, но там чакането за ред е 60 дни. Реално колата е в движение, но ме дразни прекалено начупената задна броня и ми се искаше да вляза в бокса по-рано.
Официален сервиз - избор
Най-добрите сервизи, магазини и предлагани услуги за вашата Toyota
peterhr
- alexander79
- Мнения: 228
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Официален сервиз - избор
Мнение от alexander79 » 20 Май 2018 21:53
Моята броня я боядисаха в Карком във Варна. Не знам дали са боядисвали те или са я носили в друг сервиз, но аз лично не мога да видя разлика спрямо другите елементи. Справили са се перфектно! Относно чакането, при събитие в края на октомври, часът беше за края на януари, след което го преместих още месец напред.
Проблемът при мен не беше чак толкова голям и не пречеше чакането, но ако е наложително не знам как се процедира. Колата стоя в сервиза 4 дни.
Предполагам, че Варна не те устройва, но търсиш впечатления. Като чета, чакането при всички е голямо, за качеството не знам!
Проблемът при мен не беше чак толкова голям и не пречеше чакането, но ако е наложително не знам как се процедира. Колата стоя в сервиза 4 дни.
Предполагам, че Варна не те устройва, но търсиш впечатления. Като чета, чакането при всички е голямо, за качеството не знам!
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
alexander79
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Официален сервиз - избор
Мнение от slowtraveler » 21 Май 2018 07:47
Ако ти трябва автомобилът - би трябвало да можеш да ги натиснеш за по-бързо приемане на автомобила..
За съжаление някои от официалните сервизи си мислят, че са хванали господа за жезъла...
Т.е. - срещал съм и двете крайности - два пъти съм вкарвал джипката за драскотинки (при смяна на застраховател) - единия път я приеха веднага и приключиха в рамките на седмица (следи от отваряни врати по вратите - трябваше да се разоборудват)... Вторият път ме помолиха да оставя автомобила след седмица, защото трябваше да се поръча едно оригинално прозрачно фолио/стикер, предпазващо долната част на задната врата, което се залепя върху боята.. Т.е. - от конкретния сервиз бях доволен и като работа и като скорост...
Но преди време бяха чукнали преден ляв калник на колата на служителя - друг официален сервиз... Дреболия... Фар и калник дойдоха почти веднага, обаче имаше огъната една малка ламаринка в подкалника, която не подлежеше на ремонт, а автомобилът си бе нов - т.е. трябваше да се направи като нов, а не да се побългари
Резултатът - почти 4 месеца чакане за прословутата ламаринка. Писма до Фиат, жалби, оправдания от рода 'ама сега складовете са в лятна почивка' и т.н. и т.н... Дали проблемът бе в конкретния сервиз или в марката - не знам... Но фактът е, че 4 месеца бяхме без служебния автомобил заради мотане на официален представител..
За съжаление някои от официалните сервизи си мислят, че са хванали господа за жезъла...
Т.е. - срещал съм и двете крайности - два пъти съм вкарвал джипката за драскотинки (при смяна на застраховател) - единия път я приеха веднага и приключиха в рамките на седмица (следи от отваряни врати по вратите - трябваше да се разоборудват)... Вторият път ме помолиха да оставя автомобила след седмица, защото трябваше да се поръча едно оригинално прозрачно фолио/стикер, предпазващо долната част на задната врата, което се залепя върху боята.. Т.е. - от конкретния сервиз бях доволен и като работа и като скорост...
Но преди време бяха чукнали преден ляв калник на колата на служителя - друг официален сервиз... Дреболия... Фар и калник дойдоха почти веднага, обаче имаше огъната една малка ламаринка в подкалника, която не подлежеше на ремонт, а автомобилът си бе нов - т.е. трябваше да се направи като нов, а не да се побългари

Резултатът - почти 4 месеца чакане за прословутата ламаринка. Писма до Фиат, жалби, оправдания от рода 'ама сега складовете са в лятна почивка' и т.н. и т.н... Дали проблемът бе в конкретния сервиз или в марката - не знам... Но фактът е, че 4 месеца бяхме без служебния автомобил заради мотане на официален представител..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Официален сервиз - избор
Мнение от ufer » 21 Май 2018 08:53
Доколкото знам, резервните части у нас идват от Тойота Гърция. Налагало ми се е да чакам 2-3 месеца за ламарини, а накрая дори не можаха да доставят една от тях, което дори ме зарадва, защото беше безбожно скъпо. Така че официалните сервизи поне на Тойота в БГ може и да не са виновни, защото... гърците си ги знаем... Иначе за моите нужди съм ги отписал.
ufer
- nu4a
- Мнения: 63
- Регистриран на: 07 Авг 2018 20:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 1.8 Valvematic MT 2013
Официален сервиз - избор
Мнение от nu4a » 19 Сеп 2018 20:47
Какво да ви кажа. Колата ми е ТМ Ауто Запад вече трета седмица за леки щети по каско - пребоядисване на задна броня и праговете + подмяна на пластмасата на един от фаровете за мъгла. Ужас направо. :(
Сериозно се замислям да ходя на друг сервиз вече, ако ще се мотаят толкова много.
Сериозно се замислям да ходя на друг сервиз вече, ако ще се мотаят толкова много.
nu4a
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Официален сервиз - избор
Мнение от peterhr » 05 Окт 2018 23:07
Хора, дайте някакви връзки в ТМ Ауто. Колата ми седи вече 40 дни там и все още не са започнали същинския ремонт. Просто вече не издържам там да седи на "паркинг", и аз да си чакам ли чакам...
Явно в България все още си важи всичко от преди 25 и повече години. Всичко се прави така че клиента да ги "гледа работата" пък Баш майстора, когато е готов - тогава.
Явно в България все още си важи всичко от преди 25 и повече години. Всичко се прави така че клиента да ги "гледа работата" пък Баш майстора, когато е готов - тогава.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
peterhr
Kiki
- ivied
- Мнения: 313
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Официален сервиз - избор
Мнение от ivied » 06 Окт 2018 18:19
Да, такъв официален сервиз-представителство мога да препоръчам в Германия и в Австрия... В повечето случаи в БГ може или би трябвало да се говори за конкретен човек/майстор и/или свързан с конретен приемчик... Защото, както споменах в другата тема - в Европа ели пък на Балканите - липсва тази конкретна отдаденост, стремеж към перфекционизъм и съвършенство характерни за японците примерно... т.е. тук по възможност знанието, отношението и професионализма не трябва само и единствено да са насочени към портофейла на клиента...
и/или търпението и нервите му...
и/или търпението и нервите му...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
ivied
Обратно към “Сервизи / Магазини / Услуги”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта