Здравейте,
след неприятна случка преди два дни, сега трябва да се ремонтира Королата ми.
Един спря в мен и има доста щети отзад.
Записах час в ТМ Ауто но е за след 45 дни. Въпроса е, дали имате наблюдения от официалните сервизи? Доволни ли сте от бояджийски услуги и колко време чакате за ред и за боядисване? Аз ще чакам повече за самия ремонт, че все пак ще има втори оглед след като свалят бронята, но поне нещо ориентировъчно да се подготвя.
Бих се съгласил да я закарам и в друг град ако стане по-бързо и разбира се да е на добро ниво ремонта. Обадих се в Пазарджик, но там чакането за ред е 60 дни. Реално колата е в движение, но ме дразни прекалено начупената задна броня и ми се искаше да вляза в бокса по-рано.
Официален сервиз - избор
- alexander79
- Мнения: 228
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Официален сервиз - избор
Моята броня я боядисаха в Карком във Варна. Не знам дали са боядисвали те или са я носили в друг сервиз, но аз лично не мога да видя разлика спрямо другите елементи. Справили са се перфектно! Относно чакането, при събитие в края на октомври, часът беше за края на януари, след което го преместих още месец напред.
Проблемът при мен не беше чак толкова голям и не пречеше чакането, но ако е наложително не знам как се процедира. Колата стоя в сервиза 4 дни.
Предполагам, че Варна не те устройва, но търсиш впечатления. Като чета, чакането при всички е голямо, за качеството не знам!
Проблемът при мен не беше чак толкова голям и не пречеше чакането, но ако е наложително не знам как се процедира. Колата стоя в сервиза 4 дни.
Предполагам, че Варна не те устройва, но търсиш впечатления. Като чета, чакането при всички е голямо, за качеството не знам!
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Официален сервиз - избор
Ако ти трябва автомобилът - би трябвало да можеш да ги натиснеш за по-бързо приемане на автомобила..
За съжаление някои от официалните сервизи си мислят, че са хванали господа за жезъла...
Т.е. - срещал съм и двете крайности - два пъти съм вкарвал джипката за драскотинки (при смяна на застраховател) - единия път я приеха веднага и приключиха в рамките на седмица (следи от отваряни врати по вратите - трябваше да се разоборудват)... Вторият път ме помолиха да оставя автомобила след седмица, защото трябваше да се поръча едно оригинално прозрачно фолио/стикер, предпазващо долната част на задната врата, което се залепя върху боята.. Т.е. - от конкретния сервиз бях доволен и като работа и като скорост...
Но преди време бяха чукнали преден ляв калник на колата на служителя - друг официален сервиз... Дреболия... Фар и калник дойдоха почти веднага, обаче имаше огъната една малка ламаринка в подкалника, която не подлежеше на ремонт, а автомобилът си бе нов - т.е. трябваше да се направи като нов, а не да се побългари
Резултатът - почти 4 месеца чакане за прословутата ламаринка. Писма до Фиат, жалби, оправдания от рода 'ама сега складовете са в лятна почивка' и т.н. и т.н... Дали проблемът бе в конкретния сервиз или в марката - не знам... Но фактът е, че 4 месеца бяхме без служебния автомобил заради мотане на официален представител..
За съжаление някои от официалните сервизи си мислят, че са хванали господа за жезъла...
Т.е. - срещал съм и двете крайности - два пъти съм вкарвал джипката за драскотинки (при смяна на застраховател) - единия път я приеха веднага и приключиха в рамките на седмица (следи от отваряни врати по вратите - трябваше да се разоборудват)... Вторият път ме помолиха да оставя автомобила след седмица, защото трябваше да се поръча едно оригинално прозрачно фолио/стикер, предпазващо долната част на задната врата, което се залепя върху боята.. Т.е. - от конкретния сервиз бях доволен и като работа и като скорост...
Но преди време бяха чукнали преден ляв калник на колата на служителя - друг официален сервиз... Дреболия... Фар и калник дойдоха почти веднага, обаче имаше огъната една малка ламаринка в подкалника, която не подлежеше на ремонт, а автомобилът си бе нов - т.е. трябваше да се направи като нов, а не да се побългари

Резултатът - почти 4 месеца чакане за прословутата ламаринка. Писма до Фиат, жалби, оправдания от рода 'ама сега складовете са в лятна почивка' и т.н. и т.н... Дали проблемът бе в конкретния сервиз или в марката - не знам... Но фактът е, че 4 месеца бяхме без служебния автомобил заради мотане на официален представител..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Официален сервиз - избор
Доколкото знам, резервните части у нас идват от Тойота Гърция. Налагало ми се е да чакам 2-3 месеца за ламарини, а накрая дори не можаха да доставят една от тях, което дори ме зарадва, защото беше безбожно скъпо. Така че официалните сервизи поне на Тойота в БГ може и да не са виновни, защото... гърците си ги знаем... Иначе за моите нужди съм ги отписал.
- nu4a
- Мнения: 63
- Регистриран на: 07 Авг 2018 20:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 1.8 Valvematic MT 2013
Официален сервиз - избор
Какво да ви кажа. Колата ми е ТМ Ауто Запад вече трета седмица за леки щети по каско - пребоядисване на задна броня и праговете + подмяна на пластмасата на един от фаровете за мъгла. Ужас направо. :(
Сериозно се замислям да ходя на друг сервиз вече, ако ще се мотаят толкова много.
Сериозно се замислям да ходя на друг сервиз вече, ако ще се мотаят толкова много.
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Официален сервиз - избор
Хора, дайте някакви връзки в ТМ Ауто. Колата ми седи вече 40 дни там и все още не са започнали същинския ремонт. Просто вече не издържам там да седи на "паркинг", и аз да си чакам ли чакам...
Явно в България все още си важи всичко от преди 25 и повече години. Всичко се прави така че клиента да ги "гледа работата" пък Баш майстора, когато е готов - тогава.
Явно в България все още си важи всичко от преди 25 и повече години. Всичко се прави така че клиента да ги "гледа работата" пък Баш майстора, когато е готов - тогава.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Официален сервиз - избор
Май единствения начин е, да отидеш да вдигнеш олелия до Бога, за да се забързат, ако не чакат части все още. 

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- ivied
- Мнения: 313
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Официален сервиз - избор
Да, такъв официален сервиз-представителство мога да препоръчам в Германия и в Австрия... В повечето случаи в БГ може или би трябвало да се говори за конкретен човек/майстор и/или свързан с конретен приемчик... Защото, както споменах в другата тема - в Европа ели пък на Балканите - липсва тази конкретна отдаденост, стремеж към перфекционизъм и съвършенство характерни за японците примерно... т.е. тук по възможност знанието, отношението и професионализма не трябва само и единствено да са насочени към портофейла на клиента...
и/или търпението и нервите му...
и/или търпението и нервите му...
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта