Мнения за Corolla E17 /2013-2018/ - Всички двигатели и ск.кутии
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Реших да пробвам алармата и пробвах да отключа колата с ключа. Установих, че мога да я заключвам, като завъртя на ляво, но не мога да я отключа!?!? Пробвах и с двата ключа но не ще. Да взема да я пръсна със спрей ли, няква тайна ли има? Помагайте, че ако се прецака диснанционното не ми се стои на вън.
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
По-добре извади патрона, вади се елементарно, и тогава пробвай да го разкараш, спрей помага само на панти на курник.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
За спрея съвсем не съм съгласен - досега нямам ключалка, която да не се е оправила с WD-40... 
Виж ако е заял някой лост вътре във вратата - там вече трябва да се отвори и след спрея и 'разкарването' е хубаво да се смаже с вазелин или нещо подобно..

Виж ако е заял някой лост вътре във вратата - там вече трябва да се отвори и след спрея и 'разкарването' е хубаво да се смаже с вазелин или нещо подобно..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Въобще ли не се движи в едната посока ключа? Не помня накъде е отключване и накъде заключване, то и реално само един пробвах да видя, че може да се отключва и заключва. Но стандартно беше в едната посока - отключва, в другата - заключва.
При теб не може да движиш ключа в посока заключване или той се движи, но нищо не става?
Но може би и в двата случая по-добре е фирмения сервиз. Каквото и да е, няма да мине само със смазване. Тази ключалка е нова, ако е на 10-15 години - може и да мине със смазване.
При теб не може да движиш ключа в посока заключване или той се движи, но нищо не става?
Но може би и в двата случая по-добре е фирмения сервиз. Каквото и да е, няма да мине само със смазване. Тази ключалка е нова, ако е на 10-15 години - може и да мине със смазване.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
http://prntscr.com/j3650n
Маха се тапата и се вижда главата на винта, охлабва се докрай, и патрона се дърпа. Спрея ходи на майната си пръскайки в патрона, единствения ефект, който се получи е, че 2 години от пръскането, се омазнява вратата отдолу. Доста пръсках, и през отвора за ключа и през страницата под тапата, но до щифтовете изобщо не беше стигнало, защо, не съм се задълбочавал. А те си бяха омазани със смазката си.
Ако отключиш обаче с ключ, то алармата остава активна и почва да писка при отваряне на вратата...
Маха се тапата и се вижда главата на винта, охлабва се докрай, и патрона се дърпа. Спрея ходи на майната си пръскайки в патрона, единствения ефект, който се получи е, че 2 години от пръскането, се омазнява вратата отдолу. Доста пръсках, и през отвора за ключа и през страницата под тапата, но до щифтовете изобщо не беше стигнало, защо, не съм се задълбочавал. А те си бяха омазани със смазката си.
Ако отключиш обаче с ключ, то алармата остава активна и почва да писка при отваряне на вратата...
Мнения за Corolla E17 /2013- /
peterhr написа: Въобще ли не се движи в едната посока ключа? Не помня накъде е отключване и накъде заключване, то и реално само един пробвах да видя, че може да се отключва и заключва. Но стандартно беше в едната посока - отключва, в другата - заключва.
При теб не може да движиш ключа в посока заключване или той се движи, но нищо не става?
Но може би и в двата случая по-добре е фирмения сервиз. Каквото и да е, няма да мине само със смазване. Тази ключалка е нова, ако е на 10-15 години - може и да мине със смазване.
На ляво си заключва, надясно изобщо не мърда...
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Здравейте, иска ми се да чуя мнението на повече хора относно сравнението на две нива оборудване на королата.И какво по подходящо място от тук
.
Става въпрос за ниво Луна и това юбилейното.Според вас юбилейното ниво заслужава ли си?От него най вече харесвам круизконтрола,но от ТМ ауто ми казаха,че срещу 600лв.ще ми го добавят към ниво Луна.Като цяло безключовия достъп,затъмнените стъкла и джантите според вас заслужават ли си разликата от 2500лв?
Също така искам да попитам cvt кутията как се държи при нужда от бързо ускорение?Примерно на някое натоварено кръстовище има ли възможност да се изтреляш бързо?

Става въпрос за ниво Луна и това юбилейното.Според вас юбилейното ниво заслужава ли си?От него най вече харесвам круизконтрола,но от ТМ ауто ми казаха,че срещу 600лв.ще ми го добавят към ниво Луна.Като цяло безключовия достъп,затъмнените стъкла и джантите според вас заслужават ли си разликата от 2500лв?
Също така искам да попитам cvt кутията как се държи при нужда от бързо ускорение?Примерно на някое натоварено кръстовище има ли възможност да се изтреляш бързо?
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Мнения за Corolla E17 /2013- /
CVT кутията при тръгване те залепва за седалката. Даже е малко по-спортно, отколкото аз искам. Няма да имаш никакви проблеми, при тръгване, при престрояване, при включване от по-малка уличка.
Дали си заслужава юбилейното ниво - да, стига да искаш да даваш пари си струва. И джанти, и стъкла и круиз контрол, всичко си заслужава - стига да ти харесва. Ако има безключово влизане и запалване на двигателя - това си струва най-много, ама има хора, които не го оценяват.
Бутончето за круиз контрол се купува от Алиекпрес за 12$ и се монтира за 20 минути, като 10 от тях са да си намериш правилното клипче в тубата.
С малка малка права, но дълга, отверка се мушва от три страни, пада еърбег-а. После слагаш бутончето и буташ еърбег-а, той щраква и всичко е готово.
А, забравих, после трябва да си купиш и за 10тина лева капаче, че да ти изглежда съвсем оригинално.
Дали си заслужава юбилейното ниво - да, стига да искаш да даваш пари си струва. И джанти, и стъкла и круиз контрол, всичко си заслужава - стига да ти харесва. Ако има безключово влизане и запалване на двигателя - това си струва най-много, ама има хора, които не го оценяват.
Бутончето за круиз контрол се купува от Алиекпрес за 12$ и се монтира за 20 минути, като 10 от тях са да си намериш правилното клипче в тубата.
С малка малка права, но дълга, отверка се мушва от три страни, пада еърбег-а. После слагаш бутончето и буташ еърбег-а, той щраква и всичко е готово.
А, забравих, после трябва да си купиш и за 10тина лева капаче, че да ти изглежда съвсем оригинално.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- alexander79
- Мнения: 228
- Регистриран на: 02 Сеп 2017 18:15
- Местоположение: Варна
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Не се ли програмира функцията в компютъра? Ако направиш това самостоятелно, какво става с гаранцията?
Юбилейното ниво е с по-добра визия. Джантите са много хубави, но наистина безключовиаят достъп си е най-доброто от разликите между двете нива. Миналата година разликата беше 2000. Само джантите ми ги оферираха по 1004лв бройката като търсих втори комплект. Вероятно нормалната цена е на половина. Дали си струва е въпрос на лично усещане, но за мен юбилейното изглежда различно от Луна и разликата в екстрите си струваше .
Юбилейното ниво е с по-добра визия. Джантите са много хубави, но наистина безключовиаят достъп си е най-доброто от разликите между двете нива. Миналата година разликата беше 2000. Само джантите ми ги оферираха по 1004лв бройката като търсих втори комплект. Вероятно нормалната цена е на половина. Дали си струва е въпрос на лично усещане, но за мен юбилейното изглежда различно от Луна и разликата в екстрите си струваше .
Toyota Corolla 50th Anniversary 2017
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Здравейте, имам въпрос. Имам тойота корола1.6 cvt от 2017г. Но забелязах, че при градско шофиране между 20 и 50 км , когато не подавам газ , колата претриса, все едно е за баланс:) Това нормално ли е и на какво се дължи? От сервиза твърдят , всичко е наред. Моля за вашето мнение. Благодаря!
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Имал съм подобен ефект при Мазда6 на нов автомобил... Отдадох го на резонанс...
Получаваше се при около 2000 об/мин без натоварване на двигателя... Направо почваше да придърпва....
Изляза ли от критичните обороти, или ако натоваря/разтоваря двигателя - всичко си бе песен...
Получаваше се при около 2000 об/мин без натоварване на двигателя... Направо почваше да придърпва....
Изляза ли от критичните обороти, или ако натоваря/разтоваря двигателя - всичко си бе песен...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Мой познат който не кара автомобила редовно се оплаква от същите симптоми.Става въпрос за идентичен автомобил.Това само като факт.Причината ...va4opi4a написа:Здравейте, имам въпрос. Имам тойота корола1.6 cvt от 2017г. Но забелязах, че при градско шофиране между 20 и 50 км , когато не подавам газ , колата претриса, все едно е за баланс:) Това нормално ли е и на какво се дължи? От сервиза твърдят , всичко е наред. Моля за вашето мнение. Благодаря!
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Мнения за Corolla E17 /2013- /
Маздата я карах доста активно...
Резонансът неслучайно го споменах... Да, при малките автомобилни двигателчета рядко се срещат данни за него, но само като тема за размисъл -
при малко по-големите двигатели има червена стрелка някъде в работния диапазон на двигателя - отбелязани са резонансните обороти, които задължително трябва да се избягват...
Усещането при преминаване през тези обороти е точно 'притрисане' . Да тези обороти могат да са 'диапазон' - т.е. да се отместват нагоре или надолу с определена стойност при промяна например на окачването на двигателя/тампони, промяна на маси/износване и т.н.. Но общо взето се получава при определени обороти..
Така, че предполагам и в случая става въпрос за резонанс..
Резонансът неслучайно го споменах... Да, при малките автомобилни двигателчета рядко се срещат данни за него, но само като тема за размисъл -
при малко по-големите двигатели има червена стрелка някъде в работния диапазон на двигателя - отбелязани са резонансните обороти, които задължително трябва да се избягват...
Усещането при преминаване през тези обороти е точно 'притрисане' . Да тези обороти могат да са 'диапазон' - т.е. да се отместват нагоре или надолу с определена стойност при промяна например на окачването на двигателя/тампони, промяна на маси/износване и т.н.. Но общо взето се получава при определени обороти..
Така, че предполагам и в случая става въпрос за резонанс..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Мнения за Corolla E17 /2013- /
При висока скорост няма проблем:) абе гадна работа, при градско шофиране ако карам с по ниска скорост започват псувните и посвиркванията зад мен, а с по висока да валят фишчета 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 4 госта